• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Overkill schreef:
    hahaha het was vlees
    pray for me


    U kidding :')

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 18:46 ]

    Ik loop te janken van vermoeidheid en ik moet morgen en overmorgen werken en dit weekend op kamp en ik kan het niet meer ik kan het niet ik kan het niet ik weet even niet meer hoe ik hier doorheen moet komen

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 19:17 ]

    Sla maar even niet zo'n toon aan tegen m'n zusje en kom niet in mijn buurt. Bedankt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    qing, get your shit together and go write that essay merp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat hebben mensen tegen TBBT? Het is gewoon een tv-serie?


    Your make-up is terrible

    Ahw, wel zielig als je op vakantie geopereerd moet worden.


    <3

    Fuck alles c':


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja, homo's zijn echt heel raar. Good going.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit lijstje is geweldig. Hopelijk gaat niemand het serieus nemen.

    Hoe diep ben je gezonken als je moeder voorstelt om eens te kijken of je volgend jaar van de regeling gebruik kan maken die mensen met een medische of mentale beperking langer over hun studie mag laten doen omdat je je depressie niet kan handelen. 63927482 mensen in Nederland kunnen wel gewoon met hun depressie omgaan, ik moet dit ook kunnen.
    Maar een walgelijke huilbui bij mama op schoot compleet met drie liter snot en rare geluiden verteld me wat anders.



    Maar... :c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik geef het op. Ik ga hier nooit een voldoende voor halen.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik voel me echt klote.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pepper_Potts schreef:
    Hoe diep ben je gezonken als je moeder voorstelt om eens te kijken of je volgend jaar van de regeling gebruik kan maken die mensen met een medische of mentale beperking langer over hun studie mag laten doen omdat je je depressie niet kan handelen. 63927482 mensen in Nederland kunnen wel gewoon met hun depressie omgaan, ik moet dit ook kunnen.
    Maar een walgelijke huilbui bij mama op schoot compleet met drie liter snot en rare geluiden verteld me wat anders.

    Well, alle depressies zijn anders voor iedereen. De een heeft er meer last van dan de ander en jij hebt er ook op je eigen manier last van. Niets om je voor te schamen/jezelf de schuld van te geven/je waardeloos te voelen.



    Maar eh, waar regel je zo iets? Ik kan dat ook wel gebruiken.

    // Meh, nog een Bioshock themed usernaam bezet. Huilen. Ik had er toch eerder eentje moeten nemen, ik wist het.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 20:48 ]

    Pepper_Potts schreef:
    (...)

    U kidding :')


    hey het is zout
    in de middeleeuwen deden ze het ook


    i put the fun in funeral