• The greatest pleasure in life
    is doing what people say what you cannot do



    Invites for the project X party
    Username
    Kian
    Astraeus
    Controna
    Cahira
    Greenlight22
    Sempre
    Maslany
    Shocker
    JC_
    Necessity
    BelIona
    Douceur
    Trasecolare

    Naam
    Naomi
    Camilla
    Denise
    Jennifer
    Maaike
    Chloe
    Dore
    Yu
    Saar

    Sas
    Anne- Fleur
    Milou

    Karakter(s)
    Robin & JC
    Eleonora
    Nicole
    Tessa & Reece
    Macy & Axel
    Jemma
    Suzzanah & Aida
    Joelle &
    Lars & Niels
    Jonathan
    Daniel
    Daan
    Servan

    Topics

    Rollentopic one

    Praattopic one

    Speeltopic one


    Shiplist
    Characters
    Tessa + JC
    Noor + Robin
    Noor + Nicole
    Noor + Lars
    Niels + JC
    Robin + Nicole
    Robin + Jonah
    Jemma + Robin
    Servan + Noor
    Macy + Daan

    Shipname
    IDK YET
    #Eleobin
    #Nicolenora
    #Nars
    #JCiels
    #Role
    IDKYET
    #Remma
    #Snoor
    #Maan


    Bold = Vriendschappelijk
    Rood = liefde
    Underlined = eenzijdige liefde a.k.a crush
    Italic = Ships that haven't sailed yet



    Modmededeling: aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 18:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2019 - 21:46 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    JC_ schreef:
    (...)

    Hi! c: Lars kan misschien haar studiemaatje zijn/geweest zijn? En voor Niels dacht ik dat haar ouders misschien de advocaten zijn van zijn ouders hahah :')


    Ja, ik denk dat wel dat Lars en Macy studiemaatjes kunnen zijn. En voor Niels hoe zou je dat dan een beetje voor je zien?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Misschien kunnen we een combinatie maken?

    Wat stel je voor? (:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Astraeus schreef:
    (...)
    Wat stel je voor? (:


    Ehm misschien kamer genootjes en flirt als jij dat wilt, maar dan zou het dus wel vanuit Noor komen. Zou wel heel akward zijn voor Macy, die weet al amper hoe ze om moet gaan met een jongen die met haar flirt laat staan een meisje. Maar als je wat anders wilt vind ik dat ook goed.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Jongens noem gerust dingen voor de ship list C: en zeg daarbij ook meteen in welke code het moet ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ehm misschien kamer genootjes en flirt als jij dat wilt, maar dan zou het dus wel vanuit Noor komen. Zou wel heel akward zijn voor Macy, die weet al amper hoe ze om moet gaan met een jongen die met haar flirt laat staan een meisje. Maar als je wat anders wilt vind ik dat ook goed.

    Het advocaten-idee lijkt me opzich wel goed voor nu


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Nvm

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 8:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astraeus schreef:
    (...)
    Het advocaten-idee lijkt me opzich wel goed voor nu


    OKé is ook goed, maar hoe zag je dat dan voor je?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    OKé is ook goed, maar hoe zag je dat dan voor je?

    Misschien dat haar familie (voornamelijk vader) een stalker had en dat het nogal uit de hand liep. Dus dat de meiden elkaar jong hebben leren kennen en vervolgens bevriend raakte?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Astraeus schreef:
    (...)
    Misschien dat haar familie (voornamelijk vader) een stalker had en dat het nogal uit de hand liep. Dus dat de meiden elkaar jong hebben leren kennen en vervolgens bevriend raakte?


    Ja dat is wel een goed idee.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Iemand die met Jemma naar tha party wilt?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Kian: voor JC en Servan - JC is wel echt het type vriend was Servan zoekt zeg maar, iemand die graag praat, maar ook wel kattenkwaad uithaalt zegmaar. Ze doen niet dezelfde opleiding, maar maybe dat ze elkaar wel via school kennen ofzo? Of een keer van een vakantie ofzo en elkaar op school weer tegenkwamen hahaahha
    Robin en Servan lijken qua innerlijk echt heel veel op elkaar: spontaan, ongeduldig, enthousiast, etc. Misschien kunnen we daar iets mee?

    JC_: Servan zal Niels zeker wel mogen, geen idee hoe ze elkaar zouden kunnen kennen enzo, weet jij iets? Servan zal Lars ookecht als een loser zien, maar zal hem daarom nog wel waarderen ithink

    En is er iemand waar Servan waar hij naartoe kan gaan? :')


    take risks

    trasecolare schreef:
    Kian: voor JC en Servan - JC is wel echt het type vriend was Servan zoekt zeg maar, iemand die graag praat, maar ook wel kattenkwaad uithaalt zegmaar. Ze doen niet dezelfde opleiding, maar maybe dat ze elkaar wel via school kennen ofzo? Of een keer van een vakantie ofzo en elkaar op school weer tegenkwamen hahaahha
    Robin en Servan lijken qua innerlijk echt heel veel op elkaar: spontaan, ongeduldig, enthousiast, etc. Misschien kunnen we daar iets mee?

    JC_: Servan zal Niels zeker wel mogen, geen idee hoe ze elkaar zouden kunnen kennen enzo, weet jij iets? Servan zal Lars ookecht als een loser zien, maar zal hem daarom nog wel waarderen ithink

    En is er iemand waar Servan waar hij naartoe kan gaan? :')


    SOORREEHH IK ZOU DAAR NOG VOOR GAAN KIJKEN MAAR WAS VERGETEN IDD

    Ik vind friends voor Kian & JC wel goed ^^ Alleen JC komt wel uit Urk dus ik denk dat ze niet samen op de middelbare school gezeten hebben hehe c: Misschien dat ze elkaar ontmoet hebben op festival? Dan kan hij daarbij meteen Niels ontmoet hebben want Niels & JC zijn friends sinds JC in Nederland woont ^^

    Robin en Servan.... misschien Flirts? x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    (...)

    SOORREEHH IK ZOU DAAR NOG VOOR GAAN KIJKEN MAAR WAS VERGETEN IDD

    Ik vind friends voor Kian & JC wel goed ^^ Alleen JC komt wel uit Urk dus ik denk dat ze niet samen op de middelbare school gezeten hebben hehe c: Misschien dat ze elkaar ontmoet hebben op festival? Dan kan hij daarbij meteen Niels ontmoet hebben want Niels & JC zijn friends sinds JC in Nederland woont ^^

    Robin en Servan.... misschien Flirts? x'D


    NOOOOO PROBLEMM !!!!
    yeaaa dat is echt een goed idee, ook dat van Robin en Servan. Maybe dat Robin en Servan elkaar dan op een feestje hadden ontmoet?


    take risks

    trasecolare schreef:
    (...)

    NOOOOO PROBLEMM !!!!
    yeaaa dat is echt een goed idee, ook dat van Robin en Servan. Maybe dat Robin en Servan elkaar dan op een feestje hadden ontmoet?


    IK VIND HET GOODIE BABE<3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Very sorry for not replying for so long :3 but I'm back? If you'll still have me? met een iets aangepast character omdat ik zeer ontevreden ben over Daniel

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 10:15 ]


    We've lived in the shadows for far too long.