• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Miall schreef:
    (...)

    oh jezus ze begint om alles te krijsen ik erger me zo aan haar jezus voed haar een keer op of zo

    Die ouders hadden nooit vruchtbaar mogen zijn xd
    Ze zijn niet eens in staat kinderen op te voeden joh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Helemaal waar. :'D Trap tussen hun benen is wel een optie? ^^
    Helaas heeft ze gewonnen. :c Kutwijf. Terwijl het driejarige meisje echt fucking schattig en leif was.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    HAHAHA bestaan die 'omgineedselfharmsomuchXonedirection' stories nog steeds ik huil


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zoveel salt. Rot op.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Miall schreef:
    Helemaal waar. :'D Trap tussen hun benen is wel een optie? ^^
    Helaas heeft ze gewonnen. :c Kutwijf. Terwijl het driejarige meisje echt fucking schattig en leif was.


    "toddlers en tiaras" is gewoon try not to cringe.com.org.co.uk


    Heaven is a place that we all have

    Is er geen manier voor mij om voorgoed te verdwijnen zonder dat mensen daar last van hebben? ):


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    Is er geen manier voor mij om voorgoed te verdwijnen zonder dat mensen daar last van hebben? ):


    Je hoeft helemaal niet te verdwijnen. Wie zorgt er dan voor Pim?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    when je moet samenwerken met het meisje dat je haat, een dag moet plannen om af te spreken, vandaag die dag is en ze je fucking negeert


    lol doe het zelf dan maar trut


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kaikoma schreef:
    (...)

    Je hoeft helemaal niet te verdwijnen. Wie zorgt er dan voor Pim?



    Je hebt gelijk

    Het is zo'n bende momenteel en ik ben het soms zo zat dat zelfs de meest vanzelfsprekende dingen moeite kosten. Het is gewoon niet fijn om mij te zijn I guess.

    // Een plascontract? Serieus? Ze kunnen mij maar beter platspuiten tegen de tijd dat ik oud ben :/


    26 - 02 - '16

    In 13 minuten gedouched. Oké. Mijn doel is 7 minuten, maar afbouwen komt wel goed ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    the realisation: i dated a fuckboy uhg every fucking time :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    3spicy5me

    // BDSM is 'in' op het moment. GG, don't wanna live anymore.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 14:17 ]

    En dan willen al die vrouwen een pink princess royal wedding en dan vraag ik me echt af of die verloofdes het daarmee wel eens zijn :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat is het toch leuk dat ik mensen blij kan maken door hun traditionele gerechten te koken terwijl ze er niet eens bij zijn. :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Koopt je moeder een blik Monster voor je want ze zag een winactie voor COD:IW erbij zitten, is de winactie alleen voor PS4. Mam, je bent nog steeds heel lief voor die energy hoor ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —