• Hello peeps!

    Forky en ik hebben 3 ideetjes voor een nieuwe rpg, maar weten niet welkeen te openen, hieronder zijn de drie ideëen vote for your favoriete!

    Suggesties voor de topics mogen ook altijd ! c:


    Idea 1 : The show must go on

    Het is de droom van iedere debuterende band, een wereld tour. Optreden voor mensen over de hele wereld, jouw fans. Je doet waar je hart ligt en ziet tegelijkertijd de hele wereld. Een ware droom voor de meeste. Voor velen blijft dit ook enkel een droom maar voor de bands die we in deze rpg gaan volgen werd deze droom waarheid.
    De hoofd act heeft al enige ervaring met touren en zit ook al een paar jaar in het vak maar dit is zeker hun grootste tour te noemen.
    Voor de support act is dit hun aller eerste tour. Ze zijn ontdekt door de leden van de hoofd act en zijn meegevraagd op tour om hun bekendheid een boost te geven.
    De twee groepen kennen elkaar nog maar net maar lijken al erg goed met elkaar op te kunnen schieten, iets wat funest is als je dagen lang met elkaar onderweg bent. Toch blijkt de tour niet voor iedereen zo geweldig als ze in eerste instantie misschien dachten. Er zitten zo ook zijn keerzijden aan het rocksterren leventje.
    Je bent maanden lang ver van huis, van je geliefden en hebt ook niet de optie om even terug te vliegen. Ook zitten er voorwaarden verbonden aan het contract. Het is verboden voor de leden om onderling een andere relatie te hebben dan vrienden en ook niet met buitenstaanders, dingen te doen die hun kwaliteit van perfomance kunnen verminderen en ga zo maar door.
    Maar wie houd zich eraan, met zoveel verleidingen onderweg. Als er van alles je aangeboden wordt? Er duizenden knappe fans zijn die je aandacht willen? Men zegt weleens dat het vlees zwak is en dat zal blijken op deze tour. Zo ontstaat er natuurlijk ook wrijving onderling en dreigt de tour stukje bij beetje steeds iets meer in de soep te lopen. Zal het de leden lukken om de vrede te bewaren en hun droom verder uit te laten komen? Of zal het avontuur hier eindigen omdat een leven in de showbizz net iets heftiger leek te zijn dan gedacht...


    Idea 2: Loserclub

    Eindelijk afgestudeerd van Melrose High. Een school waar mensen elkaar uitmaakten voor het kleinste beetje dat ze verschillend waren en de label loser sneller op je gedrukt werd dan je zou willen.
    Kinderen werden tegen kluisjes aangegooid, met slushies overgoten, voedselplateau’s werden uit hun handen gegooid enzovoort. Zelf de meest populaire tieners op de school konden vanuit het niets meteen vallen in het loserdom en niemand zou nog omkijken naar hen.
    Gelukkig met afstuderen leken hun zorgen eindelijk voorbij te zijn. Bijna iedereen gaat ergens anders studeren of werken, en starten op een nieuwe school waar niemand je kent, beter scenario kan niet toch?
    Helaas hebben deze losers iets gemeen, ze gaan allemaal naar the University of Hamilton. Een zeer diverse universiteit met zijn typische kappa’s en houses waar je toch echt je best voor moet doen wil je er deel van uitmaken. Een ware droom, tot een wel heel vreemd twitterberricht de school rond gaat. Mensen lachen en wijzen naar je, het lijkt plots Highschool all over again, want een nieuwe club lijkt ongewilligd gevormd te worden. De Melrose Loserclub. Al hun genante highschoolgeheimen komen te boven en niemand weet wie de dader is. Spannen de losers samen om de dader te vinden of gaan ze oorlog met elkaar aan omdat 1 van hen de dader zou kunnen zijn?
    Welkom in de Loserclub. (We volgen de studenten van The university of Hamilton, de loserclub zijn voornamelijk eerstejaars, maar de rest van de studenten mogen tweede of bachelors zijn. Tussen de gewone studenten kunnen ook oud Melrose High studenten zitten, en er kan ook wel eens een vervelend berricht voor hen tussen zitten, maar niet zo erg als de loserclub. Maar pasop want wie bevriend word met de loserclub, kan misschien ook een nieuw doelwit worden voor de dader.
    Eén van de rollen word de dader, welke ik at random uit ga kiezen (als je interesse hebt stuur je me een gb’tje). De dader kies ik pas uit als het speelttopic gaat beginnen al zal ik met behulp vna jullie de roddels enzo verzinnen en posten onder een anonieme naam. Beetje zoals gossipgirl zegmaar.


    Idea 3 : The neigbourhood
    We volgen een x-aantal gezinnen rond de eind jaren 80 in een klein wat verlaten dorpje te Amreica. We volgen het ‘normale’ leven van deze gezinnen en de geheimen dat ze met zich meedragen. Zorgt dit voor romantiek? Drama? Misschien wel moord? Wie weet, woorden reizen snel in een klein dorpje als deze.



    Bij welk idee zouden jullie meedoen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ooh, I like all of them. Sign me up c;
    Ik heb nu maar random gekozen :'D


    El Diablo.

    Ello even een MT’tje hehe


    How far is far

    Oehh ik vind ze allemaal leuk, maar denk dat 1 mijn favoriet is!!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik denk dat ik voor idee 2 stem, omdat dat me gewoon erg aanspreekt.
    Kan je me een bericht sturen als je het topic opent :)


    Didn't realize it was such an honor to go trick-or-treating with you.

    momenteel hebben idee 1 &2 evenveel votes c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Spannend welke het wordt dan!
    Ik ben zelf voor optie 1 gegaan, omdat ik aan zo'n rpg zelf mee zou willen doen en de andere twee opties minder bij me passen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ga voor 2 (:

    I vote to open both 1 and 2 heheh


    How far is far