• Want ik zat naar een droge, zwart-witte tabel met 1'en en 0'en te staren en besloot er wat glitter over uit te strooien. (bloos)


    De rest van de samenvatting is nog steeds vrij droog en zwart-wit, maar in ieder geval heb ik dit ene blokje kleur om me aan vast te klampen. Hopelijk is dat voldoende om me eraan te blijven herinneren dat er ook nog niet-binaire cijfers bestaan in de wereld buiten het studeren.

    Hebben jullie huiswerk/notities/samenvattingen/oefenopdrachten die mijn tabel van zijn plaats als Mooiste Stukje Saaie Informatie kunnen stoten? (nerd)


    Edit: Let overigens niet op de typfout in exlusive, ahem. Er was gewoon geen ruimte meer voor een extra c, you c. :'D

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 18:01 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omg glitter en mooie kleurtjes<3
    Is het propositielogica? Daar moest ik ooit bij wiskunde over presenteren en dat heeft verdacht veel hiervan weg :'D

    Ik heb de LUMC-template gejat voor mijn presentatie morgen en die is best fancy, maar die wint het niet van jouw tabel, haha.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Super mooi Inge!

    What Would Emma Do? Ik ben altijd met markeerstiften in de weer =D

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 18:34 ]

    Ik heb hele mooie zinstrucuren met pijltjes en rondjes en gekras waardoor het lijkt op een gehandicapte wandelende tak. (nerd)

    Maar dit ziet er wel heel strak uit. Dus jij wint (;

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 19:16 ]

    Ik snap het niet!D':

    1 + 1 is toch 2?D':
    En 1 + 0 toch 1?D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Thymbraeus schreef:
    Omg glitter en mooie kleurtjes<3
    Is het propositielogica? Daar moest ik ooit bij wiskunde over presenteren en dat heeft verdacht veel hiervan weg :'D

    Ik heb de LUMC-template gejat voor mijn presentatie morgen en die is best fancy, maar die wint het niet van jouw tabel, haha.


    Dit is voor een introductie tot programmeren vak en het ging hier dus niet heel uitgebreid over, maar ik gok dat het daar wel onder valt, ja. Propositielogica heb ik ook kort gehad bij semantiek en dit is inderdaad in essentie precies hetzelfde. ^^



    Krullie schreef:
    Super mooi Inge!

    What Would Emma Do? Ik ben altijd met markeerstiften in de weer =D


    Gaaf! Ik verwar mezelf altijd meer dan dat het me helpt als ik begin te markeren, maar bij anderen ziet het er wel vaak heel leuk en kleurrijk uit, haha. :'D



    Puellae schreef:
    Ik heb hele mooie zinstrucuren met pijltjes en rondjes en gekras waardoor het lijkt op een gehandicapte wandelende tak. (nerd)

    Maar dit ziet er wel heel strak uit. Dus jij wint (;


    Een gehandicapte wandeltak getuigt anders ook wel van een behoorlijke creativiteit, moet ik zeggen. Dat is tenminste origineel. :Y)



    Debbaut schreef:
    Ik snap het niet!D':

    1 + 1 is toch 2?D':
    En 1 + 0 toch 1?D':


    Normaal wel, maar dit is geen wiskunde, maar een binair systeem. Je hebt alleen 0 en 1, en die staan ongeveer gelijk aan "onwaar" en "waar". Je hebt vervolgens verschillende gates waar je al die ééntjes en nulletjes in kunt stoppen en dan komt er telkens weer een van die twee uit.

    Maar als dat als Chinees klinkt maakt het niet uit, want het enige belangrijke is natuurlijk dat mijn tabel leuke kleurtjes heeft. Yay! (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Er was gewoon geen ruimte meer voor een extra c, you c. :'D

    Je bent mijn favoriet, omg :W

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 22:40 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha, dit is sowieso fancier dan elke samenvatting die ik ooit geproduceerd heb c:
    Dit komt me overigens heel bekend voor, volgens mij heb ik dit ook weleens gehad (bij Taal&Computer, gok ik). Heel veel succes met al deze abstractigheid van nulletjes en eentjes!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik breek eigenlijk al sinds dat ik dit gezien heb (toen je dit geopend hebt) mijn hoofd waarom je natuurkundige elektriciteitsfiguren gebruikt in je samenvatting voor een vak wat bij een opleiding hoort die met taal te maken heeft.
    En hoe dit überhaupt een samenvatting is, want ik snap het niet. Halp?


    Deep inside, I've never felt alive

    Jouw puns! :')

    Die smiley is leuk. :'D Maar het zou mij afleiden. xP Die lichte kleuren maken de samenvatting wel aangenamer zonder afleidend te zijn. :3

    Voor welk vak is dit? Het doet me denken aan een vak dat ik op het middelbaar kreeg, Technische Opvoeding.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wiarda schreef:
    Er was gewoon geen ruimte meer voor een extra c, you c. :'D

    Je bent mijn favoriet, omg :W


    (bloos)



    BlueJays schreef:
    Haha, dit is sowieso fancier dan elke samenvatting die ik ooit geproduceerd heb c:
    Dit komt me overigens heel bekend voor, volgens mij heb ik dit ook weleens gehad (bij Taal&Computer, gok ik). Heel veel succes met al deze abstractigheid van nulletjes en eentjes!


    Taal & Computer klinkt als een geweldig vak, gosh, maar dat is blijkbaar weer een van die dingen waarin onze opleidingen toch verschillen, want ik heb nooit zoiets gehad, helaas. En dankje, haha. Na propositielogica bij semantiek moet dit kleine stukje ook wel lukken. ^^



    Steve schreef:
    Ik breek eigenlijk al sinds dat ik dit gezien heb (toen je dit geopend hebt) mijn hoofd waarom je natuurkundige elektriciteitsfiguren gebruikt in je samenvatting voor een vak wat bij een opleiding hoort die met taal te maken heeft.
    En hoe dit überhaupt een samenvatting is, want ik snap het niet. Halp?


    Haha, dit heeft helemaal niets te maken met mijn eigenlijke opleiding, dat is het probleem. :Y) Het is een vak uit mijn vrije ruimte, inleiding tot programmeren. Daarbij krijgen we ook een vaag idee van hoe computers werken, omdat het nuttig kan zijn om iets te weten van de hardware als je bezig bent met de software. Aangezien computers vol zitten met flipflops die weer uit dit soort gates bestaan, is dit een deel van mijn samenvatting (niet het geheel; er zijn nog 28 andere pagina's).



    Rubin schreef:
    Jouw puns! :')

    Die smiley is leuk. :'D Maar het zou mij afleiden. xP Die lichte kleuren maken de samenvatting wel aangenamer zonder afleidend te zijn. :3

    Voor welk vak is dit? Het doet me denken aan een vak dat ik op het middelbaar kreeg, Technische Opvoeding.


    Haha, ja, normaal ben ik ook niet zo van de overdaad aan kleurtjes, maar ik had tijdens het maken van de samenvatting zelf wat afleiding nodig. Nu ik hem moet gebruiken om te leren kijk ik er een beetje overheen, eigenlijk. (krul)

    Het is voor inleiding tot programmeren! Ik heb geen idee wat Technische Opvoeding inhoudt, maar dat klinkt alsof het ook best zoiets zou kunnen omvatten, inderdaad. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dit heeft helemaal niets te maken met mijn eigenlijke opleiding, dat is het probleem. :Y) Het is een vak uit mijn vrije ruimte, inleiding tot programmeren. Daarbij krijgen we ook een vaag idee van hoe computers werken, omdat het nuttig kan zijn om iets te weten van de hardware als je bezig bent met de software. Aangezien computers vol zitten met flipflops die weer uit dit soort gates bestaan, is dit een deel van mijn samenvatting (niet het geheel; er zijn nog 28 andere pagina's).

    (no_chears)
    Mijn hoofd is gebroken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Steve schreef:
    (...)
    (no_chears)
    Mijn hoofd is gebroken.


    Eerst je telefoon en nu je hoofd. Dat klinkt niet goed, Sofie. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Taal & Computer klinkt als een geweldig vak, gosh, maar dat is blijkbaar weer een van die dingen waarin onze opleidingen toch verschillen, want ik heb nooit zoiets gehad, helaas. En dankje, haha. Na propositielogica bij semantiek moet dit kleine stukje ook wel lukken. ^^

    Taal & Computer was niet zo'n heel geweldig vak, hoor (tenzij je programmeren en dit soort dingen dus heel leuk vindt!), dus wat betreft heb je er niet heel veel aan gemist dat je zoiets niet gehad hebt :Y) Het bestond eigenlijk uit een praktisch deel waarbij je een basis krijgt van programmeren in Python (dat deel vond ik wel best leuk, als het lukte tenminste :Y)) en een heel abstract theoriedeel waarvan ik het grootste deel van de tijd niet snapte hoe het nou met taal te maken had.
    Ik denk inderdaad dat dit stukje je dan nog wel moet lukken! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Vroeger gebruikte ik altijd geurmarkers om mijn samenvattingen te markeren (ja, ik markeerde de belangrijke dingen in mijn samenvatting, aka zo ongeveer alles) en één keer tijdens een scheikundetoets die gewoon in de les was, lag mijn tas onder mijn stoel maar de rits zat niet helemaal dicht.

    Een vriendin die een tafeltje verderop zat, schreeuwde toen plotseling at random "IK RUIK JE SAMENVATTING!" tijdens de toets.

    De hele klas lag dubbel.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Vroeger gebruikte ik altijd geurmarkers om mijn samenvattingen te markeren (ja, ik markeerde de belangrijke dingen in mijn samenvatting, aka zo ongeveer alles) en één keer tijdens een scheikundetoets die gewoon in de les was, lag mijn tas onder mijn stoel maar de rits zat niet helemaal dicht.

    Een vriendin die een tafeltje verderop zat, schreeuwde toen plotseling at random "IK RUIK JE SAMENVATTING!" tijdens de toets.

    De hele klas lag dubbel.


    Dit is geweldig hahaha