• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    lmao okay
    ik ben wel de idioot die het last minute voor iedereen gaat checken


    Caution first, always.

    Ik zie het volgende probleem alweer aan komen...
    Hopelijk heb ik snel een eigen huisje want ugh...

    //Time for bed. Morgen lekker shoppen!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Yay, beide tentamens gehaald *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Lol, wat, ze willen adoptie uit China, EU en VS verbieden? Wat een stel gekken hier in Nederland. Hoe zijn die ooit in de tweede kamer terecht gekomen?

    Ugh ik ben zo nerveus. Ik wil helemaal nieeeet.


    Your make-up is terrible

    ... voor mijn gevoel heb ik echt praktisch niet geslapen wat natuurlijk een zeer awesome start is voor het enige tentamen dat ik heb in drie weken yay

    (plus kant: ik besefte om één uur nog dat ik geen alarm had gezet lol)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit spul maakt mijn zenuwen alleen maar erger. Hartslag de lucht in, helemaal trillen. Damnit, misschien had ik het pas later in moeten nemen. Maar aan de andere kant hoop ik dat dit voorbij is als ik er aankom.


    Your make-up is terrible

    Vriendlief wil zijn project niet aan me vertellen. T moet nog even geheim blijven. Nou mijn project blijft ook geheim. :Y) can't wait to start today! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had wel verwacht dat je me niet met de auto wilde brengen. Nu kon ik fietsen in deze stortregen. Bedankt.

    // De bus is echt mega laat.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 8:13 ]

    Thunderfvck schreef:
    Dit spul maakt mijn zenuwen alleen maar erger. Hartslag de lucht in, helemaal trillen. Damnit, misschien had ik het pas later in moeten nemen. Maar aan de andere kant hoop ik dat dit voorbij is als ik er aankom.


    Je kan het!(H) laat me weten hoe het is gegaan!

    Hmm johnny depp cameo en co star in sequel van fantastic beasts... i would'nt mind that all!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 7:56 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ja, tuurlijk, schuif de schuld maar weer op mij


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oh I wish it could be Christmas everydaaayy


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Een zandlopersfiguur achtig iets hebben is leuk hoor.
    Maar mag ik de rest van mijn lichaam en mijn gezicht (ooohh mijn gezicht) wel haten? Of is dat een privilege voor de mensen die maat XL hebben.

    Ik wil mijn bladmuzieeeeeek. _O_ :C
    &Ik wil gaan knutselen. C: Maar dat kan vanmiddag pas, meh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    You should have listened to me instead of completely ignoring me. Not gonna help you fix this.


    Happy Birthday my Potter!