• Hooi Q'ers,

    Vanavond is het tweede presidentiële debat tussen Hillary Clinton en Donald Trump. Dit keer komen de vragen van het publiek (de kiezers dus). Dit concept heet het Townhalldebat. Gezien wij allen noch Amerikaanse kiezers, noch publiek in dat debat zijn kunnen wij de vragen niet rechtstreeks stellen. Toch ben ik best benieuwd naar wat jullie zouden vragen aan deze twee mensen.

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Of ze me een slechte eigenschap van zichzelf kunnen geven die nadelig kan zijn in het presidentschap.
    En ook of ze een goede eigenschap van de tegenpartij kunnen geven. :Y) Waarschijnlijk zijn ze beiden te trots om deze vragen in alle eerlijkheid te beantwoorden though xpxd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zou echt graag willen weten of Trump echt zo is of alleen een soort toneelstukje speelt. Ik kan namelijk echt niet geloven dat iemand zo absurd kan zijn.


    I am an idiot, I move.

    Ik zou Trump heel graag willen vragen waarom er nog geen Trumpraketten bestaan voor enkele reisjes naar de maan die hij hoogstpersoonlijk kan uittesten. (krul)

    Nee, er zijn natuurlijk een hele hoop goede, serieuze vragen mogelijk. Ik hoop dat de Amerikaanse kiezers hier goed gebruik van maken, maar ik heb zelf eigenlijk geen brandende vragen, want voor mij staat al vanaf dag één vast wie mijn hypothetische stem zou krijgen. Geen enkel antwoord dat nu wordt gegeven kan daar iets aan veranderen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan