• Jajajaja, ik ben een piraatje (pirate)



    Wat zou jij wel eens willen zijn?


    Deep inside, I've never felt alive

    Omg, zwaar gaaf! :9~

    Ik wil echt zooooooo graag eens een keer een gigantisch grote hoepeljurk dragen. :3 Of rok en dan een korset met een blouse erboven op. Maar goed, dat is meer kleding die ik wel zou willen dragen dan een typetje dat ik graag zou willen zijn haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nice mate ^^

    Even kijken ik heb natuurlijk de avatar (Aang) nog op mijn lijstje. Ik wil nog Giselle afmaken, Anastasia van Once Upon A Time in wonderland, Rapunzel van barbie als Rapunzel wil ik ook nog heeeeel graag maken, een blood elf van World of Warcraft... En ik denk dat ik nog wel dingen vergeet haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    Nice mate ^^

    Even kijken ik heb natuurlijk de avatar (Aang) nog op mijn lijstje. Ik wil nog Giselle afmaken, Anastasia van Once Upon A Time in wonderland, Rapunzel van barbie als Rapunzel wil ik ook nog heeeeel graag maken, een blood elf van World of Warcraft... En ik denk dat ik nog wel dingen vergeet haha.


    AANG, BLOODELF, OMG. Needsss!


    You were born original, don't die as a copy.

    Wajo dat is echt een awesome outfit wauw! Echt super cool!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Coole outfit, Sofie. (pirate)


    Ik wil een tuin vol egels

    Een Assassin ^^ Welke moet ik nog eventjes aanzien maar ik wil er zo graag nog eentje cosplayen voor een conventie


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Een Assassin ^^ Welke moet ik nog eventjes aanzien maar ik wil er zo graag nog eentje cosplayen voor een conventie


    Die! Maar ook een piraat. Dus, Edward Kenway!

    Toffe outfit!(krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn ouders geven dit jaar weer een mega vette thema-party met oud en nieuw, en dit jaar is het thema piraten (met een tikkeltje horror), dus ik ga ook als piraat verkleed whoop whoop!
    Al moet ik dus nog wel gaan shoppen voor een outfit! (Ik faal in zelf maken, anders had ik dat zeker gedaan :'D)

    Je outfit ziet er in ieder geval echt onwijs tof uit!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Goed kostuum!


    Pretty is just a pretty word.

    Seras Victoria van Hellsing