• Hallo allemaal,
    Ik doe voor het schoolvak BSM onderzoek naar het eetgedrag onder uitwonende studenten en ik heb ongeveer 100 respondenten nodig. Dus als je een uitwonende student bent, dan zou je me heel erg kunnen helpen om eventjes deze enquête in te vullen.
    Alvast bedankt!

    http://www.survio.com/survey/d/J8F6V9I9M3Y9M9Z4O

    Ingevuld


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ingevuld (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben geen uitwonende student, dus niet ingevuld. Helaas!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Oh, het was voor uitwonende studenten. Vergeet de mijne dan maar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IsmaydeGroot schreef:
    Hallo allemaal,
    Ik doe voor het schoolvak BSM onderzoek naar het eetgedrag onder uitwonende studenten en ik heb ongeveer 100 respondenten nodig. Dus als je een uitwonende student bent, dan zou je me heel erg kunnen helpen om eventjes deze enquête in te vullen.
    Alvast bedankt!

    De link naar de enquête


    Ik kan je helaas niet helpen maar het is misschien handiger als je er een gewone aanklikbare link van maakt. Ik zou namelijk misschien hierdoor afgeremd zijn.

    (Ik heb er nu een link van gemaakt die aanklikbaar is)

    Lilly_Potter schreef:
    (...)

    Ik kan je helaas niet helpen maar het is misschien handiger als je er een gewone aanklikbare link van maakt. Ik zou namelijk misschien hierdoor afgeremd zijn.

    (Ik heb er nu een link van gemaakt die aanklikbaar is)


    Heel erg bedankt voor je reactie, ik had niet door dat het geen gewone link was namelijk :)