• HALLOW'S EVE
    On Hallow's Eve we put on our scary masks to drive away dark spirits and gather lots of disgusting candy. Happy Halloween.

    It's Halloween in Wynnewood, a small town near Oklahoma. Just like every year the villagers have taken out their creepiest costumes to roam the streets. Gardens are build into fantastic art projects with pumpkins, lights and skeletons. Only this year, it won't just be the humans that take over the night. In the darkness the spirits, ghosts and monsters have been waiting and now, when two worlds collide, they strike.

    TOPICS
    Rollentopic
    Speeltopic
    Praattopic

    REGELS
    † Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    † Alleen Lizor maakt topics aan.
    † Posts moeten minimaal 200 woorden bevatten.
    † Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    † OOC in het speeltopic tussen haakjes of in het praattopic.
    † Houdt de verschillende rollen en geslachten gelijk.
    † 16+ is toegestaan.
    † Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    † Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    † In je post vermeld je naam, rol, plaats en met wie je personage is.
    † And above all; have fun!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 13:47 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wauw. In Hercules de tekenfilm is Nyx een dikke man in een toga op een koets.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Voor degenen die niet verder kunnen door mij; ik doe écht mijn best om vanavond te reageren!

    Lizor schreef:
    Wauw. In Hercules de tekenfilm is Nyx een dikke man in een toga op een koets.

    Lol, FC veranderen maar. Gotta stick to history, hehehe.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 19:38 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Voor degenen die niet verder kunnen door mij; ik doe écht mijn best om vanavond te reageren!

    (...)
    Lol, FC veranderen maar. Gotta stick to history, hehehe.

    Eheheh nehhh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is er een monster die naar Mari en Ethan zou willen c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Is er een monster die naar Mari en Ethan zou willen c: ?

    Ze kunnen naar Nyx en Roman? maar ik geloof dat er ook nog andere monsters zijn die nog bij niemand zijn dus dat is misschien leuker (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga vanaf morgen/overmorgen actief posten. Sorry dat het zolang duurt, het was nogal een hectische week en ik ben nu ook eindelijk bijna helemaal herstelt van een lichte hersenschudding, dus dat zal mijn schrijven ook niet tegenhouden.

    Zusak schreef:
    (...)

    Sounds good^^ zit nu op mobiel maar zal Kendryek morgen nog eens doorlezen c:


    Had je dit nog gedaan? c:


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Ik ga vanaf morgen/overmorgen actief posten. Sorry dat het zolang duurt, het was nogal een hectische week en ik ben nu ook eindelijk bijna helemaal herstelt van een lichte hersenschudding, dus dat zal mijn schrijven ook niet tegenhouden.

    (...)

    Had je dit nog gedaan? c:


    Yepp, wat je voorstelde klonk wel goed ^^

    @Lizor, mij maakt het niet uit c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    yoo, is het goed dat Mari en Ethan gewoon naar Nyx en Roman gaan dan? Als andere monsters interesse hadden, hadden die wel gereageerd denk ik c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    yoo, is het goed dat Mari en Ethan gewoon naar Nyx en Roman gaan dan? Als andere monsters interesse hadden, hadden die wel gereageerd denk ik c:

    Yush sure ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Er mag best iemand naar Geneviève komen, hoor. :'D

    Ik post morgen weer!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik hoop dat ik mijn rol deze week nog afkrijg trouwens. :')


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ga morgen posten. Iemand die zin heeft om lastig gevallen te worden door The Bogeyman (wbw)


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Ik ga morgen posten. Iemand die zin heeft om lastig gevallen te worden door The Bogeyman (wbw)


    Ik probeer mn rol vandaag wel ff af te krijgen en dan mag je die can mij wel bang maken haha xd if Y want dearie


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gaat er vandaag nog iemand posten? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    Gaat er vandaag nog iemand posten? (:


    Blub sorry tis een beetje chaos door uitvoeringenweek en vriendjes die op het laatste moment met ideeën komen. Ik post zsm (en dan stuur ik hem naar jouwe Naomi <3 )


    Happy Birthday my Potter!