• Well, hello iedereen,

    Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen. Zo'n 4 maanden geleden begon er een jongen tegen mij te praten, maar aangezien ik in die tijd niet echt zin had om nog met jongens af te spreken, reageerde ik heel oppervlakkig op zijn berichten en negeerde zijn berichten vaak ook voor een aantal dagen. Uiteindelijk had hij mij in augustus kunnen overhalen om toch eens af te spreken. Zo gezegd, zo gedaan. Tot mijn verbazing was het een heel erg leuke dag en hij leek mij meteen ook wel een leuke jongen. Vervolgens spraken we heel vaak af en praten sinds dat moment dagelijks via Whatsapp met elkaar. Nu zijn we twee maanden verder en misschien moet ik mijzelf toch eens laten toegeven dat ik mogelijks wel gevoelens voor hem heb. Tot zover het leuke gedeelte.

    Voor deze jongen, heb ik wel afgesproken met andere jongens waarmee het uiteindelijk klikte. Alleen liepen deze na een aantal maanden al op de klippen nog voor de relatie kon beginnen. Vaak nadat ik vroeg hoe het nu zat met hun gevoelens naar mij toe. Dit is bij alle drie op totaal verschillende wijze verlopen. Eentje wilde mij opeens niet meer zien nadat we gekust hadden, eentje had blijkbaar al een relatie en de laatste was geen slechte jongen, maar hij had het veel te lang laten aanslepen voordat hij toegaf dat hij geen gevoelens had. Resultaat: me not so happy. :W

    Deze ervaringen met jongens hebben ervoor gezorgd dat ik instant onzeker wordt wanneer ik met een nieuwe jongen praat. (Dat ik dus gemerkt bij deze huidige jongen) Ik lag meteen nachten wakker omdat ik bang was dat hij mij uiteindelijk zou laten vallen en vroeg mij dus af of ik hem wel moest toelaten of niet. Uiteindelijk heb ik al deze zorgen opzij kunnen schuiven en had ik twee hele leuke, zorgeloze maanden met hem. Tot een week of twee geleden dan. Ik besef maar al te goed dat hij meer moeite doet dan die drie andere jongens te samen en dat er op zich geen reden is tot paniek, maar toch voel ik nu al twee weken die paniek dat zijn gevoelens ondertussen misschien weg zijn gegaan nu hij mij beter kent. Mijn nachten zijn weer gevuld met piekeren en een constant gevoel van aankomend onheil, wat er dus voor zorgt dat ik uren wakker lig en steeds moe ben overdag en moeilijk uit mijn bed geraak. Ik hou van slaap, slaap is mijn leven, maar de laatste dagen mijd ik het moment dat ik mijn bed maar eens in moet als de pest. Het put mij letterlijk uit om steeds bang te moeten zijn dat hij me gaat laten vallen. Yeah, I know, first world problems.

    Nu lijkt het mij de ebste oplossing om met hem te praten en te vragen hoe het nu zit met zijn gevoelens naar mij toe. Mijn plan was om aan het einde van de herfstvakantie dit gesprek met hem te hebben, maar aangezien dat het mijn nachtrust zo erg opeist en het mij zo ontzettend onzeker maakt, lijkt het mij verstandiger om dit gesprek eerder te hebben. Normaal wou ik dit afgelopen weekend met hem doen, maar door familiezaken had hij geen tijd. Waarop ik afgelopen donderdag (de dag zelf nog) vroeg of hij die avond tijd had. Dit bleek hij dus niet te hebben, want er kwam een vriend langs. Geen probleem, hij heeft het recht om tijd met zijn vrienden door te brengen en hoeft dus niet steeds bij mij te zijn. Nu ga ik hem dus komend weekend zien voor onze date die ik geregeld heb. Hij had mij gisteren nog laten weten dat hij die avond speciaal vrij voor me gehouden heeft. "Nou, wat is het probleem dan als hij dat al doet?" hoor ik je al denken. Ik was hier ook ontzettend blij mee om te horen, maar toch kunnen mijn hersenen het niet laten om me nog steeds angst aan te jagen dat hij geen gevoelens voor me heeft en dat hij me over een aantal weken zal laten vallen. Met als gevolg: Ik lig nog steeds de hele nacht wakker met een oorlog in mijn hoofd.

    Een paar uur geleden belde een vriendin naar me en vroeg hoe het ging. Ze hoorde meteen dat er iets niet goed zat en ging erover door, waarop ik mijn onzekerheden toegaf. Ze stelde voor dat ik morgen naar haar toekom (ze studeert in Gent en die jongen woont ook in Gent) en dat ik wat later een bericht naar die jongen stuur om te vragen of ik even naar hem kan komen om eens te praten. Ik heb hier in toegestemd, maar nu vraag ik mijzelf heel de tijd af of ik nu niet te opdringerige overkom. Lijkt het dan niet alsof ik geen 'nee' kan accepteren? Gaat hij mij te dramatisch vinden? Gaat dit er allemaal voor zorgen dat hij het nog minder gaat zien zitten om met mij verder te gaan? Wat als ik toch naar hem kan komen? Hoe gaat hij reageren? Gaat hij mij afwijzen? Als ik het niet vraag, kan ik deze zaterdag nog wel met hem op date. Dan stel ik het wel uit, maar dan heb ik hem nog wel iets langer gehad om het zo maar even te zeggen. Het komt er dus op neer dat ik deze nacht weer amper slaap ga hebben en mijzelf kapot ga piekeren, yay. :Y)

    Maar de reden waarom ik dit topic nu open: kom ik nu echt opdringerig over of maak ik mijzelf nu gewoon allerlei doemscenario's wijs?

    Alvast bedankt als je heel deze brok hebt gelezen. ^^


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Ik heb zo'n gevoel dat we heel veel kunnen bespreken in gastenboek of pb. (wbw) Ik maak mijzelf nog steeds gek, dus verbetering is er nog niet.
    Nou, die vriendin kon maandag opeens niet meer, dus ben ik ook niet naar Gent gegaan en heb aan hem niets gevraagd. Ik begon tijdens de nacht al enorm hard te twijfelen of ik niet gewoon zou wachten tot dit weekend. Ik wilde heel graag die date nog voor hem doen en nog een leuke tijd met hem hebben. Misschien dat ik het ergens op de date vraag als dat mogelijk zou zijn, maar ik wil het sowieso dit weekend vragen. Ik voel mijzelf gewoon ongeduldig worden.

    Hehehehe, omdat ik heb gezegd dat ik als een crazy person praat? En was dat een stiekeme hint? Ik ben slecht in hints opvangen :'D Dat is echt kut. Heb je ook geen idee hoe je het wat kan verminderen? Dat zou wel wat helpen namelijk. Ik probeer altijd dingen te doen en muziek te luisteren om er niet aan te denken en mijn moeder heeft me ook vitaminepillen gegeven dat ik minder van die gedachten krijg. Zij heeft het namelijk ook echt vaak.
          Dat ongeduldige gevoel is het ergste :'D Ik weet niet of jij dat hebt, maar dan heb ik soms dat het ongeduldige gevoel op gaat dringen en ik denk 'ik moet het nu doen, ik kan er echt niet meer tegen' en dan gaan mijn gedachten numb en verstuur/doe ik dingen waaraan ik dan echt schijt heb, omdat ik het gevoel zo verschrikkelijk vind en dan is het weleens achteraf "shit, ik ben zo stupid".
          Ik hoop echt dat het dit weekend lukt. Probeer gewoon vooral het naar je zin te hebben en niet te veel eraan te denken (is moeilijker gezegd dan gedaan, iknow) en misschien begint hij er wel als eerst over. Weet jij veel, straks begint hij over iets waar jij een kans op hebt in te haken. Wil je wel laten weten hoe het gegaan is?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 15:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor diegene die graag op de hoogte werden gehouden. Ik heb vandaag een gesprek met hem gehad. Het komt er op neer dat hij me vertelde dat de kans groot is dat hij niet verliefd op me zal worden. Hij kon niet zeggen dat hij geen gevoelens had, maar deze waar noch vriendschappelijk noch verliefdheid. Ondanks dat het mij veel pijn deed en nu nog steeds, heb ik hem gevraagd om het contact te verbreken. Ik wilde nog niet dat hij meteen wegging, maar als hij in de avond vertrok, dan was het de bedoeling dat we elkaar niet meer zien en niet meer praten. Hij vond dit erg jammer, want hij vond onze afspraakjes wel altijd enorm fijn. Toen het moment daar kwam dat hij naar huis ging, hebben we nog even een gesprek gehad over wat ik nu wou dat er gebeurde. Al wil ik hem nog steeds heel graag in mijn leven en wil ik hem helemaal niet kwijt, heb ik toch besloten om het contact te verbreken. Hij wilde wel nog dat ik liet weten als ik in de avond veilig was thuis gekomen. Een uurtje geleden heb ik dat gestuurd en nu een kwartiertje geleden heb ik mijn laatste bericht naar hem gestuurd. End of story.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 20:51 ]


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Voor diegene die graag op de hoogte werden gehouden. Ik heb vandaag een gesprek met hem gehad. Het komt er op neer dat hij me vertelde dat de kans groot is dat hij niet verliefd op me zal worden. Hij kon niet zeggen dat hij geen gevoelens had, maar deze waar noch vriendschappelijk noch verliefdheid. Ondanks dat het mij veel pijn deed en nu nog steeds, heb ik hem gevraagd om het contact te verbreken. Ik wilde nog niet dat hij meteen wegging, maar als hij in de avond vertrok, dan was het de bedoeling dat we elkaar niet meer zien en niet meer praten. Hij vond dit erg jammer, want hij vond onze afspraakjes wel altijd enorm fijn. Toen het moment daar kwam dat hij naar huis ging, hebben we nog even een gesprek gehad over wat ik nu wou dat er gebeurde. Al wil ik hem nog steeds heel graag in mijn leven en wil ik hem helemaal niet kwijt, heb ik toch besloten om het contact te verbreken. Hij wilde wel nog dat ik liet weten als ik in de avond veilig was thuis gekomen. Een uurtje geleden heb ik dat gestuurd en nu een kwartiertje geleden heb ik mijn laatste bericht naar hem gestuurd. End of story.


    Dat is erg lastig! Pfoee. Veel succes met eroverheen komen.

    En dit gaat super stom klinken, maar uiteindelijk zal er iemand zijn die jij super leuk vindt en hij zal jou echt helemaal het einde vinden, dat weet ik zeker.

    Voor nu is het heel kut en moet je lekker huilfilms kijken en chocola eten (of anders lekkers). Ga van de week leuke dingen doen, zorg ervoor dat je jezelf goed voelt (mooie kleren bijvoorbeeld aan trekken).

    Het is niet het einde, maar je mag best eventjes zwelgen (:

    Goodluck en je mag me altijd een berichtje sturen!

    Wat spijtig voor je! Ik kan me inbeelden dat dit je veel pijn moet doen, maar het beste is dat hij eerlijk met je is geweest. Het is beter om het te weten dan in onzekerheid te leven. Veel sterkte! Vat het niet persoonlijk op. Ieder mens kan dat tegenkomen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 20:58 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dysphoria schreef:
    Voor diegene die graag op de hoogte werden gehouden. Ik heb vandaag een gesprek met hem gehad. Het komt er op neer dat hij me vertelde dat de kans groot is dat hij niet verliefd op me zal worden. Hij kon niet zeggen dat hij geen gevoelens had, maar deze waar noch vriendschappelijk noch verliefdheid. Ondanks dat het mij veel pijn deed en nu nog steeds, heb ik hem gevraagd om het contact te verbreken. Ik wilde nog niet dat hij meteen wegging, maar als hij in de avond vertrok, dan was het de bedoeling dat we elkaar niet meer zien en niet meer praten. Hij vond dit erg jammer, want hij vond onze afspraakjes wel altijd enorm fijn. Toen het moment daar kwam dat hij naar huis ging, hebben we nog even een gesprek gehad over wat ik nu wou dat er gebeurde. Al wil ik hem nog steeds heel graag in mijn leven en wil ik hem helemaal niet kwijt, heb ik toch besloten om het contact te verbreken. Hij wilde wel nog dat ik liet weten als ik in de avond veilig was thuis gekomen. Een uurtje geleden heb ik dat gestuurd en nu een kwartiertje geleden heb ik mijn laatste bericht naar hem gestuurd. End of story.


    Aah wat naar, zeg! :S
    Het is natuurlijk fijn dat hij eerlijk is geweest, maar het maakt het voor jou zeker niet makkelijker en je had natuurlijk veel liever iets anders van hem gehoord. Echt heel vervelend, ik vind het toch wel knap dat je het contact nu verbroken hebt. Heel veel sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 21:54 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    He wat vervelend.. Het is, hoe cru dat ook klinkt, misschien wel weer beter dat je nu duidelijkheid hebt gekregen. Heel veel succes, want het lijkt me een rotgevoel


    26 - 02 - '16