• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Trots op mezelf, want ik heb deze vakantie toch ièts gedaan.


    What would Emma do?

    Vriendlief zn horloge is binnen! Yaay! Het ziet er zo leuk uit en volgens mij is het nog echt hout ook! Zo voelt t althans wel. C:
    I'm so happy. C: alleen nu nog even wijs mijn mond houden tegen hem, want het is zijn kerstcadeautje, hihi. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb Quizlet niet eens gefeliciteerd. Bij deze dan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Listening to Korea form Twenty One Pilots like

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 15:04 ]

    Het is koud en ik heb geen zin maar ik moet écht gaan lerenw ant anders wordt het morgen huilen bij dat tentamen. Joe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    deze dag maakt me echt depri


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wie verzint het dat best wel chille grote appartementen bewoond mogen worden door één persoon?!?!?!?!?!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wacht, net wat hij hier nog, nu ben ik opeens alleen thuis. Waar ben je gebleven?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik vraag me af of ze met "vertel wat over de geschiedenis over je stagebedrijf" bedoelden dat ik de complete geschiedenis van Flevoland en de gemeente Noordoostpolder met duidelijke plaatjes moest opschrijven. Ach, in ieder geval heb ik zo wel 2 bladzijden weten te vullen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik moet echt eens meerdere sites gaan zoeken om te rpg'en


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Misschien moet ik de verwarming maar eens aanzetten :x


    Deep inside, I've never felt alive

    Iemand, geef deze flicker een schop onder d'r kont. Ik moet nog zoooooo veel regelen... een hotel in Duitsland, een retourtje, mijn salarisshizzle, een foto, kleurenkrijtjes zoeken, DigiD krijgen, naar papa toe MAAR HET REGENT MENSEN EN HET IS HERFST EN KUTWEER EN IK HAAT ALLES EN IEDEREEN EN IK HEB EEN DEPRESSIEVE KUTDAG EN IK WIL GEWOON JANKEN EN IK BLIJF OP BED ZITTEN MET MIJN LAPTOP EN MIJN MUZIEK EN MIJN NUTTELOZE ZAKEN LEKKER PUH.
    Maar... nog zo veel te doen o_o

    Pepper_Potts schreef:
    Iemand, geef deze flicker een schop onder d'r kont. Ik moet nog zoooooo veel regelen... een hotel in Duitsland, een retourtje, mijn salarisshizzle, een foto, kleurenkrijtjes zoeken, DigiD krijgen, naar papa toe MAAR HET REGENT MENSEN EN HET IS HERFST EN KUTWEER EN IK HAAT ALLES EN IEDEREEN EN IK HEB EEN DEPRESSIEVE KUTDAG EN IK WIL GEWOON JANKEN EN IK BLIJF OP BED ZITTEN MET MIJN LAPTOP EN MIJN MUZIEK EN MIJN NUTTELOZE ZAKEN LEKKER PUH.
    Maar... nog zo veel te doen o_o


    Als je even wacht zoek ik die megafoon... En kom ik je aanmoedigen (A)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    when even your dog runs away from you


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Pepper_Potts schreef:
    Iemand, geef deze flicker een schop onder d'r kont. Ik moet nog zoooooo veel regelen... een hotel in Duitsland, een retourtje, mijn salarisshizzle, een foto, kleurenkrijtjes zoeken, DigiD krijgen, naar papa toe MAAR HET REGENT MENSEN EN HET IS HERFST EN KUTWEER EN IK HAAT ALLES EN IEDEREEN EN IK HEB EEN DEPRESSIEVE KUTDAG EN IK WIL GEWOON JANKEN EN IK BLIJF OP BED ZITTEN MET MIJN LAPTOP EN MIJN MUZIEK EN MIJN NUTTELOZE ZAKEN LEKKER PUH.
    Maar... nog zo veel te doen o_o


    DOE NOU TOCH EENS DE ZAAKJES DIE JE DOEN MOET! ANDERS GA IK JE NIET MEER ONDERSPAMMEN HOOR! D:




    OTOFT: Yaay! Zo superblij met het horloge en het doosje wat ik zojuist ervoor heb gehaald! Die ga ik opfleuren! c: Ik hoop zo zo zo zo zo dat hij er blij mee gaat zijn. _O_
    En trots op mezelf dat ik in mijn eentje ben wezen rijden. c: Er waren wat momenten van bijna paniek, but I did it! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •