• Ja, het is weer zover! Vanavond begint het veertiende seizoen van DSMTW op Vier. *O* Kim Gevaert, Gordon en Jonas Geirnaert mogen de spits afbijten! Wie kijkt er met mij mee? En wie gaat het volgens jullie ver schoppen dit seizoen? ^^

    De jury
    Afwisselend Philippe Geubels, Herman Brusselmans, Jeroom, Marc-Marie Huijbregts en Maaike Cafmeyer.

    De kandidaten
    Jonas Geirnaert (comedy- en televisiemaker, striptekenaar)
    Gordon (Nederlandse zanger, presentator, ondernemer)
    Kim Gevaert (ex-sprintster)
    Dirk Van Tichelt (judoka)
    Rik Verheye (acteur)
    Olga Leyers (studente, televisiepersoonlijkheid, dochter van)
    Sam Gooris (zanger)
    Tomas De Soete (televisiepresentator)
    Phlippe Muyters (politicus)
    Ozark Henry/Piet Goddaer (zanger)
    Dagny Ros Asmundsdottir (kokkin)
    Axel Daeseleire (acteur)
    Ihsane Chioua Lekhli (televisiepresentatrice)
    Kris Wauters (artiest, Clouseau)
    Gilles Van Bouwel (de Mol, televisiepersoonlijkheid)
    Bart Vanneste (Freddy De Vadder, komiek)
    Andrea CroonenBerghs(actrice, zangeres, ex-omroepster)
    Chris van der Linden (dokter)
    Julie Van Den Steen (radio-dj)
    Bart Tommelein (politicus)
    Eva De Roo (radiopresentatrice)
    Jan Jaap Van Der Wal (Nederlands stand-upcomedian, cabaretier en televisiepresentator)
    Meyrem Almaci (politica)
    Louis Talpe (acteur, presentator)
    Bieke Ilegems (actrice, presentatrice)
    Ruben Van Gucht (sportjournalist)
    Tine Reymer (actrice, zangeres)
    Katrin Kerkhofs (voetbalvrouw)
    Eric Goens (journalist, televisiemaker)
    Josje Huisman (ex-K3)
    Raoul Hedebouw (politicus)
    Joris Hessels (acteur)
    Thomas Buffel (voetballer)
    Leen Dendievel (actrice)



    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 10:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 dec 2016 - 11:18 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Metamorphoses schreef:
    whaaa over minder dan een minuutje is het zover


    wie is er nog aan het kijken?

    EDIT: oke wie vindt olga ook klote irritant xd


    Ik vind Olga sowieso niet echt leuk. Ze komt op mij over als zo'n verwaand kind, dikke nek en een echte diva. Ik weet niet, maar die heeft zoiets over zich precies. Ik vroeg me altijd al af wat ze bij VTM KZoom deed, want ik zag ze nu niet meteen met kinderen samenwerken om eerlijk te zijn.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik vind Olga sowieso niet echt leuk. Ze komt op mij over als zo'n verwaand kind, dikke nek en een echte diva. Ik weet niet, maar die heeft zoiets over zich precies. Ik vroeg me altijd al af wat ze bij VTM KZoom deed, want ik zag ze nu niet meteen met kinderen samenwerken om eerlijk te zijn.


    Zeker niet lezen als je nog niet gezien hebt:
    Jongens, echt zo hard hetzelfde gevoel. Ik vind het heel irritant dat ze er nog in zit.


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Zeker niet lezen als je nog niet gezien hebt:
    Jongens, echt zo hard hetzelfde gevoel. Ik vind het heel irritant dat ze er nog in zit.


    I know, spijtig.


    16 - 09 - '17

    StephenFry schreef:
    (...)

    Zeker niet lezen als je nog niet gezien hebt:
    Jongens, echt zo hard hetzelfde gevoel. Ik vind het heel irritant dat ze er nog in zit.


    ze is dochter van leyers
    i mean die kunnen ze na een aflevering niet naar huis sturen
    haar vragen waren opvallend makkelijker


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    ze is dochter van leyers
    i mean die kunnen ze na een aflevering niet naar huis sturen
    haar vragen waren opvallend makkelijker


    Ja, vond ik ook... Ik wou dat zij in plaats van Jonas er uit was. Ik denk wel dat hij in de finale nog terug zal komen. Hij heeft drie van de vier deelnames gewonnen, dus ik ben er redelijk zeker van. :'D


    What would Emma do?

    Spoiler over aflevering van gisteren.

    Echt stom hoe Jonas eruit lag. :') Ach ja, pech, maar wel goed gedaan van Tomas. Thomas zonder 'h' is raar, ugh. We zien Jonas gelukkig sws terug in de finale. ^^


    Ik ben de enige die Olga nog vindt meevallen? :'D Ik denk dat als ze een man was minder kritiek zou krijgen. :x

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 18:24 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Spoiler over aflevering van gisteren.
    Echt stom hoe Jonas eruit lag. :') Ach ja, pech, maar wel goed gedaan van Tomas. Thomas zonder 'h' is raar, ugh. We zien Jonas gelukkig sws terug in de finale. ^^


    Ik ben de enige die Olga nog vindt meevallen? :'D Ik denk dat als ze een man was minder kritiek zou krijgen. :x

    Inderdaad. Aaah. Jonas, Jonas toch. Hij had zo hard kunnen winnen als hij de finale gewoon wat slimmer had gespeeld.


    Daar twijfel ik enorm aan, eerlijk. Zo'n drama-queen-ism/overenthusiasme zou me even hard storen in een man

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 19:52 ]


    Ex astris, sciencia

    SergeantBarnes schreef:
    (...)
    Inderdaad. Aaah. Jonas, Jonas toch. Hij had zo hard kunnen winnen als hij de finale gewoon wat slimmer had gespeeld.


    Daar twijfel ik enorm aan, eerlijk. Zo'n drama-queen-ism/overenthusiasme zou me even hard storen in een man


    In de aflevering van gisteren vond ik het er ook wat over. Ze wil precies altijd opvallen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rubin schreef:
    Spoiler over aflevering van gisteren.
    Echt stom hoe Jonas eruit lag. :') Ach ja, pech, maar wel goed gedaan van Tomas. Thomas zonder 'h' is raar, ugh. We zien Jonas gelukkig sws terug in de finale. ^^


    Ik ben de enige die Olga nog vindt meevallen? :'D Ik denk dat als ze een man was minder kritiek zou krijgen. :x


    Ik weet niet of het een spoiler is, normaal niet, maar voor de zekerheid. :'D Ze onderbreekt de hele tijd. Dat irriteert me een beetje. Ze is niet in beeld en dan hoor je haar even op de achtergrond en ik denk dat dat voor mij even vervelend zou zijn bij een man. :')


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Ik weet niet of het een spoiler is, normaal niet, maar voor de zekerheid. :'D Ze onderbreekt de hele tijd. Dat irriteert me een beetje. Ze is niet in beeld en dan hoor je haar even op de achtergrond en ik denk dat dat voor mij even vervelend zou zijn bij een man. :')


    of dan maakt zij een grap en dan is zij de enige die erom lacht met haar geitenlach :') bij de fotoronde had ze opvallend gemakkelijkere foto's (jongensss hoe moeilijk zijn kaassoorten damn xp)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    oke even nog meer frustraties uiten over olga

    maar wtf opeens heeft olga echt fucking veel punten
    en dan zo wanneer ze ziet dat ze gewonnen heeft is ze zo al aan het yessen en dan overdreven yessen wanneer hij het bekenmaakt
    uhg kutkind


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    oke even nog meer frustraties uiten over olga

    maar wtf opeens heeft olga echt fucking veel punten
    en dan zo wanneer ze ziet dat ze gewonnen heeft is ze zo al aan het yessen en dan overdreven yessen wanneer hij het bekenmaakt
    uhg kutkind


    Uhu, maar dan wel klagen dat ze champagne had beloofd.


    16 - 09 - '17

    Metamorphoses schreef:
    oke even nog meer frustraties uiten over olga

    maar wtf opeens heeft olga echt fucking veel punten
    en dan zo wanneer ze ziet dat ze gewonnen heeft is ze zo al aan het yessen en dan overdreven yessen wanneer hij het bekenmaakt
    uhg kutkind


    Heaven is a place that we all have

    Rubin schreef:
    Spoiler over aflevering van gisteren.
    Echt stom hoe Jonas eruit lag. :') Ach ja, pech, maar wel goed gedaan van Tomas. Thomas zonder 'h' is raar, ugh. We zien Jonas gelukkig sws terug in de finale. ^^


    Ik ben de enige die Olga nog vindt meevallen? :'D Ik denk dat als ze een man was minder kritiek zou krijgen. :x


    Ik ben het met je eens. Daarnaast lijken mensen precies te vergeten dat ze 1) nog maar 19 is 2) als ik het me goed herinner werkt ze vooral voor een kinderzender dus ik denk dat je dan automatisch een meer hyper en luid persoon wordt (als ik zie hoe mensen van ketnet zich soms in andere programma's gedragen valt me dat toch op)


    The soul needs autumn.

    Saorsa schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens. Daarnaast lijken mensen precies te vergeten dat ze 1) nog maar 19 is 2) als ik het me goed herinner werkt ze vooral voor een kinderzender dus ik denk dat je dan automatisch een meer hyper en luid persoon wordt (als ik zie hoe mensen van ketnet zich soms in andere programma's gedragen valt me dat toch op)


    Ik heb gewoon iets tegen heel familie Leyers somehow


    en ik heb ook iets tegen hun geitenlach, maar dat is echt allemaal persoonlijk en je weet hoe dat gaat
    dan kan je iemand niet uitstaan en dan fixeer je je op elk ding dat die persoon (fout) doet xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys