• DIT IS WAAR WE ALLEMAAL OP GEWACHT HEBBEN!
    race naar pottermore.com en vertel wat je patronus is

    GO



    Edit: oke, nu ik een beetje gekalmeerd ben, heb ik pas opgemerkt hoeveel verschillende dieren er eigenlijk in zitten. Ik zal hieronder even een lijstje bijhouden van welke soorten we hier al hebben.


    Hert
    Wilde kat
    Leeuw
    Draak
    Kiekendief
    Wildkleur hengst
    West Highland Terrier
    (Dapple) Schimmel Merrie
    Witte hengst
    Wezel
    Borzoi
    Chow Dog
    Lynx
    New Foundland
    Egel
    Schimmelhengst
    Ibizan Hound
    Cheetah
    Rottweiler
    Siberische Kat
    Mol
    Hyena
    Swift
    Vos
    Ragdoll
    Mongrel Dog
    Wild Zwijn
    Ginger Kat
    Dolfijn
    Hippogrief
    Veldmuis
    Zwartwitte kat
    Calico kat
    Havik
    Kingfisher
    Wolf
    Eenhoorn
    Orka
    Pauw
    Piebald Hengst
    Nachtzwaluw
    Buizerd
    Windhond
    Schildpadkat
    Visarend

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 19:44 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben stiekem best wel trots op mijn nachtzwaluw. Alleen de naam klinkt al geweldig (wbw)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb hem 2 keer gedaan oeps (;
    De eerste keer had ik een otter en de tweede keer had ik een Nebelung kat die als het goed is nog niet op deze lijst staat!


    Always remember; you're stronger than you seem,,braver than you believe and smarter than you think.

    Ik heb 'm ook twee keer gedaan, en de tweede keer kreeg ik een Weasel :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb een zeldzame Patronus en het is een Oryx. Ik moest ook extra vragen invullen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe weten jullie dat jullie extra vragen moeten invullen? Wordt dat gezegd of zo? :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ahavah schreef:
    Hoe weten jullie dat jullie extra vragen moeten invullen? Wordt dat gezegd of zo? :')

    Ja, er staat dan 'You have an uncommon Patronus. Just a few more questions' of iets in die richting.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 13:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahavah schreef:
    Hoe weten jullie dat jullie extra vragen moeten invullen? Wordt dat gezegd of zo? :')


    Ja, volgens mij moet je voor een uncommon (niet vaak voorkomend dier) 1 of 2 vragen meer beantwoorden en voor een rare (mythisch dier) ongeveer 5


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn zusjes hadden een Dapple Grey Mare en een rottweiler, en mijn moeder een haai.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik weet niet of een vos wel bij mij past. Waar staat een vos voor? Sluw? :')


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Oh, ik had helemaal niet door dat ik extra vragen aan het invullen was. :') Maar ja, dat zal dan wel zo zijn geweest met een Unicorn.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dolfijn :')


    The universal language of art.

    Grey Squirrel here, maar voel me een wolf. Dapper teamdier en zo. Geen Alpha tho :( wou echt dat ik me zo kon voelen.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    A white mare heb ik blijkbaar als patronus. In het Nederlands is dat een witte merrie. In ieder geval weet Pottermore me zoals altijd weer te verrassen. Hoewel ik ben vroeger wel een beetje een paardenmeisje geweest dus echt helemaal compleet verbaasd was ik ook niet.


    Physics is awesome

    Ik heb inmiddels ook al een Libelle en een Arend gehad lol


    How far is far

    Ik heb de test trouwens nog eens opnieuw gedaan op mijn andere account, en toen kreeg ik leeuwin (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."