• UTRECHTS STUDENTENHUIS


    S T O R Y
    Utrecht, een stad in Nederland. Een provincie en een hoofdstad. Wat velen ook wel weten is Utrecht ook een studenten gebied. Jongeren van ver af gaan op jacht naar een studentenhuis om zich er in te vestigen en hun droom in de toekomst na te jagen. Wij volgen 10 jongeren die zich vestigen in Utrecht. Zei hebben hun plek gevonden om verder hun studie na te streven en in de toekomst hun droom baan op zich te kunnen nemen. Deze 10 jongeren hebben echter ook gehoord van de rest van Utrecht. De stad is bekend onder hen. Van de kroegen en disco's tot de bibliotheken en boekhandels. Sommige van die 10 studenten gaat liever dood dan dat ze ooit los gaan op een disco, en de anderen nemen niet eens de moeite om hun boek uit te lezen. Zouden de verschillen van het groepje tot wanhoop leiden? Of zullen ze elkaar toch nog mogen?


    S T U D E N T E N H U I S
    Het huis is waar de RPG zich het meeste afspeelt. Op het eerste gezicht lijkt het huisje een normaal stads huis. Het huis heeft twee verdiepingen. De onderste verdieping is in bezit van de keuken. De keuken is echter voor iedereen bereikbaar. Naast de keuken is de huiskamer. In de huiskamer is er de tv en de boekenkast. Ook is er een oude platenspeler op een kastje en een eigen bar. Buiten het huis is er een kroeg waar andere studenten zich vestigen. Ook is er een bioscoop en een bibliotheek. Je kan ook naar de bakker en s'ochtends naar de markt. Er zijn ook een paar snackbars te vinden dus je hoeft je nooit te vervelen.


    R O L L E N
    Naam|Geslacht|face claim|Studie|Username|Pagina
    Vrouwen: Vol
    ?|Vrouw|?|?|Zauberhaft|?
    Evi Laure van Zwol|Vrouw|Joanna Harpin|?|Sugar_Coated|?
    ?|Vrouw|?|Cindy Kimberly|Cotrona|?
    ?|Vrouw|?|?|Sempre|?
    ?|Vrouw|?|?|trasecolare|?

    ?|Man|?|Piotr Wasilewski|Bisou|?
    ?|Man|?|?|Ortuexsy|?
    ?|Man|?|?|Astraeus|?

    L I J S T
    Naam
    Leeftijd
    Studie
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Relaties
    Extra

    R E G E L S
    ~ Minstens 200 woorden.
    ~ De huisregels van quizlet.
    ~ Geen ruzie buiten de RPG.
    ~ Vol is vol, 10 blijft 10.
    ~ Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    ~ 16+ is toegestaan, meld het wel boven de post.
    ~ Niet meer dan 1 rol per persoon, te kort aan rollen kan er een tweede bij komen.
    ~ Vragen, klachten of anders kunnen gesteld worden aan mij (Hedwig, Zauberhaft)
    T O P I C S
    rollentopic
    praattopic
    [url=]speeltopic[/url]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 16:37 ]


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns

    Mag ik een meisje?

    Sugar_Coated schreef:
    Mag ik een meisje?


    Staat erbij :)


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns

    Een man?


    Life is tough, my darling, but so are you - Stephanie Bennet Hendry

    Mag ik een meisje? FC: Cindy Kimberly


    El Diablo.

    Topic is aangepast!


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns

    Ik zou wel een vrouw willen maar als dit niet mogelijk is aangezien er al best veel zijn graag een man ^^
    Leuk idee overigens!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ortuexsy schreef:
    Ik zou wel een vrouw willen maar als dit niet mogelijk is aangezien er al best veel zijn graag een man ^^
    Leuk idee overigens!


    Dank je, ik heb je wel bij mannen gezet xD


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns

    Super lief van jullie om een rol voor mij bezet te houden :'D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik claim Piotr Wasilewski!


    Life is tough, my darling, but so are you - Stephanie Bennet Hendry


    Luitgard Ruomhildi Schultze
    ''Quote.''
    NAAM
    Luitgard kreeg van haar ouders bij haar geboorte de naam Luitgard Ruomhildi Schultze. Luitgard krijgt vaak de bijnaam ''Luit'' of ''Garderobe.'' De eerste is gewoon een verkorting van haar naam. Die tweede was om haar te pesten. Luitgard Rumhildi Schultze is een naam van Duitse afkomst. Aangezien haar echte ouders allebei Duits waren klonk het wel logisch.

    LEEFTIJD

    INNERLIJK
    UITERLIJK

    VERLEDEN
    RELATIES
    OVERIG

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 16:28 ]


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns

    Zauberhaft schreef:
    (...)

    Dank je, ik heb je wel bij mannen gezet xD

    Geen probleem, ik maak hem denk ik maandag als dat geen probleem is ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik een meisje? Denk nog ff na over fc


    take risks

    Mag ik een mannelijke rol reserveren? Ik denk even over mijn fc


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Topic aangepast!


    Dan zijn de vrouwen van af nu vol.


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns

    Evi Laure van Zwol

    NAAM
    — Evi Laure van Zwol
    — Evi • Nederlands | de leven gevende
    — Laure • Frans | laurierblad

    — Bijnamen • Evi heeft niet echt een bijnaam en haat het ook wanneer iemand haar anders noemt dan 'Evi'..


    LEEFTIJD
    — Evi is jaar oud en geboren op .
    — Sterrenbeeld • komt.


    STUDIE
    Komt.


    • No one really knows how the game is played.•


    INNERLIJK
    komt.

    UITERLIJK
    fc: Joanna Harpin
    .Komt

    •Quote•

    VERLEDEN
    Evi werd geboren als de dochter van een lesbisch stel Anna en Joëlle van Zwol. Het gezin was altijd vrij hecht maar toch miste Evi soms wel een vader figuur in haar leven, ondanks dat ze nooit aandacht tekort kreeg. meer komt

    RELATIES
    Komt

    EXTRA
    • komt