• Een tijdje geleden opende ik een topic over de Harry Potter reeks. Nu zag ik op bol.com deze mooie actie, maar ik twijfel, omdat het een groot bedrag is. Aan de andere kant, goedkoper ga ik het waarschijnlijk niet vinden. -> Of ze hebben een lelijke cover. Daarbij komt ook nog dat ik deze reeks al jaren wil, maar telkens niet koop, omdat het een grote uitgave is. Zouden jullie het kopen?
    Help me met mijn beslissing!
    Harry Potter boxset


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit is de Amerikaanse versie, het blijft natuurlijk Harry Potter, maar dit zijn niet de originele boeken zoals ze geschreven zijn. Dat kan je namelijk zien aan de titel van het eerste boek, ik heb er ook heel lang over nagedacht, het zijn hele mooie versies, maar ik heb het om deze reden uiteindelijk niet gedaan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oei, ik vind het ook erg duur. Mijn serie komt van Amazon en was 39 euro. Niet de mooiste box, maar ik vond prijs erg belangrijk. Ik zou het dus niet doen, helemaal niet omdat je toch al twijfelt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Huh
    Heette het eerste boek niet Harry Potter and the philosopher's stone ? Daar staat sorcerer's stone. Klopt niet helemaal :o

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 11:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lizor schreef:
    Dit is de Amerikaanse versie, het blijft natuurlijk Harry Potter, maar dit zijn niet de originele boeken zoals ze geschreven zijn. Dat kan je namelijk zien aan de titel van het eerste boek, ik heb er ook heel lang over nagedacht, het zijn hele mooie versies, maar ik heb het om deze reden uiteindelijk niet gedaan.


    Oh wauw. Ik vroeg me al af waarom het eerste deel anders heette. Welke heb jij dan?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    AiLaikHeda schreef:
    Huh
    Heette het eerste boek niet Harry Potter and the philosopher's stone ? Daar staat sorcerer's stone. Klopt niet helemaal :o

    Dat is de Amerikaanse titel. ^^

    Ik zou hem eigenlijk ook niet kopen omdat het de Amerikaanse versie is trouwens en het bedrag is gewoon te hoog voor mij.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 11:27 ]


    Take me to wonderland

    Scribe schreef:
    (...)

    Oh wauw. Ik vroeg me al af waarom het eerste deel anders heette. Welke heb jij dan?

    Ik heb mijne op Waterstones besteld, dat is de officiële Bloomsbury uitgaven. Het is wel een stuk duurder (ik heb ze toen allemaal los gekocht, ik weet niet hoeveel dat uit maakt) maar ik vond het het waard, gezien ik de boeken zo'n twee keer per jaar allemaal lees en dan heb je wel echt een echte versie en niet een Amerikaanse. Ik vond het ook super jammer, want die Amerikaanse is wel echt heel erg mooi.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    boxset bruna

    Heeft één van jullie deze boxset? Hij heeft helaas geen inkijk exemplaar.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik heb mijne op Waterstones besteld, dat is de officiële Bloomsbury uitgaven. Het is wel een stuk duurder (ik heb ze toen allemaal los gekocht, ik weet niet hoeveel dat uit maakt) maar ik vond het het waard, gezien ik de boeken zo'n twee keer per jaar allemaal lees en dan heb je wel echt een echte versie en niet een Amerikaanse. Ik vond het ook super jammer, want die Amerikaanse is wel echt heel erg mooi.


    oh, volgens mij is dat bijna dezelfde die ik net vond! (Zie mijn bovenstaande post)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    boxset bruna

    Heeft één van jullie deze boxset? Hij heeft helaas geen inkijk exemplaar.

    Jaa dat is die ik heb ^^ Het is een hele mooie boxset (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Jaa dat is die ik heb ^^ Het is een hele mooie boxset (:


    Ja? Zou je misschien een foto kunnen maken als je van de week tijd hebt? Dan kan ik even zien hoe de covers eruit zien. In ieder geval bedankt voor het aanraden van deze boxset. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ja? Zou je misschien een foto kunnen maken als je van de week tijd hebt? Dan kan ik even zien hoe de covers eruit zien. In ieder geval bedankt voor het aanraden van deze boxset. ^^

    Ja natuurlijk (: ik ben wel pas vrijdag weer thuis, maar dan moet je mij maar even een herinnering sturen, anders ga ik het sowieso vergeten. Dit zijn in ieder geval de covers:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja natuurlijk (: ik ben wel pas vrijdag weer thuis, maar dan moet je mij maar even een herinnering sturen, anders ga ik het sowieso vergeten. Dit zijn in ieder geval de covers:



    Ik heb de set net ook op bol.com gevonden. Het zijn wel kinderlijke covers of niet?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ik heb de set net ook op bol.com gevonden. Het zijn wel kinderlijke covers of niet?

    Ja wel redelijk inderdaad en de binnenkant ook, maar het blijven natuurlijk officieel "kinderboeken". Ik vond het echter wel echt vette uitgaven, vooral de kaften zijn heel erg mooi gemaakt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat vinden jullie trouwens van die verzameldingetjes op AliExpress? Ik zie daar veel 'collectors items', zoals toverstaffen enzo. Ik zat er ook over na te denken om die te kopen. Gewoon voor de sier in mijn boekenkast (later)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Wat vinden jullie trouwens van die verzameldingetjes op AliExpress? Ik zie daar veel 'collectors items', zoals toverstaffen enzo. Ik zat er ook over na te denken om die te kopen. Gewoon voor de sier in mijn boekenkast (later)

    Tot nu toe is alles wat ik bij AliExpress gekocht heeft prima kwaliteit (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.