• Met trots stel ik jullie voor aan de nieuwe liefde van mijn leven en tevens mijn nieuwe kamergenoot:

    Rhaegal!





    Rhaegal is een baardagaam en momenteel 10 á 11 weken oud (krijg de exacte geboortedatum nog doorgemaild). Geslachtsbepaling op zo'n jonge leeftijd is bij veel reptielen (dus ook baardagamen) extreem lastig, dus het geslacht is nog onbekend. Rhaegal is vernoemd naar één van de drie draken van Daenerys Targaryen, mijn favoriete personage uit Game of Thrones. Fun fact voor de GOT fans: Rhaegal is mijn 3e huisdier dat naar iemand uit deze serie is vernoemd, mijn gerbils (die er helaas niet meer zijn) heette Sansa en Arya.

    Rhaegal heeft zojuist al wat krekeltjes gegeten, wat super goed is gezien het feit dat hij nog geen uur bij ons woont. Ik heb ook niet het idee dat hij erg moet wennen, hij loopt gewoon rond alsof hij dit al jaren doet (ja, ik vindt Rhaegal een "hij" ;p) Ik bedacht me pas te laat dat het super leuk was om het eten van Rhaegal (a.k.a. achter krekels aanrennen) te filmen... Dus dit houden jullie nog van me tegoed!

    So, for now... Admire the bearded dragon, folks!

    EDIT: O, voor de mensen die mijn vorige topic hebben gelezen: het is nog steeds de bedoeling om Rhaegal een eigen Instagram pagina te geven. Ik weet echter nog niet wanneer deze online komt. Let me know below als je Rhaegal's leven wilt volgen, dan stuur ik je een berichtje als de Instagram pagina online is!

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 12:27 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    (...)

    Ze zijn solitair levend, dus ze kunnen in gevangenschap prima alleen leven (ook al vinden veel mensen dat "zielig").
    Daarnaast krijg ik een betere band met Rhaegal als hij/zij alleen zit, dan dat er een soortgenoot bij is.


    Ik vind dit echt zo interessant, he. :'D Ik weet eigenlijk vrij weinig van deze diertjes, dus ik vind het heel leuk om wat bij te leren. c:


    What would Emma do?