• Hai,
    Nu heb ik een super goed idee,vind ik van mezelf.Gelieve niets te stelen,want ik heb er heel lang over zitten nadenken.Mijn idee gaat over een meisje van pas 8.Ze leeft arm,en haar en haar ouders hebben geen geld.Haar ouders kunnen het niet meer aan,en verkopen het meisje.Ze weet eigenlijk nog van niets.Maar wat als ze ziet dat ze verkocht is aan de enige echte Bill Kaulitz?
    ^^
    Zus hoofdrol;
    Vriendin Bill;joyceVIP

    Name;
    Karakter;


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)

    last van de maker van dit topic

    oh okey :S


    You can't touch music but music touch you

    Flikker op na aapster.

    En het heeft vooral veel zin om haar online uit te schelden. Niet dus.
    Ik heb je andere topic gelezen en ik snap dat je je hierover klote voelt en daar heb je ook recht op denk ik maar met uitschelden bereik je zo weinig, behalve een waarschuwinkje extra misschien...


    No growth of the heart is ever a waste

    Let me know when the first one is arrived. ^^

    Flikker op na aapster.

    Dit heeft dus echt geen nut. Ik vind het niet eens hetzelfde als jouw verhaal. Het jouwe gaat over vrouwenhandel met Tom. Dit verhaal over arme mensen die uit noodzaak hun dochter verkopen aan Bill.

    (...)
    oh okey :S


    n_n


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Name; Mickey

    Karakter; Bitchy, maar toch lief, eigenwijz, koppig, snel jaloers, snel op d'r tenen getrapt, gevoelig&betrouwbaar.



    (...)
    Dit heeft dus echt geen nut. Ik vind het niet eens hetzelfde als jouw verhaal. Het jouwe gaat over vrouwenhandel met Tom. Dit verhaal over arme mensen die uit noodzaak hun dochter verkopen aan Bill.
    idd ;D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.