• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oké nee haar verloofde is het er niet mee eens en ze is een beetje erg een bitch tegen hem en hij mag niks beslissen wtf


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben veel te moe om te schrijven maar ugh.


    Your make-up is terrible

    Wanneer je denkt een leuke usernaam gevonden te hebben, maar iemand hem al heeft..

    Yo *dab*


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Spontaan het masterchefgevoel gehad vandaag. Ik heb een appeltaart pannenkoek gemaakt en een stokbrood omgetoverd in een stokbrood gezond :3


    26 - 02 - '16

    Ik wil op tapdansen en deze tapdansschoenen. :c Het lijkt me zo leeeuukkkk. Maar het is op de maandag en dan is accordeonles/orkest en het werkt niet om maar eens in de twee weken te komen op dansles. Dan mis je teveel. Mehhhhhhh. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn leven is een frote mislukking


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ZIE IK DAAR NU:
    EEN REGENBOOG! :o


    Deep inside, I've never felt alive

    Há! Toch een goede keuze gemaakt wat betreft het horloge. Ik kan nergens eentje vinden in dezelfde prijsklasse die mooier is. Zelfs horloges die duurder zijn- zijn minder mooi! I'm happy with my choice. Now he has to be happy with it. I hope. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat tentamen morgen wordt drie keer niks +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik voel me zo opgelucht, echt heel fijn dit.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Omg omg omg please kies mij kies mij kies mij kies mij *springt enthousiast op en neer*


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn psycholoog zijn contract is dus niet verlengd en nu heb ik niemand meer om mijzelf te uiten... ik wil geen andere psycholoog. Hoe moet ik verder straks... hoe moet het nu met alleen wonen, met iemand praten die mij echt aanvoelt. Hoe moet dit verder verdomme :/
    Waarom kan er nooit iets goed gaan in mijn leven en waarom moet er altijd iets kuts gebeuren wanneer ik mij net goed in mijn vel en gelukkig voel? Waarom... (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ging een VR bril uitproberen, maar ze vonden het leuk om een onder water duik te doen waarbij een haai je aanvalt, maar duiken in donker zeewater is like mijn grootste fobie.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik voel me net een tante die kinderen teveel snoep geeft. Ik gaf Olaf en Pim beiden een heel klein beetje slagroom en daarna zei ik direct tegen ze: 'niet tegen papa en mama vertellen, dit blijft ons geheimpje'

    Ik ben raar ikr


    26 - 02 - '16