• Hoe ik me op dit moment voel. Ik heb echt geen idee, maar ik vind het wel zo vervelend.

    Het is net alsof ik alles op de automatische piloot doe ofzo. En dat merkte ik niet, tot vandaag. Eerste uur ging prima, en toen had ik een gesprek met een docent over een poster die ik zou ontwerpen. Halverwege kwam een andere docent even aankloppen of hij me kon spreken over iets. Prima. Ik had echt het gevoel dat we al lang bezig waren, dus ik zat zo van: "Eh ik moet zo wel gaan want m'n les begint bijna." Dus ik pak m'n spullen, loop naar de derde verdieping om vervolgens te concluderen dat er een andere klas zit, verstrooid kijk ik op m'n telefoon, blijkt het een uur te vroeg te zijn. Ik was een beetje dizzy maar ik dacht zo van "Okay, dan maar niet" en toen ging ik weer terug naar die docent, ik kon toen op de computer aan de poster gaan werken. Prima. Ik was er met m'n gedachten helemaal niet bij, ben zelfs vergeten te lunchen terwijl ik normaal gewoon altijd honger heb op school. Ik heb echt een groot deel van de tijd voor me uit zitten staren. Daarna had ik les maar ik kon de concentratie er niet bij houden, het boeide me gewoon allemaal niet meer. Toen was ik gelukkig uit, maar ik heb nog nooit zo langzaam naar huis gefietst. Het lijkt net alsof m'n gedachten in een andere dimensie leven oid. Ik snap het allemaal niet, ik heb echt geen idee waarom en hoe. Het voelt net alsof m'n hoofd leeg is maar toch ook vol en ik gooi van alles door elkaar.

    Net ook; ik heb thee gezet, ik weet dat het nog hartstikke heet is maar ik nam onbewust toch gelijk een slok, nou dat heb ik gevoeld. Gisteren in de geschiedenisles was ik ook nogal 'wazig', er werd wat aan mij gevraagd, het duurde redelijk lang voordat ik begreep wat er gevraagd was en toen ik antwoord moest geven kwam het antwoord er gewoon niet uit, ik hakkelde en stamelde maar wat, ik gooide er random woorden uit en ik hoorde de hele klas lachen, ik weet niet eens wát ik gezegd heb.

    Op sommige momenten, als ik bijvoorbeeld aan die poster werk, dan ben ik gewoon lekker bezig en heb ik niet zoveel door, maar als ik met andere dingen bezig hoor te zijn lijkt het me allemaal niet meer te boeien. Ik doe niet mee, ik let niet op, het is zo vaag, ik weet het niet. Ik kan het niet eens omschrijven, het is allemaal zo verstrooid en onduidelijk en vaag, ik weet het niet. Ik vergeet dat ik moet eten, maar ik heb ook helemaal geen honger. En op andere momenten dan graai ik alles bij elkaar wat er aan eten te vinden valt, ook al heb ik geen honger.

    Ik snap mezelf niet. Het lijkt net alsof m'n hoofd in een andere wereld leeft dan mijn lichaam ofzo. Ik weet het niet.

    Heeft een van jullie hier ook wel eens last van of ligt het echt gewoon aan mij?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kelmeckis schreef:
    Als het volgende week niet beter gaat, zou ik toch even naar je huisarts gaan. Hier op Q weten we ook niet alles en het kan best zijn dat het iets anders is dan bloedarmoede. Voor hetzelfde geld hoef je geen bloed te prikken en kan je huisarts je zo vertellen wat er met je aan de hand is.

    Ik snap dat je bang bent voor naalden, maar dit is toch ook niet goed.


    Nee klopt, ik snap dat jullie geen dokters zijn haha. Het was meer dat ik nogal gefrustreerd was en het van me af wilde schrijven ook al ging dat heel moeizaam . En ik was eigenlijk gewoon benieuwd of anderen het herkenden ofzoiets, maar bijna iedereen geeft het advies 'ga naar de huisarts' dus heel misschien is dat wel verstandig.

    Vandaag was ik ook weer zo facking duizelig echt hinderlijk daardoor heb ik het eerste uur gespijbeld, oeps. Ik was niet 'stabiel genoeg' om te gaan fietsen en ik had m'n fiets zo ongeveer gesloopt haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Nee klopt, ik snap dat jullie geen dokters zijn haha. Het was meer dat ik nogal gefrustreerd was en het van me af wilde schrijven ook al ging dat heel moeizaam . En ik was eigenlijk gewoon benieuwd of anderen het herkenden ofzoiets, maar bijna iedereen geeft het advies 'ga naar de huisarts' dus heel misschien is dat wel verstandig.

    Vandaag was ik ook weer zo facking duizelig echt hinderlijk daardoor heb ik het eerste uur gespijbeld, oeps. Ik was niet 'stabiel genoeg' om te gaan fietsen en ik had m'n fiets zo ongeveer gesloopt haha.


    Dat begrijp ik. Maar als je dit zo vertelt, dan maak ik mij toch wel zorgen. Mijn fantasie gaat op de loop en bij wijze van spreken zie ik je al in het ziekenhuis liggen.

    Als het kon, zou ik met je mee gaan naar de huisarts (als je besluit om te gaan), maar dat kan ik helaas niet en ik weet niet zo goed hoe ik je kan steunen terwijl ik hier achter een schermpje zit.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik. Maar als je dit zo vertelt, dan maak ik mij toch wel zorgen. Mijn fantasie gaat op de loop en bij wijze van spreken zie ik je al in het ziekenhuis liggen.

    Als het kon, zou ik met je mee gaan naar de huisarts (als je besluit om te gaan), maar dat kan ik helaas niet en ik weet niet zo goed hoe ik je kan steunen terwijl ik hier achter een schermpje zit.


    Nou mij zie je niet zo snel in het ziekenhuis liggen hoor. Er gebeurt niets ergs, voel me alleen nogal slecht de laatste tijd.

    Moet van m'n moeder ook al naar de huisarts omdat ik zo ongeveer altijd hoofdpijn heb (al sinds dat ik klein ben) maar ik durf gewoon niet :'D dus nog steeds geen afspraak gemaakt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Misschien kan je hoofdpijn hier ook best wel wat mee te maken hebben.
    Ik zal echt even gaan hoor! Wat maakt het zo lastig om een afspraak te maken? Zou iets je kunnen helpen daarmee, want misschien is het makkelijker als een ander voor je belt, of je samen gaat met iemand... Ik roep maar wat hoor.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso