• Halloootjes,

    een tijdje geleden ben ik naar Zuid-Afrika geweest. Hier heb ik veel fotos en filmpjes gemaakt en deze wil ik graag in één sfeerfilmpje zetten.
    Het probleem is dat ik er geen leuk liedje bij kan vinden, voor eronder.
    Ik wil iets dat rustig opbouwt, zodat ik het kan inleiden en die je daarna in het Afrika waant..

    Zo'n opbouw als in 'Circle of Life' van the Lion King, alleen vind ik dat liedje niet origineel.

    Ik heb al heel youtube afgespeurd, maar kan niets vinden waar ik tevreden over ben.
    In mijn filmpje zie je vooral veel dieren, onze drives en wandelingen en nog wat andere dingen. :)

    Kan iemand me helpen?

    Dank!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Misschien iets van de musicalintro's van Tarzan?
    Zoiets?

    Mwa, ik heb even zitten zoeken en ik vind persoonlijk deze beter.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 20:18 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kom ook niet echt verder dan deze :W


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik moet de hele tijd denken aan Die Antwoord, maar dat is wat rauwere muziek en misschien niet zo passend voor een sfeerfilmpje haha


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Naast Die Antwoord, die ik inderdaad ook niet vind passen, is de enige Afrikaner muziek die ik ken van Miriam Makeba. Ik hou persoonlijk heel erg van haar liedje Pata Pata maar ik weet niet of dat past


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.