• Gisteren stuitte ik op een vacature voor tekstschrijver voor toeristische teksten. Ik heb gesolliciteerd en moest een proeftekst schrijven van maximaal 150 woorden. Net heb ik gehoord dat mijn tekst ze wel nieuwsgierig heeft gemaakt en nu krijg ik een proefronde, waarin ik drie teksten moet schrijven rond de 300 woorden. Ik krijg deze al uitbetaald.

    Ik vind het zelf wel een leuke manier om wat geld bij te sprokkelen. Het is geen vetpot, je krijgt zes euro per tekst en mogelijk nog een bonus als ze er heel blij mee zijn of je veel hebt gepubliceerd, maar het is toch wel een leuke manier om iets bij te verdienen.

    Hier kun je de vacature bekijken, mocht je ook interesse hebben. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat cool ^^ Ik denk niet dat ik genoeg weet, of de schrijfkwaliteiten heb, om zo iets te kunnen doen.

    Google is your best friend :Y)
    In elk geval wat de inhoud van tekst betreft. Over de schrijfkwaliteit kan ik natuurlijk niet oordelen, maar alle teksten worden nog wel geredigeerd. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit zou erg voor mij zijn, enkel geen tijd.:c


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh dat lijkt me wel grappig! Zeker ook om wat bij te verdienen ^^ Ik ga het zeker even overwegen, al betwijfel ik dat ze mij doorlaten hahaha en zoveel weet ik ook weer niet over landen :$


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Oh dat lijkt me wel grappig! Zeker ook om wat bij te verdienen ^^ Ik ga het zeker even overwegen, al betwijfel ik dat ze mij doorlaten hahaha en zoveel weet ik ook weer niet over landen :$


    Maar dat zegt niets! Zij hebben waarschijnlijk veel informatie wat zij erin willen hebben wat je kan verwerken en er is altijd nog internet! Als je het land of de stad invult krijg je genoeg algemene informatie, maar ook anderen (hier bijvoorbeeld) kunnen je helpen! Ik kan je één van de lekkerste en goedkoopste restaurants aanbevelen in Berlijn, waar dat op geen één site van bijvoorbeeld hotels vermeldt staat. En ik ben niet de enige die zulke informatie weet, zo weet iedereen hier wel wat over een bepaald land/stad.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Maar dat zegt niets! Zij hebben waarschijnlijk veel informatie wat zij erin willen hebben wat je kan verwerken en er is altijd nog internet! Als je het land of de stad invult krijg je genoeg algemene informatie, maar ook anderen (hier bijvoorbeeld) kunnen je helpen! Ik kan je één van de lekkerste en goedkoopste restaurants aanbevelen in Berlijn, waar dat op geen één site van bijvoorbeeld hotels vermeldt staat. En ik ben niet de enige die zulke informatie weet, zo weet iedereen hier wel wat over een bepaald land/stad.

    Jep! En echt, internet vertelt je ook heel veel. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Standal schreef:
    (...)

    Maar dat zegt niets! Zij hebben waarschijnlijk veel informatie wat zij erin willen hebben wat je kan verwerken en er is altijd nog internet! Als je het land of de stad invult krijg je genoeg algemene informatie, maar ook anderen (hier bijvoorbeeld) kunnen je helpen! Ik kan je één van de lekkerste en goedkoopste restaurants aanbevelen in Berlijn, waar dat op geen één site van bijvoorbeeld hotels vermeldt staat. En ik ben niet de enige die zulke informatie weet, zo weet iedereen hier wel wat over een bepaald land/stad.


    Hahaha true! Thanks voor de push ^^ Ik ga er eens naar kijken! Tis sws ook mijn dyslexie waar ik mee zit hoor.. Ik maak nog wel eens foutjes hehe

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 18:15 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hmm, even een MT. Het klinkt echt ontzettend leuk, inderdaad, maar ook een beetje te mooi om waar te zijn, ergens. Houd ons op de hoogte van je ervaringen!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tatooine schreef:
    Hmm, even een MT. Het klinkt echt ontzettend leuk, inderdaad, maar ook een beetje te mooi om waar te zijn, ergens. Houd ons op de hoogte van je ervaringen!


    16 - 09 - '17

    Dit lijkt me echt enorm leuk, maar ik weet niet of ik het wel moet doen of niet.


    ©1998

    MT. (krul)

    Tatooine schreef:
    Hmm, even een MT. Het klinkt echt ontzettend leuk, inderdaad, maar ook een beetje te mooi om waar te zijn, ergens. Houd ons op de hoogte van je ervaringen!

    Ja, ik had er een beetje hetzelfde gevoel bij. Maar ik ga het gewoon proberen en ik zal mijn ervaringen delen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OEH DAT KLINKT HEEL ERG TOF

    En €6,- per tekst is toch nog wel pittig veel hoor. Daar moet ik 1,5 uur voor werken bij m'n bijbaantje :'D

    Hmm. Interessant. Laat even weten hoe het afloopt (of ze ook echt betalen enzo haha) bc me is interested.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly