• HALLOW'S EVE
    On Hallow's Eve we put on our scary masks to drive away dark spirits and gather lots of disgusting candy. Happy Halloween.

    It's Halloween in Wynnewood, a small town near Oklahoma. Just like every year the villagers have taken out their creepiest costumes to roam the streets. Gardens are build into fantastic art projects with pumpkins, lights and skeletons. Only this year, it won't just be the humans that take over the night. In the darkness the spirits, ghosts and monsters have been waiting and now, when two worlds collide, they strike.

    TOPICS
    Rollentopic
    Speeltopic
    Praattopic

    REGELS
    † Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    † Alleen Lizor maakt topics aan.
    † Posts moeten minimaal 200 woorden bevatten.
    † Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    † OOC in het speeltopic tussen haakjes of in het praattopic.
    † Houdt de verschillende rollen en geslachten gelijk.
    † 16+ is toegestaan.
    † Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    † Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    † In je post vermeld je naam, rol, plaats en met wie je personage is.
    † And above all; have fun!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 13:47 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    UGH WERK


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Blub sorry tis een beetje chaos door uitvoeringenweek en vriendjes die op het laatste moment met ideeën komen. Ik post zsm (en dan stuur ik hem naar jouwe Naomi <3 )


    Is goodie c: take your time ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik weet niet zo goed wat nu te doen met Mari gezien die met Ethan mee is, maar Nikki heeft een ban, en Mari zou nooit alleen naar zoiets gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Ik weet niet zo goed wat nu te doen met Mari gezien die met Ethan mee is, maar Nikki heeft een ban, en Mari zou nooit alleen naar zoiets gaan.

    Oh whut. Uhm misschien kan iemand hen even joinen zodat als Nikki weer terug is ze gewoon in kan springen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Oh whut. Uhm misschien kan iemand hen even joinen zodat als Nikki weer terug is ze gewoon in kan springen?


    Zal moeilijk gaan want ze is permanent geband :s. heard it yesterday.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    (...)

    Zal moeilijk gaan want ze is permanent geband :s. heard it yesterday.

    Oh whut? Wtf xd dat is lullig. Dan zou ik maar kijken wie er nog vrij is @Zusak want ja :/


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cheryl: ik heb even met Nikki geappt en ze is inderdaad permanent geband. Dus helaas. Ik vroeg aan dr wat er met Ethan mag gebeuren, en ze zei dat iemand anders die rol wel over mag nemen. (:
    Dus, gegadigden?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Cheryl: ik heb even met Nikki geappt en ze is inderdaad permanent geband. Dus helaas. Ik vroeg aan dr wat er met Ethan mag gebeuren, en ze zei dat iemand anders die rol wel over mag nemen. (:
    Dus, gegadigden?


    Wow, what? Why? :'D
    Well - ik zal erover nadenken om haar rol over te nemen dan, want het ziet ernaaruit dat ik mijn rol toch niet meer afkrijg. ;p


    That is a perfect copy of reality.

    @Inferius, dat is het nou juist want afgezien Than, Nova en (god kan niet op de naam komen), hebben de andere mensen nog geen enkele keer gepost of hier veel van zich laten horen...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    @Inferius, dat is het nou juist want afgezien Than, Nova en (god kan niet op de naam komen), hebben de andere mensen nog geen enkele keer gepost of hier veel van zich laten horen...

    Val c: ik zal dit weekend even berichtjes rond gaan sturen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik & Anna komen zo en zo nog so yeah c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hiiiii ik was dit weekend niet online omdat mijn vriendin er is maar ik ga vandaag reageren yay.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga Ethan overnemen en mijn eigen rol laten zitten! Voor de mensen die contact hebben met Nikki, kunnen jullie vragen of het goed is als ik kleine aanpassingen doe? ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    Ik ga Ethan overnemen en mijn eigen rol laten zitten! Voor de mensen die contact hebben met Nikki, kunnen jullie vragen of het goed is als ik kleine aanpassingen doe? ^-^



    Yaaay, love uuu


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Not bumping at all, just don't forget to post guys (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.