• Hoi,

    Bij het inloggen kreeg ik een enquête over Quizlet. Deze heb ik vervolgens ingevuld, maar toen ik op "done" wou drukken, gebeurde er niets. Is dit iets waar anderen ook last van hebben? Of ligt het aan de browser o.i.d?

    Scandal schreef (8/6/17):
    Rutger vertelde me net dat de foutmelding een foutje is, als je begrijpt wat ik bedoel, haha. =P
    Alle enquêtes die ingediend zijn, zijn ook daadwerkelijk aangekomen. Ondanks er een foutmelding was/is dat het niet verstuurd is, is het wel verzonden én goed aangekomen! *O*

    Er zijn al 100 users geweest die de enquête hebben ingevuld. Super hard bedankt alvast!

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2017 - 10:38 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Enquete? Hmm, ik ben nog niets tegengekomen. Ben nu wel nieuwsgierig naar de vragen though. (cat)


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Enquete? Hmm, ik ben nog niets tegengekomen. Ben nu wel nieuwsgierig naar de vragen though. (cat)


    Same


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik had hetzelfde probleem, ik heb daarom maar 10x op 'done' geklinkt en de tab daarna gesloten. Hopelijk is mijn ingevulde enquête aangekomen.

    Oh en ik gebruik Google Chrome. (:


    The soul needs autumn.

    Ik kreeg de enquête toen ik inlogde op mijn laptop, dus misschien dat je hem enkel dan krijgt?

    Wervelwind schreef:
    Ik had hetzelfde probleem, ik heb daarom maar 10x op 'done' geklinkt en de tab daarna gesloten. Hopelijk is mijn ingevulde enquête aangekomen.

    Oh en ik gebruik Google Chrome. (:


    Ik gebruik momenteel ook Chrome. Ik zl eens een andere browser proberen, mits ik hem dan überhaupt krijg.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 17:47 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Update: via internet explorer doet hij het wel!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ah nee, betekent dat dat ik mijn hele tekst opnieuw moet gaan typen omdat het niet verstuurd is? :(

    Bij mij werkte het ook niet. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bij mij werkte het ook niet en ik had echt een hele tekst geschreven.


    16 - 09 - '17

    Wel jammer van de verloren teksten. Het is in ieder geval doorgegeven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Bij mij werkte het ook niet. =(


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Bij mij werkte 't ook niet. (no_chears)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik klikte hem per ongeluk weg en kon hem daarna niet meer terughalen. Hoop dat er nog een gelegenheid voor komt (en dat de boel wordt opgeslagen).


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik klikte hem per ongeluk weg en kon hem daarna niet meer terughalen. Hoop dat er nog een gelegenheid voor komt (en dat de boel wordt opgeslagen).


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ringwraith schreef:
    Ik klikte hem per ongeluk weg en kon hem daarna niet meer terughalen. Hoop dat er nog een gelegenheid voor komt (en dat de boel wordt opgeslagen).

    Bij een andere internet browser (internet explorer) popt de enquete weer op.

    Krullie schreef:
    (...)
    Bij een andere internet browser (internet explorer) popt de enquete weer op.

    Oké! Zodra dit gefikst is ga ik de site daar openen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.