• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT

    Dit is een restart van de al lopende RPG. We zullen dan ook verder gaan waar deze nu is, alleen zijn we op zoek naar extra mensen. (:
    De RPG is opgericht door Ziegler, we hebben haar toestemming.


    STORY
    Greenwood High is een school zoals geen ander in het kleine stadje Greenwood. Het is een klein plaatsje waarin veel mensen ervan dromen om ooit naar een grote stad te vertrekken. De school is een doodnormale High School met cheerleaders, atleten, underdogs en een Glee-club. Dit is een naschoolse club waarin leerlingen de kans krijgen om zich muzikaal te ontwikkelen. Wekelijks krijgen zij opdrachten van hun docent om liedjes op te voeren. Ieder jaar strijden ze voor de nationale titel van beste Glee-club van het land met verschillende voorrondes. Het enige probleem: de Glee-club is het laagste van het laagste op school als het gaat om populariteit dus veel leerlingen durven geen lid te worden.

    SCHOOL
    Greenwood High is een vrij kleine school. Er worden lessen gegeven aan vier leerjaren: freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar). Momenteel is het voetbalteam (The Green Wolves) van de school het meest succesvol. Vroeger was dat American Football maar de voetballers waren plots veel beter en daar werd vanaf toen ook alle aandacht aan gegeven. Daarnaast is er een succesvol cheerleaderteam. Er zijn enkele andere sportteams, maar deze worden niet zo gesteund door het schoolsysteem.


    TEACHERS
    Nathaniel "Nathan" Harris | Glee-Club & English
    Sebastian Gould | Soccercoach
    Sandy Cruz - Cheerleadingcoach

    ROLES
    Jongens
    — Dex William Buchanan | Maslany | Chace Crawford |
    — Gabriele Ezra O’Donnell | JC_ | Steven Chevrin |
    — James Joseph Mill | AdamSandler | ? |
    — Ethan Riley Mackanzie | JC_
    — Riker Mercury | Windigo
    — Logan Rodrigo James | Cotrona
    Meisjes
    — Reya Forestier | Zusak | Maia Cotton |
    — Maeva Alexia Braiden | Cahira | ? |
    — Leah Stephens | Zusak | Marina Laswick |
    — Carlisle McMichaels | Maslany | Porcelain Black
    — Nia Harper Elizabeth Ziegler| greenlight22 | ?? |
    — Avery Hannah Davis | nakito


    (...)
    EXTRA
    Zoals al eerder vermeld is de Glee-Club niet erg populair. Er zullen vast en zeker populaire leerlingen in zitten die houden van zingen en optreden, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd door anderen. Niemand is perfect, dus iedereen heeft waarschijnlijk zijn/haar eigen verhaal. De een is ontzettend onzeker, de ander heeft een groot geheim. Iemand heeft misschien een handicap, de ander een vervelend verleden. Let hierbij op dat niet iedereen iets heftigs heeft meegemaakt. Als dat wel zo is, zal diegene daardoor wel gevormd zijn. Perfecte personages worden niet gewaardeerd en als ik een perfect personage tegenkom, zal ik vragen of je er wat aan aan kunt passen omdat ik het liefste zo realistisch mogelijke karakters wil. Voor eventuele inspiratie kun je wat personages uit Glee opzoeken.


    RULES
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 250 woorden
    — Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt
    — Een reservering blijft drie dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen
    — Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's oftwel perfecte personages
    — Wees origineel! Personages die een minder perfect uiterlijk hebben, zijn ook welkom. Niet iedereen is een model
    — Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen
    — Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    — 16+ is toegestaan
    — Sluit niemand buiten, one-on-one wordt niet gewaardeerd
    — Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze, ik bijt niet :Y)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 0:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Logan Rodrigo James
    19 || Outfit






    'Ik laat jullie maar. Je hebt vast nog veel bij te bespreken met elkaar,' zei Gabe plotseling en ik frons lichtjes, toekijkend hoe hij weg loopt. Langzaam begon het vermoeden dat ik toch wel heel veel had gemist, toe te nemen. Iets wat ervoor zorgde dat de frons op mijn gezicht nog even bleef hangen, tot ik Rey's hoofd op mijn schouder voelde vallen. 'Godsamme, Logan. Waarom zijn jullie jongens zo ingewikkeld?' murmelde en een zacht lachje rolde over mijn lippen. Meestal zeiden ik en vele andere jongens dit juist over de dames. Maar blijkbaar zijn wij ook niet de makkelijkste.
    'Nou...' begon ik zachtjes en met mijn vingers begon ik langzaam en zacht door haar lokken te strelen. 'Ik zou zeggen dat we het van de dames hebben afgekeken..' zei ik speels, om er toch nog een klein grapje tussendoor te gooien. De grijns op mijn gezicht werd echter al snel een lichte glimlach. 'En ik zou het niet weten eigenlijk, daar zou ik toch echt wat achtergrondinformatie voor nodig hebben. Al weet ik dat meisjes ons vaak lastige wezens noemen als het op de liefde aankomt..' sprak ik vervolgens nonchalant en kalm, waarna ik heel even lichtjes mijn schouders ophaalde. Ik nam nog een snelle hijs van mijn sigaret en keerde mijn hoofd weg van haar om de rook uit te blazen. 'Dus... Zit je een beetje in de problemen ofzoiets..?' vraag ik haar zacht en blijf ondertussen nog altijd rustig door haar haar strelen.


    El Diablo.

    NIA HARPER ELIZABETH ZIEGLER
    17 | Senior | New Glee-club member | In the kitchen talking to Gabriele

    Een kleine glimlach verscheen op Nia haar gezicht toen Gabriele zei dat het hem speet dat hij de jongedame had laten schrikken. Iets wat hij niet had hoeven zeggen, want hij deed het echt niet met opzet, Nia schrok gewoon vrij snel. 'Geeft niet, ik schrik gewoon vrij snel.' Zei Nia dan ook, waarna ze lichtjes haar schouders ophaalde en nu haar hele lichaam naar Gabriel toe draaide om een echt gesprek met hem te kunnen hebben. Gabrielle zei nog over Nia haar vraag wat er aan de hand zou moeten zijn met Reya dat hij er gewoon niet helemaal bij. Nia zou wel verder willen vragen, maar had nu wel echt het gevoel dat het niet haar zaak was wat er aan de hand was met de twee en dus liet ze dat maar links liggen. Als hij het niet wou zeggen wou hij het niet zeggen en dat respecteerde de jongedame.
    Nia wou net iets tegen Gabriele zeggen toen de jongeman haar al iets vroeg. Hij vroeg haar of ze zich 'amuseerde'. Nia hees zich zelf ondertussen op het aanrecht, iets wat er voor zorgde dat ze op ongeveer dezelfde hoogte als Gabriele zat, waar ze anders een stukje kleiner was. 'Ja opzich wel.' Zei Nia waarna ze haar schouders ophaalde, over de plezier die ze hier had was niet veel te vertellen. Natuurlijk had ze een leuk gesprek met Avery gehad, maar daar kon ze niet uitvoerig met deze jongeman over praten. 'En jij? Heb je het wat naar je zin?' Vroeg ze hem, hoewel ze het voorgevoel had dat dit niet het geval was, nadat de jongeman had gezegd dat hij er niet helemaal met zijn hoofd bij had in ieder geval. Na zijn eerste vraag volgde een tweede vraag, of Nia al vrienden had gemaakt in de gleeclub. Nia knikte kort, maar gaf zich zelf daarna toch een uitleg. 'Ik heb tot nu toe alleen met Avery gepraat ik weet niet of je die kent, maar voor de rest ging ik ook wel al om met een deel van de mensen in de glee club.' Zei Nia, waarna ze even naar buiten keek waar iedereen om het kampvuur heen zat. Nia dacht er aan om voor te stellen om naar buiten toe te gaan, maar toen zag ze Ethan zitten en besloot ze dat ze dit liever niet had. Ze ontweek de jongeman eerst liever, hoewel ze ook wel door had dat dit vrijwel onmogelijk zou worden. Nia draaide zich dan ook al snel weer terug naar Gabriele en glimlachte naar de jongeman.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Dex William Buchanan
    bij het kampvuur, naast maeva

          Maeva loopt weg en ik blijf achter met Leah. Ergens in mijn achterhoofd speel ik met het idee Reya jaloers te maken op de manier waarop ze mij jaloers maakt - lekker dicht op Leah gaan zitten, een beetje flirten.
    Maar zo ben ik niet. Ik wil daarentegen wel James slaan, niet alleen omdat hij zo is tegen Maeva maar ook omdat hij blijkbaar tegen Leah heeft gezegd dat ze niet veilig is met mij op een luchtbed. Oké, het was eerst wel mijn plan om op zijn minst een beetje te.. klooien, maar mijn hoofd staat er nu helemaal niet meer naar.
    "Leah.." ik glimlach terwijl ik terugdenk aan haar vraag. Wat is falleti, en misschien mag je wel meedoen? Oh, meisje, wat ben je heerlijk vermaak. Die houden we er in, in het vervolg. Ik slik echter mijn sarcastische opmerking over haar naïviteit weer in en maak me klaar om op te staan. "Bedankt. Ik moet heel even.. iets regelen."
    Reya's laatste berichtje sloeg nergens op - ze dacht niet dat ik het erg zou vinden? Wat een flauwekul, zeg. Als ik in haar richting loop zie ik dat Logan nog steeds tegen haar aan zit, en dat hij zelfs nu door haar haren aan het aaien is. Jemig, vriend, hou je handen thuis. Meteen straf ik mezelf voor die gedachte - wie is nou degene die Reya net vastgepind had tegen een van de muren van de badkamer? Niet hij, maar jij, Dex.
    Des te dichter ik bij haar kom, des te meer ik zweethandjes krijg. Dex, kom op. Je hebt dit al zo vaak gedaan. Het ergste dat er kan gebeuren is dat ze me een mep in mijn gezicht verkoopt. Dat is ook al wel eerder gebeurd.
    Ik negeer Logan volledig als ik voor Reya sta, en doe wat ik van plan was - glimlachend maak ik oogcontact met het meisje, dat er trouwens alleen maar mooier uit is gaan zien nu de avond vordert - en dan druk ik mijn lippen op de hare.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Maeva Alexia Braiden

    ”I broke my rules for you.”

    • Eigthteen • Senior • Old Glee-club member • At Leah’s • Fuck you, Asshole• Outfit •

    ”Ja, jij mij niet of wel?” Lachend keek James naar me op, maar dit keer speelde er geen enkele vorm van een glimlach op mijn lippen, waardoor ik deze met een afstandelijk blik aankeek. “Maeva,” bracht hij vervolgens uit en klopte op de lege plek naast hem. Jammer voor hem was ik niet van plan daar te gaan zitten zolang ik nergens geen zekerheid in had.In plaats daarvan nestelde ik me op een van de lege zetels - nog altijd ver uit James zijn buurt - en trok mijn knieën op zodat ik de fleecedeken volledig om me heen kon wikkelen. “Wat hoorde ik nou? Ik heb een te groot luchtbed voor mij alleen dus een heel mooi meisje gaat naast mij liggen vannacht?” Een van mijn wenkbrauwen schoot omhoog. Meende hij dit werkelijk? “Je bent niet boos toch? Het zijn vast weer mijn gedachtes die met mij op de loop gaan, dat lijken ze altijd te doen op dit soort momenten en ik voel me dan echt een idioot.”
          De ongemakkelijkheid waarmee hij leek te kampen was een duidelijk teken aan heel zijn wezen. Als hij logisch nadacht dan wist hij dondersgoed dat ik boos was daar we beide donders goed wisten wat de reden hierachter was. Het feit dat hij er zo makkelijk over leek te denken maakte het wellicht nog net dat ene tikkeltje erger. “Je bent een idioot, James,” bracht ik daarom dan ook uit, waarbij ik zijn woorden over Jaeden compleet langs me af liet glijden; dankzij die jongen voelde ik me in ieder geval geen wandelde, aanstellende huilebalk meer en had ik mijn tranen tot een einde kunnen roepen. “En ik ben niet van plan om me als een tweede keus door jou te laten behandelen wanneer er een makkelijke wip voorbij gewandeld komt die je meer interesseert dan ik” Boosheid doorklonk in mijn woorden en hoewel ik me vast poogde te houden aan Dex zijn woorden hielpen ze me niet bij indammen van gekwetste gevoelens die door me heen raasde.
          ”Oh, en wat hoorde ik nou?” breng ik vervolgens op de meest sarcastische toon uit die er is, waarbij ik zijn eigen woorden herhaal. “Volgens mij heb jij een gezellig potje fellatio gespeeld met een van de nieuwelingen.” Carly, was het toch?” De cynische glimlach rondom mijn lippen, die verschenen was om de sarcasme meer en meer te laten doorklinken, verdween direct als sneeuw voor de zon - waar mijn gekwetstheid voor enkele tellen in mijn poelen verscheen. Ik had geen zin om hier te blijven zitten, mijn hart was lichtelijk gekneusd geweest doordat hij flirtte met iemand nadat hij mij zowat in het toilet wilde nemen, maar het horen van Dex zijn woorden over wat er meer gebeurd zou zijn vertoonde ze haar eerste scheuren. Resoluut duwde ik me overeind uit de zetel en blikte ik nog een enkele keer naar James voor ik besloot weer weg te gaan. “Zij zal vast en zeker met alle plezier naast je liggen vannacht.”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    James Joseph Mill




    Geen eens een glimlach verscheen op haar gezicht waardoor de hoop al gauw was verdwenen, ze was boos. Duidelijk.
    In plaats van naast mij zakte ze neer op een stoel tegenover me en ver van me vandaan. ‘’Je bent een idioot James.’’ Ik trok lichtelijk verbaasd mijn wenkbrauwen, het was niet zo dat ik had verwacht dat Maeva zo recht door zee ging zijn. En al helemaal niet zo boos.
          ‘’En ik ben niet van plan om me als een tweede keus door jou te laten behandelen wanneer er een makkelijke wip voorbij gewandeld komt die je meer interesseert dan ik.’ Ik klakte met mijn tong, de oorzaak van dit alles was dus gewoon Carly. Had ze dat niet eerder kunnen zeggen voordat ik met haar dubbel D naar buiten werd getrokken?
          ‘’Je bent geen tweede keuze…’’ Probeerde ik er tussendoor te krijgen maar echter piepte ik het er zachtjes uit omdat ik haar wou laten uitpraten.
    ‘’Oh, en wat hoorde ik nou?’’ Ergens voelde ik me vernederd door de sarcastiche toon waar op ze sprak en mijn woorden herhaalde, ik wou dit echt niet pikken maar ik was degene die fout zat. ‘’Volgens mij heb jij een gezellig potje fellatio gespeeld met een van de nieuwelingen. Carly was het toch?’’ Verbaasd staarde ik haar aan en herhaalde fellatio zacht mompelend in mezelf, wat was dat nou weer in godsnaam?
          ‘’Maeva,’’ sprak ik toen ze zichzelf overeind duwde uit de zetel en ik nog niet eens mijn zegje had kunnen doen. ‘’Zij zal vast en zeker met plezier naast je liggen vannacht,’’ gooide ze er nog even bovenop. ‘’Met plezier? Ik kan godverdomme ook helemaal niks Maeva, ik hou van je en dat weet je– het was geen handige actie en dat spijt me maar we hebben nog niet eens wat, ik weet ook niet wat jij wilt… We zijn zolang uit elkaar geweest dat ik het niet gewend ben om zo vast te zitten.’’
    Ik haalde even een hap adem en stond ook op van de bank en haalde mijn schouders op, ‘’het is niet dat ik dat niet wil, ik wil het echt wel. Zeker met jou.’’ Mijn ogen haakte ik in de grote poelen van Maeva, ze had prachtige ogen en ik wist niet wat er met me aan de hand was dat ik zo makkelijk met Carly aan de haal was gegaan.
          Kort liet ik mijn ogen over de luchtbedden glijden en beet ik op mijn lip, ‘’alsjeblieft Maeva, kunnen we niet gewoon overnieuw beginnen? Het ging net zo lekker tussen ons.’’




    Everything is illuminated by the light of our past.

    Avery Hannah Davis
    Living room | With Leah | Junior | New Glee-member

    Where words fail, music speaks




    Na een tijdje gespeeld te hebben legde ik mijn gitaar naast mij neer, ik verveelde mij snel en moest altijd iets te doen hebben. Ik stond op en liep naar Leah, ik had de gastvrouw nog helemaal niet gesproken. De jongedame was continu in gesprek geweest, maar stond er nu wat verloren bij. "Hey," glimlachte ik. "Mooi huis heb je." Ik was nog steeds onder de indruk van haar gigantische woning, die van alles is voorzien. Ik bestudeerde het meisje in kwestie, de onschuldigheid spatte er van af, het leek mij in ieder geval niet iemand die er mee te koop liep dat ze wat meer geld te besteden had dan menig ander. Ook zij was een nieuw glee lid en ik vond het stoer dat ze direct een feest bij haar thuis durfde te geven. "Avery," stelde ik mijzelf voor. Ik had geen idee of ze mijn naam kende, dus ik vond het wel zo netjes om mij even voor te stellen aan haar. "Leuk feest hoor, je hebt goed je best gedaan om er iets leuks van te maken." complimenteerde ik het meisje. Ik meende het oprecht, niet dat het feestje nou zo boeiend was, maar je kon zien dat ze er werk in had gestoken. Het ontbrak aan helemaal niets, alle aspecten voor een goed feestje waren aanwezig. Maar het was mij wel opgevallen dat er een aantal spanningen waren in de groep. Ik had geen idee wat er gaande was met iedereen, maar had als nieuw glee-lid maar besloten om mij er maar niet mee te bemoeien.


    When you believe your dreams come true


    Gabriele Ezra O’Donnell
    Senior , Bad boy, at the party





    'Geeft niet, ik schrik gewoon vrij snel.' Zei Nia mijn excuses wegwuivend waar ik ook wel blij mee was, gezien ze me erg vriendelijk leek. Soms had je ook zo van die mensen die maar al te graag je de schuld gaven van alles en nog wat... Nia hees zichzelf op waarbij ze dus op het aanreht kwam te zitten en op mijn ooghoogte kwam te zitten. Dat leek wel fijner voor ons beiden en zo hoefde zij niet op de kijken en ik niet op haar neer te kijken -iets wat ik in beide manieren niet graag deed-
    'Ja opzich wel.' begon ze schouderophalend al haf ze niet heel veel detailles.'Ik heb tot nu toe alleen met Avery gepraat ik weet niet of je die kent, maar voor de rest ging ik ook wel al om met een deel van de mensen in de glee club.' Ik knikte begrijpend, ik had haar inderdaad gezien bij Avery al kende ik haar ook niet zo goed. 'En jij? Heb je het wat naar je zin?' kaatste ze de vraag terug iets wat ik wel kon verwachten. Had ik het naar mijn zin? Om eerlijk te zijn niet echt nee. Maar ik wilde Nia niet in mijn drama verwikkelen dus haalde ik ook simpel mijn schouders op. "Kan beter." mompelde ik, liegen wilde ik niet doen want het meisje had overduidelijk wel gezien dat er wat scheelde. " Mijn broer en Reya, nogal veel waar ik je niet mee lastig wil vallen." ik glimlachte zwakjes naar haar zodat ze begreep dat het nogal veel shit was om mee te dealen maar dat ik wel oké was. Mijn blik gleed ook even naar buiten al zag ik niet echt iets dat mijn humeur opvrolijkte.... Dex zat te zoenen met Reya. Mijn gezicht trok bleek en het glas dat ik in mijn handen had wat kapot gedrukt in mijn vuisten. Ik had niet eens door dat het mijn hand had gesneden. " Ik vermoord hem." kwam er vijandig van mijn lippen waarna ik woest de keuken uitbeende om naar buiten te lopen en zonder enige waarschuwing trok ik Dex van Reya af en verkocht hem enkele rake klappen op zijn gezicht. "ROTZAK!"



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || AT THE FIRE || OLD GLEE-CLUB MEMBER

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          'Nou... Ik zou zeggen dat we het van de dames hebben afgekeken...' plaagde Logan. Hij streelde wat met zijn vingers door haar donkere lokken, wat nogal vreemd voelde doordat het een lange tijd geleden was dat ze iets met hem had. 'En ik zou het niet weten eigenlijk, daar zou ik toch echt wat achtergrondinformatie voor nodig hebben. Al weet ik dat meisjes ons vaak lastige wezens noemen als het op de liefde aankomt. Dus... Zit je een beetje in de problemen ofzoiets?'
          Een probleem was misschien niet zo zeer het goede woord, maar het was wel ingewikkeld. Ze snapte het zelf niet eens. 'Het is niks, Logan, ik red me wel,' glimlachte ze zwakjes. Ze wilde hem er niet alleen niet mee lastig vallen, maar ze wilde ook gewoon niet dat hij het wist. En als zij het zelf al niet snapte, dan zou hij dat ook niet zo snel doen.
          Vanuit haar ooghoeken zag ze dat Dex opstond en hun kant op liep. Twijfelend drukte ze haar tanden in haar onderlip, terwijl ze toekeek hoe Dex steeds dichterbij kwam. Al snel stond hij voor hen, haakte hij zijn ogen in de hare, en voor ze het wist voelde ze zijn lippen op de hare. Dat had ze totaal niet verwacht. Ze dacht juist dat hij boos op haar was. En Logan zat nog naast haar, met zijn hand nog in haar lokken nota bene. Wat bezielde Dex? Ze kon echter ook niet ontkennen dat het fijn voelde, al was de kus compleet anders dan het zoenen in de badkamer. Veel kans kreeg ze echter niet om er ook maar over na te denken om hem terug te kussen, want hij werd al van haar afgetrokken. Met haar mond lichtelijk open keek ze verstijfd toe hoe Gabriele Dex een klap verkocht. 'Rotzak!' Fuck fuck fuck.
          Haar verstijving duurde maar voor enkele seconden, want ze kwam al snel overeind en probeerde Gabe's arm vast te pakken. 'Gabs, niet doen!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NIA HARPER ELIZABETH ZIEGLER
    17 | Senior | New Glee-club member | In the kitchen talking to Gabriele

    Op Nia haar vraag antwoordde Gabriele dat het wel beter kon, dus de jongeman had het inderdaad niet helemaal naar zijn zin. Dat kon Nia natuurlijk ook wel raden door hoe hij er stond, maar toch verbaasde het Nia ergens wel. Gabriele zat voor zover Nia wist al een langere tijd in de glee-club wat in haar gedachten betekende dat hij iedereen al kende. Met iedereen wel een beetje bevriend was, tenminste zo leek het wel als je in de glee-club zat, en dat hij zich dus ook wel op zijn gemak voelde. Echter leek dit bij Gabriele nu niet het geval te zijn. " Mijn broer en Reya" Begon Gabriele toen, als of hij Nia het toch wel ging vertellen. "Nogal veel waar ik je niet mee lastig wil vallen." Ging de jongeman echter verder, wat betekende dat hij het niet verder uit ging leggen. Echter vroeg Nia toch door, niet alleen uit nieuwsgierigheid ook omdat ze probeerde om hem te helpen of zoiets. Er voor hem te zijn. 'Je mag het best vertellen, schijnt te helpen.' Zei Nia, waarna ze haar schouders ophaalde.
    Nia keek opnieuw even naar buiten toe, nog altijd lichtelijk afgeleid door Ethan die daar buiten zat. Haar hoofd schoot echter terug naar Gabriele toen ze een glas hoorde knappen, meteen zag ze dat de jongeman zijn glas kapot had geknepen. Voordat Nia er echt iets over kon zeggen liep Gabriele naar buiten toe. Nia liep hem snel achterna, niet wetend wat ze anders zou moeten doen, en zag dat de jongeman Dex van Reya aftrok. Nia keek erna, maar had echt geen flauw idee wat ze er tegen moest doen, ergens voelde ze zich verantwoordelijk omdat ze de laatste was die met Gabriele had gesproken. Aan de andere kant was het helemaal haar zaak niet en had ze het gevoel dat ze zich er beter niet mee kon bemoeien. Het was sowieso niet als of ze er iets tegen zou kunnen doen. Daarom bleef Nia als een toeschouwer in de deuropening staan.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Dex William Buchanan
    bij het kampvuur, naast maeva

          Oké, dat verwachtte ik niet.
    Mijn worst-case-scenario was Reya die me van haar af duwde, niet Gabriele die me bijna in elkaar slaat.
    Ik besluit echter niet terug te slaan - ik heb een hekel aan vechten, maar het maar gewoon over me heen te laten komen.
    Gelukkig, hoe erg ik nu ook als een watje klink, komt Reya tussenbeide. Anders had de jongen me misschien wel tot moes geslagen. Waarom begrijp ik niet helemaal - het is niet alsof de twee een relatie hebben. Hij is vast jaloers, maar dat zou hij ook gewoon normaal kunnen laten blijken.
    "Jemig," ik doe een stap naar achter, "wat is jouw probleem?" Ik voel de huid onder mijn oog bonzen, dat zal vast blauw zijn morgen. Oh, wat fijn, dan gaat mijn moeder al helemaal bezorgd zijn, en ik heb er een hekel aan als ze zich zorgen maakt om mij. Het is mijn taak om me zorgen te maken om haar, niet andersom.
    Ik maak oogcontact met Reya en kijk haar vragend aan. Heb ik iets ontzettend verkeerd gedaan? Oké, misschien had ik haar niet zo moeten zoenen, tussen alle mensen, maar er zitten genoeg verdovende middelen in mijn systeem om dat de schuld te geven.
    Het is niet alsof ik haar zojuist aangerand heb - hoop ik, ten minste. Dat is alleen als ze het niet wilde, en dat betwijfel ik. "Ik.. wat de fuck, Gab? Ben je Reya's persoonlijke pitbull-bodyguard, of zo? Ze kan het heus zelf zeggen als ze niet met me wil zoenen, al betwijfel ik dat na wat er vandaag allemaal gebeurd is."
    Dat laatste had ik misschien niet moeten zeggen, maar het floepte er uit voor ik er erg in had.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    Riker Mercury

    New member | Bij het kampvuur | Praat met Ethan

    "So, baby, pull me closer in the back seat of your Rover.,That I know you can't afford, bite that tattoo on your shoulder." zong Ethan en een warm gevoel ging door mijn borstkas. "Oh geweldig, ik hou van dat spul." zei hij toen ik de marshmallows voor hem hield. Ik keek toe hoe hij hem op het stokje deed, maar deze zodra hij hem in het vuur hield er meteen weer afgleed. Zachtjes moest ik lachen. "Noh!"
    Voor ik hem een nieuwe aan kon bieden, boog hij zich al over mij heen om een nieuwe te pakken, waarna hij ook nog eens zijn evenwicht verloor.
    "Whoops," zei hij toen en ik liet een kleine glimlach zien. Ik leunde wat naar achter, maar voelde mijn wangen gloeien. Snel legde ik mijn handen er even op en wreef even. Er kwam een ongemakkelijk lachje uit mijn mond toen hij weer overeind zat. Langzaam liet ik mijn handen van mijn wangen afglijden. Ik pakte ook een marshmallow en prikte deze met trillende hand op het stokje, waarna ik hem boven het vuur hield.
    "Mis je het voetballen niet? Zingen is anders dan voetballen natuurlijk, maar even moeilijk denk ik toch." Ik haalde mijn schouders even op.
    "Stiekem wel een beetje," zei ik toen en ik draaide het stokje. "Maar zingen is ook heel leuk en ik merk dat mensen er echt van opbeuren, vooral mijn moeder wanneer ik voor haar zing." Mijn ogen begonnen altijd te glinsteren wanneer ik over mijn moeder sprak. Ik hield van die vrouw, ze was mijn alles. Plots hoorde ik een luid geroep en niet veel later lagen er twee jongens op de grond; Gabriele en Dex, waarna Reya zich ermee begon te bemoeien. Doordat ik zo op het scenario lette, merkte ik niet dat ik tegen Ethan aan aan het leunen was, maar toen ik dit merkte ging ik recht zitten, waarna ik zag dat mijn marshmallow in de fik stond. Zonder na te denken haalde ik deze uit het vuur en pakte ik hem meteen vast met mijn hand.
    "Auw!" Ik liet het los, maar de hete marshmallow plakte nog aan mijn hand vast. Ik schoot overeind om naar binnen te rennen, om daar mijn hand onder de kraan te houden. "Fuck..." De tranen stonden in mijn ogen, terwijl ik helemaal niet zo ben. Ik ben altijd heel positief, maar dit was nergens te vinden en ik wist niet waar dit aan lag.


    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 20:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    ETHAN RILEY MACKENZIE
    BAD NEWS , VOICE




    Riker haalde soepel zijn gespierde schouders op "Stiekem wel een beetje," begon hij terwijl hij ook bezig was met een Marshmellow te roosteren. "Maar zingen is ook heel leuk en ik merk dat mensen er echt van opbeuren, vooral mijn moeder wanneer ik voor haar zing." De jongen leek zich weer wat te onstpannen en aan de manier hoe Riker over zijn moeder sprak kon ik zien hoe veel ze wel niet voor hem betekende. Echter voordat ik nog meer over haar kon vragen werd onze aandacht getrokken door eht gevecht achtig iets tussen Gabriele en Dex... Awtch, ik trok een pijnlijk gezicht bij het zien van de rake klappen dat de jongen kreeg en even gleed mijn blik naar Nia die aan de deuropening stond toe te kijken. Ze leek niet te weten wat te doen , waarschijnlijk was ze net ook bij één van de twee geweest... Ik herkende haar blik wel , ze had hier niets mee te maken. Mijn aandacht werd weer getrokken door Riker die wat tegen me aanleunde wat eigenlijk wel een prettig gevoeld was. Echter leek Riker niet door de hebben dat de zoeitgheid op zijn stokje een vlammende suikerbol was geworden en uit panier nam Riker deze vast voordat ik hem kon tegenhouden. "Auw!" in een fractie van een seconde was hij naar binnen gerend en ook de twee vechtersbazen waren gestopt waarbij Gabriele verdwenen was. Ik krabbelde overeind om achter Riker aan te gaan maar dit betekende automatisch ook dat ik lang Nia moest lopen. Ik slikte even en liet naar de deur toe waar mijn blik even met die van Nia blikte. Ik opende kort mijn mond om wat te zeggen, maar sloot deze weer en liep naar binnen. De kans dat ik er wat gemeens uit zou floepen was groter dan wat ik eigenlijk wilde zeggen. Hi...
    Mijn eerste prioriteit was nu Riker helpen , die in de keuken zat en zijn hand over het water hield . "Fuck..." hoorde ik hem mompelen. "Gaat het wat?" bezorgd keek ik hem aan en opende vervolgend verschillende kastjes tot ik een EHBO tasje vond en hier een middeltje voor brandwonden en wat verband uit haalde. Veel wist ik er nu ook niet van, maar ik werkte nu eenmaal in een restaurant en het gebeurde wel vaker dat iemand zich verbrandde dus kon ik hier wel mee handelen. Ik ging achter Riker staan en nam zijn arm even vast zodat ik de blaar kon zien, deze was best groot en zat onder de plakkerigheid. " Hou het nog even onder koud water, het is best wel een serieuze brandwonde." mompelde ik en keek even naar Riker. " Wil je dat ik je naar een dokter breng? of vertrouw je me dat ik je ga verzorgen? Ik ben geen dokter, maar ik kan het op z'n minst proberen?" bezorgd keek ik Riker aan en wreef kalmerend over zijn arm heen. " Waarom deed je dat eigenlijk? Niet om je te beledigen, maar dat was best dom..." zei ik dan ook eerlijk, hij leek me geen jongen die zichzelf met opzet verwonde. Was hij van streek? Of probeert hij juist van me verlost te geraken...












    Gabriele Ezra O’Donnell
    Senior , Bad boy, at the party




    HEt vuur spoot haast uit mijn ogen terwijl ik Dex nog enkele klappen verkocht voordat Reya mijn arm beetnam om me tegen te houden . 'Gabs, niet doen!' kwaad trok ik mijn arm dan ook uit haar handen waarna ik wist te kalmeren, al was het niet door Reya of Dex maar door de vele blikken die op me gebrand stonden. De adrenaline gierde door mijn lijf en zorgden ervoor dat ik de wonden in mijn hand en de kneuzing van mijn knokkels niet meer voelde. "Jemig, wat is jouw probleem?" Kwaad keek ik Dex aan. "Mijn probleem?" ik snoof even al had ik geen zin om hier nog meer drama te veroorzaken, nee ik stopte met glee... "Ik.. wat de fuck, Gab? Ben je Reya's persoonlijke pitbull-bodyguard, of zo? Ze kan het heus zelf zeggen als ze niet met me wil zoenen, al betwijfel ik dat na wat er vandaag allemaal gebeurd is." kwaadheid veranderde naar een messteek in mijn rug en meteen veranderde mijn blik ook van furieus naar gekwetst. "Wat..." kort keek ik naar Reya. " Dex? Je kon het me ook gewoon gezegd hebben Rey... " mijn hart brak in duizende stukjes terwijl mijn vuisten weer verstrakten. " Ik ga." kwaad liep ik terug het huis binnen waarbij ik Nia passeerde al durfde ik haar niet eens aanlijken. Ik wist dat ze nog zei dat ik haar alles kon vertellen, maar ik kende haar amper. Ik kon niet eens mijn beste vriendin vertrouwen en mijn broer was opnieuw nergens te bespeuren. Snel nam ik mijn spullen niet door hebbend dat deze allemaal bestempeld werden door mijn bebloede hand, kwaad dat ik alles verkeerd doe nam ik gewoon mijn tas en liep naar de deur die ik met een zwaai opengooide. Ik was wat verderop de straat maar de kwaadheid binnenin me zorgde ervoor dat ik mijn tas op de grond gooide en kwaad mijn vuisten tegen de bakstenen muur ramde. Het was geen boksbal maar ik was te kwaad en moest mezelf straffen, al betekende dit dat mijn vuisten helemaal open kwamen te liggen. "Verdomme!" vloekte ik nog vooraleer en even snikte. Eén messteek in mijn rug was al meer dan genoeg, meer leugens wilde ik niet meer horen, valse hoop...








    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Riker Mercury

    New member | Bij het kampvuur | Praat met Ethan


    "Gaat het wat?" Ik schrok op van de stem van Ethan en snel veegde ik de tranen die ontsnapt waren van mijn wangen af.
    "Ja- ja het gaat. . ." Ik keek naar mijn hand die ik onder de kraan hielt. Ethan ging achter mij staan en pakte mijn arm vast. Ik keek opzij en ik volgde zijn bik naar mijn hand toe. Er zat een flinke blaar op.
    "Hou het nog even onder koud water, het is best wel een serieuze brandwonde." Ik knikte op wat hij zei en hielt mijn hand weer onder de kraan. Er zat bijna geen gevoel op de plek waar de blaar zat, gelukkig. Mijn blik gleed weer naar Ethans gezicht en ik bekeek hem.
    "Wil je dat ik je naar een dokter breng? of vertrouw je me dat ik je ga verzorgen? Ik ben geen dokter, maar ik kan het op z'n minst proberen?" Pas toen onze blikken kruiste knipperde ik even en keek ik hem vragend aan.
    "Heh? Oh- Ja, nee, doe maar. . . Er zit toch geen gevoel in," Ik haalde mijn hand onder de kraan vandaan en bekeek de blaar, waarna ik mijn hand naar Ethan uitstak.
    "Waarom deed je dat eigenlijk? Niet om je te beledigen, maar dat was best dom..." Ik lachte ongemakkelijk en schudde mijn hoofd toen.
    "Dat was wel dom ja. . . Ik weet het niet, ik was afgeleid door de ruzie en toen schrok ik dat mijn marshmallow in de fik stond. Normaal doe ik dit nooit hoor, ik weet niet wat er gebeurde." In mijn hoofd klonk het beter, om eerlijk te zijn. "Sorry..." mompelde ik zachtjes, waarna ik mijn blik naar de grond richtte. "Ik weet niet wat er aan de hand is," fluisterde ik bijna.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 21:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leah Stephens
    SENIOR || AT THE POOL || TALKING WITH DEX || NEW GLEE-CLUBMEMBER || OUTFIT*+JAMES' HOODIE+OVERKNEE SOCKS

    “Music expresses that which cannot be put into words and that which cannot remain silent”

          Meva leek wat verbaasd door haar antwoord. 'Eh, ik denk niet dat ik ga vragen of ik met hen mee mag doen, nee. Het is niet bepaald een spelletje wat je met meerdere doet... Althans niet in mijn beleving.' Oh, hmm. Dat klonk ook niet als en erg leuk spel dan, als slechts voor twee mensen was... Hoefde ze het in elk geval niet meer te googlen. Vervolgens vertelde ze met een rode wangen aan Dex dat hij James maar moest vertellen over zijn "gedoe" met Rey.
          'Ik denk dat je op dit moment veiliger naast Dex ligt dan James, Leah,' was Maeva's antwoord hierop, wat een frons op haar gezicht veroorzaakte. Ze mocht toch hopend dat James geen... vieze dingen zou doen. Ze kon het niet voor zich zien, wilde het niet voor zich zien, en kon het zich ook niet voorstellen gezien hij normaal voor meisjes als Maeva ging. Kort hierna stond Maeva op en ging ze naar binnen. Dex stond niet veel later ook op, maar hij liep richting Reya en Logan.
          'Hey, mooi huis heb je,' hoorde ze toen plots naast zich. 'Avery,' stelde persoon in kwestie zich voor. 'Leuk feest hoor, je hebt goed je best gedaan om er iets leuks van te maken.'
          'Oh, dankje,' glimlachte ze lichtelijk. 'Alleen jammer dat de meeste zich niet fijn voelen. Ik ben Leah trou-' Ze brak haar zin af toe Gabriele het huis uit stormde en Dex vol tegen zijn gezicht sloeg. Leah's mond viel open en voor ze het goed en wel doorhad, ging Gabriele er vandoor. Voor enkele seconden bleef ze stil staan, waarna ze in actie kwam. 'Er ligt ijs in de diepvries,' meldde ze Reya en Dex, om vervolgens zelf gehaast naar de keuken te lopen. Ze had gezien dat Gabriele's handen bloeden en ze wist dat er regelmatig beveiliging door haar wijk liep, dus ze wist niet hoe dat af zou lopen...
          In de keuken haalde pakte ze een klein EHBO kistje, om vervolgens door de voordeur naar buiten te gaan. De jongen was de straat nog niet uit, waardoor ze hem in het licht van een lantaarnpaal kon zien. Iets wat aarzelend liep ze op hem af, met het EHBO kistje tegen haar borstkas aangeklemd. 'Gabriele?' vroeg ze op een zachte toon. Ze vroeg maar niet of het goed ging, want dat was duidelijk niet het geval... 'Zal ik, eh, je hand verbinden?'




    *No hat or sunglasses


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    ETHAN RILEY MACKENZIE
    BAD NEWS , VOICE




    "Ja- ja het gaat. . ." zei Riker nadat hij ruw de zoute tranen van zijn wangen had geveegd, ik kon hem niet kwalijk nemen, het was vast een grote schok geweest. Op mijn vraag knipperde de jongen wat verward "Heh? Oh- Ja, nee, doe maar. . . Er zit toch geen gevoel in," vertelde Riker me en ik knikte even zacht waarna ik de spulletjes uit het EHBO kistje nam, juist op tijd want Leah kwam ook binnen stormen en haalde ook haar benodigdheden uit het tasje zonder ons eigenlijk opgemerkt te hebben. Hmm, die had haast zeg...
    Riker lachte even ongemakkelijk en terwijl hij aan het vertellen was smeerde ik de brandwonde zalf op zijn hand. "Dat was wel dom ja. . . Ik weet het niet, ik was afgeleid door de ruzie en toen schrok ik dat mijn marshmallow in de fik stond. Normaal doe ik dit nooit hoor, ik weet niet wat er gebeurde." verklaarde hij wat voor een zachte grinnik van mijn kant zorgde. "Dat mag ik geloven." zei ik terug al was mijn blik op zijn hand gefixeerd waar ik nu het verband voorzichtig omwikkelde. "Sorry...Ik weet niet wat er aan de hand is," fluisterde hij zachtjes en ik richtte mijn bruine kijkers weer op zijn gezicht. "Hey je hoeft heus geen sorry te zeggen, je moet nergens spijt van hebben want kijk het leven gaat nu eenmaal voort." zei ik schouderophalend en keek tevreden naar het eindresultaat van zijn ingewikkelde hand. "Tada, you are now mummified " grijnsde ik, nam vervolgens een stiftje en tekende een smiley op het verband, waarom? omdat ik ook een smiley op zijn gezicht wilde toveren. " Geen spijt hebben, dingen gebeuren nu eenmaal." ik voelde me een beetje dubbel eens ik deze woorden uitsprak want eigenlijk had ik veel te vaak spijt van dingen en dat sleepte altijd achter me aan. Ik drukte nog een kusje op zijn hand. " Zo, beter?" ik glimlachte naar Riker. "En hé, als je ooit iets kwijt moet, ik ben een luisterend oor."












    Gabriele Ezra O’Donnell
    Senior , Bad boy, at the party




    Ik had me tegen de muur aangezakt en negeerde de schaafwonden die hierdoor nu vast op mijn rug gebrand waren , mijn knieën had ik opgetrokken terwijl ik mezelf even tot rust probeerde te bedaren, wat moeilijk ging want mijn gedachtes maakten me enkel meer kwader en verdrietiger. 'Gabriele? kort keek ik op naar de blondine al was ik te beschaamd en liet mijn blik weer op de grond vallen. "Wat moet je." kwam er bot over mijn lippen, ik hoefde nu echt geen preek aan te horen. 'Zal ik, eh, je hand verbinden?' mijn hand? mijn blik gleed naar mijn handen die onder de schrammen van net zaten, maar mijn rechterhandpalm was inderdaad gesneden en ik kan nog een stuk glas erin zien zitten. Ik antwoorde niet echt op haar vraag maar keek Leah wel weer aan. "Heb je geen feestje waar je moet zijn? Ik kan mezelf prima redden." het kwam er sarcastisch en bot uit al wisten we beiden wel dat ik de verzorging nodig had. " sorry dat ik je feestje verknald heb." zuchtte ik na een lange stilte. " Ik ben gewoon niet glee waardig"
    Dit kwam uit de mond van iemand die al drie jaar in de gleeclub zat, het was waar, ik had geen perfecte stem, of geen perfect uiterlijk. Ik was verdomme geen Dex die alle meiden neukte en er ook nog mee weg kwam...






    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH