• The greatest pleasure in life
    is doing what people say what you cannot do



    Invites for the project X party
    Username
    Kian
    Astraeus
    Controna
    Cahira
    Greenlight22
    Sempre
    Maslany
    Shocker
    JC_
    Necessity
    BelIona
    Douceur
    Trasecolare

    Naam
    Naomi
    Camilla
    Denise
    Jennifer
    Maaike
    Chloe
    Dore
    Yu
    Saar

    Sas
    Anne- Fleur
    Milou

    Karakter(s)
    Robin & JC
    Eleonora
    Nicole
    Tessa & Reece
    Macy & Axel
    Jemma
    Suzzanah & Aida
    Joelle &
    Lars & Niels
    Jonathan
    Daniel
    Daan
    Servan

    Topics

    Rollentopic one

    Praattopic one

    Speeltopic one


    Shiplist
    Characters
    Tessa + JC
    Noor + Robin
    Noor + Nicole
    Noor + Lars
    Niels + JC
    Robin + Nicole
    Robin + Jonah
    Jemma + Robin
    Servan + Noor
    Macy + Daan

    Shipname
    IDK YET
    #Eleobin
    #Nicolenora
    #Nars
    #JCiels
    #Role
    IDKYET
    #Remma
    #Snoor
    #Maan


    Bold = Vriendschappelijk
    Rood = liefde
    Underlined = eenzijdige liefde a.k.a crush
    Italic = Ships that haven't sailed yet



    Modmededeling: aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 18:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2019 - 21:46 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh boy, deze avond gaat voor nog veel meer drama zorgen - gok ik zo. :'D in de rpg


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Shocker schreef:
    Zal ik dan eerst nog ff wachten op Milou ^^? En ik was helemaal vergeten dat JC en Tessa iets zijn. Ik zal wel ff doen dat Joelle dat even vergeten was :') sowieso was het een onhandige mobiele post.


    Of je beweegt hen alvast in de kant van Jemma en Servan op? HAHAHA omg dat is erg hahaha arme Tessa

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:56 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Suus is gonna kiss at least two people tonight. Huppetee.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Well, ik wist wat haar te wachten stond, zijzelf alleen nog niet. ('x
    Maak het pad naar de drank maar alvast vrij, want Tessa gaat het op een zuipen zetten als ze er achter komt. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Maslany schreef:
    Suus is gonna kiss at least two people tonight. Huppetee.


    Jemma moet eigenlijk wel eerst Robin vinden om te praten over hun one night stand voor ze zoiets zou doen want dat is wel even haar prioriteit.. Dus misschien dat Jemma nu gewoon opmerkt dat Suus niet zo straight is als ze zei en dat ze een optie heeft voor het geval dat Robin een bitch gaat zijn


    When time and life shook hands and said goodbye.

    im gonnaaaaaaa post zometeen vanochtend nog :') ik stuur serv en jemma dan wel richting Joelle en Suus!


    take risks

    Welke volgorde is het nou? (: Milou-Yu-Chloe-Dore?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    Welke volgorde is het nou? (: Milou-Yu-Chloe-Dore?

    Ja en uuuuhm ik was van plan vanochtend te posten en toen kwam ik er achter dat ik nog moet beginnen aan maatschappijleer waar ik niks van snap en mn toetsweekplanning moest maken en daarna was ik het vergeten :') zal proberen zometeen nog te posten!


    take risks

    trasecolare schreef:
    (...)
    Ja en uuuuhm ik was van plan vanochtend te posten en toen kwam ik er achter dat ik nog moet beginnen aan maatschappijleer waar ik niks van snap en mn toetsweekplanning moest maken en daarna was ik het vergeten :') zal proberen zometeen nog te posten!


    School gaat altijd voor! En mocht je nog vragen hebben over maatschappijleer, lemme know, ik heb m'n examen maatschappijwetenschappen gehaald dus ik kan eventueel helpen. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    (...)

    School gaat altijd voor! En mocht je nog vragen hebben over maatschappijleer, lemme know, ik heb m'n examen maatschappijwetenschappen gehaald dus ik kan eventueel helpen. (:


    Ik ben die sukkol die geen zin heeft om huiswerk te maken en moet nu 60 bladzijdes leren (geen idee of dit veel is maar mijn gemiddelde lag op 10 dus ik vind dit echt verdomd veel hahahah) over wat maatschappijleer is en rechtstaat alleen ik heb GEEN FLAUW IDEE hoe ik die stomme grondwet uit mn hoofd ga leren HAAHAHAHA


    take risks

    trasecolare schreef:
    (...)

    Ik ben die sukkol die geen zin heeft om huiswerk te maken en moet nu 60 bladzijdes leren (geen idee of dit veel is maar mijn gemiddelde lag op 10 dus ik vind dit echt verdomd veel hahahah) over wat maatschappijleer is en rechtstaat alleen ik heb GEEN FLAUW IDEE hoe ik die stomme grondwet uit mn hoofd ga leren HAAHAHAHA


    moet je de grondwet uit je hoofd leren??? jeez, dat heb ik nooit hoeven doen haha, wij kregen die er gewoon bij


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    awkward much nu hahaha :') suus voelt zich sowieso betrapt


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Nee JC niet zeker ;'D laten ze maar meteen een feestje houden in die kamer... AMAI


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    Nee JC niet zeker ;'D laten ze maar meteen een feestje houden in die kamer... AMAI


    Hahaha, ja, hij en Suus moeten maar even een hartig woordje spreken zodra hij uit die kamer komt :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    (...)

    Hahaha, ja, hij en Suus moeten maar even een hartig woordje spreken zodra hij uit die kamer komt :')


    oh god ;'D iedereen VS Jc straks x'D Laten we dan maar als eerst beginnen bij Tessa x'd If anyone deserves to kill him; its her.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya