• Hoi Lieve Q'ers!

    Ik vroeg me af hoe jullie studeren en schrijven combineren?
    Zelf zit ik nu in mijn masterjaar en ik heb echt nog niets kunnen schrijven dit semester, gewoonweg omdat ik er de tijd niet voor vind! En als ik eens een beetje vrije tijd heb, ben ik meestal te moe om me echt op mijn verhalen te kunnen concentreren of heb ik geen fut om mijn vorige schrijfselen aan te passen.
    Hebben jullie tips? Zelf werk ik graag met vaste schema's, maar met schrijven lukt me dat dus niet. :p


    The soul needs autumn.

    Volgens mij ben jij stukken perfectionistischer dan ik. (:
    Ik studeer minder, om eerlijk te zijn, als ik ons zo vergelijk. (:
    En vind zo dan nog voldoende tijd om te schrijven. Eigenlijk schrijf ik zelfs enorm veel. Behalve tijdens de blok quasi niet, Dit is misschien niet de ideale oplossing waarnaar je opzoek bent, maar ik maak er gewoon tijd voor en dan moet het studeren maar even wijken.Misschien toestaan om de boog een beetje minder strak gespannen te zetten? Vroeger was ik altijd een strever (ik huilde omdat ik maar 79% had) en dan ben ik een paar dingen tegengekomen in mijn leven, waardoor het minder ging in mijn studies daardoor en heb ik moeten leren plooien en dat niet alles altijd perfect gaat zoals ik het hebben wilt. En dat je van een 11/20 echt niet doodgaat, dat het niet erg is om wat minder te hebben. Misschien wat tijd vrijmaken en wat minder druk op jezelf leggen?

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 20:01 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.