• Tegenwoordig sta ik bekend in mijn eigen dagboek als spammer. Niet dat ik een dagboek bezit, ik bedoel mijn brein is veel te briljant om enkel met mijzelf gedeeld te worden. #nosarcasmkuchkuch
    Ooit reageerde ik enkel op story’s en van story’s ging ik naar RPG’s en onlangs betrap ik mezelf er op dat ik ook forums stalk. Het viel me nogal op dat ik behoorlijk geëvolueerd ben in de afgelopen paar jaren (2,5 gehehe oef ik ben oud.) Ik vond dit dan ook voldoende reden om een topic daarover te beginnen, voornamelijk omdat ik me afvroeg of jullie dit ook in jullie zelf herkennen.

    P.s. ik heb maar bij voorbaat geen Youtube Video toegevoegd heheh :’D

    Double P.S. Iedereen krijgt een stukje taart als ze mijn korte evolutie op quizlet gelezen hebben. Met eventuele allergien heb ik echter niet over nagedacht dus wees opgepast als je een allergie bezit voor taart, ananas, katten, apen en lollies. C:

    Triple P.S. voor iedereen die dacht dat dit een echt serieus topic werd; Trololol :'D ik heb je gefopt ^^ damn sorry ik ben zo flauw


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wow, is dit je evolutie? o.o Waaruit ben je geëvolueerd dan?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Wow, is dit je evolutie? o.o Waaruit ben je geëvolueerd dan?


    Hahaha uhm maybe verleerd geformuleerd idk tho. ^^ meer dat ik eerst niks zei @Q en nu open ik zelfs topics.. ^^ dus yeah. :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hahaha eh stiekem mis ik je oude stadia wel :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kian schreef:
    (...)

    Hahaha uhm maybe verleerd geformuleerd idk tho. ^^ meer dat ik eerst niks zei @Q en nu open ik zelfs topics.. ^^ dus yeah. :'D


    Haha, het was meer een grapje. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik vind het nog steeds jammer dat ik nog niet zo actief was op het forum toen het nog levendig was :c Soms maak ik wel eens een topic, maar niet zoveel.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    @ Natas hahahah :'D zijn mijn topics dan zo shitty x'D

    @ Nikki ik ben ook niet boos haha so don't worry lol ^^

    @Athlone We moeten samen Q volspammen en word wel weer bekend of naja op mijn manier eerder berucht haha ooppps.. We moeten gewoon allemaal met Quizlet shirts rond gaan lopen want Nike enzo doet het ook dus waarom niet x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee natuurlijk niet. Maar jouw verhaal blijft een van mijn favorieten en ik mis je reactiess :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit is best wel herkenbaar (,:


    chaos makes the muse

    Ik ga maar eens je oudste topic opzoeken hehe


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    @ Nataasss Náwh Don't say that. Fun fact ik las hem laatst terug. Ik schaam me kapot lol. :'D & ik moet zeker weer terug met verhalen lezen. Ik lees echt in irl haast niks meer zowel op Q. D:

    @ Douceur YAAAS<3 maar ben blij dat ik je nu heb leren kennen eindelijk ^^

    @ MELISSA DON'T IF YOU DO. OMFG :'D mijn eerste topic is drama want dat is een RP. I'ma bite u als je gaat doen stalker D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Trivial schreef:
    Ik ga maar eens je oudste topic opzoeken hehe


    Whahaha wat ben jij gemeen Melis :') Hoewel, ik heb wel zin om eens te lachen hehe.
    Nee, mijn oude topics waren ook crappy, man man man. Ik schaam me nog als ik mijn oude reacties en topics zie :W

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 20:00 ]

    Zo zonde! ;D
    En herschrijf hem, ooit! Ik denk inderdaad wel dat je beter kunt, maar evengoed had het verhaal echt iets speciaals en liet het me niet los. (Nog niet, trouwens!)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Douceur schreef:
    Dit is best wel herkenbaar (,:


    Een beetje heel erg herkenbaar :$


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    @ Frey& Neymessi_ ik ben zo blij dat ik niet de enige ben haha :'D ik was verschrikkelijk vroegaahhh niet dat ik nu zo veel beter ben haha x'D & Nee Melissa mag mijn diep verdrongen trauma's niet kenbaar maken gezien ze mod is net zoals yu muhhaa ^^

    @ Natasss hahaha regel jij dan een personal coach voor schrijven voor me? :'D ik snap niet waar ik het geduld toendertijd had x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya