• Het Grote Harry Potter Fan Topic •

    “You’re a wizard, Harry.”

    Q's Potterheads
    Naamsverandering doorgeven, aub.

    Harry Potter Creaties
    Harry Potter Quizzes
    Opgeven met link en titel.

    Harry Potter Stories
    Opgeven met link en titel.

    Harry Potter Fanart

    Harry Potter Polls
    Opgeven met link en titel.

    Harry Potter Lijstjes

    Harry Potter Topics
    Opgeven met link en titel.

    Harry Potter RPGs en MSVs
    Opgeven met link en titel.

    Harry Potter Overig/Buiten Q
    Opgeven met link en titel.
    Snatchersunite [HP Blog] door Lizor.

    Harry Potter Books and Movies
    Book 1: Harry Potter and the Philosopher's Stone (also a motion picture)
    Book 2: Harry Potter and the Chamber of Secrets (also a motion picture)
    Book 3: Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (also a motion picture)
    Book 4: Harry Potter and the Goblet of Fire (also a motion picture)
    Book 5: Harry Potter and the Order of the Phoenix (also a motion picture)
    Book 6: Harry Potter and the Half-Blood Prince (also a motion picture)
    Book 7: Harry Potter and the Deathly Hallows (also a motion picture)
    Fantastic Beasts and Where to Find Them
    Quidditch Through the Ages
    The Tales of Beedle the Bard
    Pottermore
    The Cursed Child (also a play)
    Harry Potter and the Philosopher's Stone illustrated
    Harry Potter and the Chamber of Secrets illustrated
    Short Stories from Hogwarts of Heroism, Hardship and Dangerous Hobbies (e-book)
    Hogwarts: An Incomplete and Unreliable Guide (e-book)
    Short Stories from Hogwarts of Power, Politics and Pesky Poltergeists (e-book)
    Fantastic Beasts and Where to Find Them Cases from the Wizarding world (app)
    Fantastic Beasts and Where to Find Them, one
    Fantastic Beasts and Where to Find Them: The Original Screenplay


    Harry Potter Coming Up
    Harry Potter The Exhibition Utrecht • 11 Februari
    Fantastic Beasts and Where to Find Them, two • 2018


    "Mr and Mrs Dursley, of number four, Privet Drive, were proud to say that they were perfectly normal, thank you very much."

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 21:22 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lucens > _Martyr > Hermownninny

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 16:14 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Misschien een beetje een asociale vraag, maar heb je die gekocht of ergens online gevonden? Ik wil ze namelijk best kopen maar baal er nog steeds van dat ik 20 euro verspilt heb aan the Cursed Child. Die viel namelijk zo erg tegen dat ik nu voorzichtig doe met meteen al die HP boeken kopen haha. Het boek van Fantastic Beasts heb ik ook niet.

    Ik heb ze gekocht c: ik vind ze zeker het geld waard. Ze zijn een beetje vergelijkbaar met Quidditch Through the Ages, Tales of Beetle the Bard en Fantastic Beasts and Where to Find Them (: ze zijn op bol.com te koop voor een prima prijs.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Die Harry Potter winkel op Utrecht Centraal. Aaaahhhh

    Als ik voor mijn tentamens een 6 of hoger haal mag ik een Harry Potter mok kopen van mezelf
    Stond vandaag al met die Every Flavour Beans in mn handen maar jezus wat is dat duur

    @Pickett: hm oke dankje! Ik wacht toch nog even met kopen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bullshipper -> Barry_Allen


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Iemand hier die weet waar ik de schoolboek versie van Fantastic Beasts and Where to Find Them kan vinden/kopen?
    Ik zoek al best lang en wil graag mijn collectie Hp (related) boeken compleet hebben hahah (:


    Little do you know

    Ik heb gisteren The Creature Vault en The Unofficial Harry Potter Cookbook, gekregen voor mijn verjaardag :Y) (Was al een tijdje geleden, maar deze mensen zag ik nu pas.)
    Die eerste is echt amazing, want er zitten allemaal tekeningen van de concept artists in en die zijn echt amazing. Je kan het (denk ik) vergelijken met Fantastic Beasts en Where To Find them, maar dan over de filmbeesten en hoe ze ontwikkeld zijn.
    Die tweede is echt amazing. Alles wat niet gecopyright is (oa Butterbeer helaas wel), staat hier in. Couldran Cakes zag ik al, en de Rock Cakes van Hagrid :33

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 22:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    PluviophiIe schreef:
    Iemand hier die weet waar ik de schoolboek versie van Fantastic Beasts and Where to Find Them kan vinden/kopen?
    Ik zoek al best lang en wil graag mijn collectie Hp (related) boeken compleet hebben hahah (:

    Staat die niet op bol.com?


    Deep inside, I've never felt alive

    Dus... ik zie geruchten dat The Cursed Child verfilmd gaat worden. Ik hoop eigenlijk heel erg dat dit niet waar is, want... nee. Nu wordt het gewoon echt te erg uitgemolken. Dan is het gewoon niet speciaal meer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Dus... ik zie geruchten dat The Cursed Child verfilmd gaat worden. Ik hoop eigenlijk heel erg dat dit niet waar is, want... nee. Nu wordt het gewoon echt te erg uitgemolken. Dan is het gewoon niet speciaal meer.


    Ja I know. Vooral omdat Rowling zichzelf dan ook gewoon tegenspreekt, want ze heeft meermaals aangegeven dat ze het niet gaan verfilmen en dat het expres een stuk is (dat je ziet waarom dat zo is als je het ziet zeg maar). Ze zou het idee dan een beetje... verwoesten zeg maar. Ik krijg echt de neiging om haar te dm'en op twitter of ze alsjeblieft even wil bevestigen dat het niet waar is.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ja I know. Vooral omdat Rowling zichzelf dan ook gewoon tegenspreekt, want ze heeft meermaals aangegeven dat ze het niet gaan verfilmen en dat het expres een stuk is (dat je ziet waarom dat zo is als je het ziet zeg maar). Ze zou het idee dan een beetje... verwoesten zeg maar. Ik krijg echt de neiging om haar te dm'en op twitter of ze alsjeblieft even wil bevestigen dat het niet waar is.

    Ja ugh inderdaad. Ik zou het echt jammer vinden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Dus... ik zie geruchten dat The Cursed Child verfilmd gaat worden. Ik hoop eigenlijk heel erg dat dit niet waar is, want... nee. Nu wordt het gewoon echt te erg uitgemolken. Dan is het gewoon niet speciaal meer.


    Het enige waar ik wel blij mee ben, is dat Daniel, Emma en Rupert weer Harry, Hermione en Ron acteren.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Het enige waar ik wel blij mee ben, is dat Daniel, Emma en Rupert weer Harry, Hermione en Ron acteren.


    Dat zou ik wel weer leuk vinden, maar maak er svp geen film van!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Langs een kant zou het leuk zijn voor degenen die het niet kunnen zien, maar het als toneelstuk laten heeft ook wel wat.
    Ik vind het wel raar dat een vriendin van me woensdagavond nog zei dat Daniel er in elk geval niets meer te maken mee wilde hebben en dat dit nieuws net erna gekomen is. Ze is ook fan, dus ze zal het ook wle ergens vandaan hebben. Ach, we zullen zien.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nee ik zou dat zo stom vinden. Heeft Warner Bros een paar falende films gehad en willen ze nu makkelijk geld verdienden ofzo? Zo'n domme zet, het verpest de geloofwaardigheid helemaal.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Rowling heeft bevestigd dat het niet waar is met de volgende tweet: "This. Is. Not. True." ^^


    Happy Birthday my Potter!