• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    *USER* Test

    Je hebt niet genoeg rechten om dit bericht te lezen!

    Gibbs schreef:
    (...)

    DOE NOU TOCH EENS DE ZAAKJES DIE JE DOEN MOET! ANDERS GA IK JE NIET MEER ONDERSPAMMEN HOOR! D:


    LAAT ME

    // poes, ik waardeer je warmte en liefde, maar moet je persé op mijn kont gaan liggen als ik op bed lig? Just asking

    Je kan niet een vak starten met de woorden 'jongens, ik weet dat iedereen dit blok altijd gruwelijk zwaar noemt, maar...' Om vervolgens heel lang na te denken, in de lach te schieten en alle hoop laat vervliegen door het vervolg: 'Tsja, nou ja, dit is eigenlijk ook wel echt een heel lastig blok.' Niet, gewoon niet. I stress about stress before there is stress to stress about.


    She's imperfect but she tries

    Het is half vijf... waar blijft iedereen?
    Eh

    zal ik meedoen aan no shave november


    i put the fun in funeral

    Hopelijk is die kriebelhoest snel weg want ik haat die hoestaanvallen...

    //Zo'n leuke avond gehad gisteren (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik heb echt de meest gruwelijk duur geprijsde vitamines gekocht. Maar het is helemaal natuurlijk, dus ik hoop dat mijn darmen hier wel tegen kunnen.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 17:22 ]

    2.5.20.20.5.18 _ 15.6 _ 4.5.1.4 tho

    // Hey, hey, ik kan dankzij deze geweldige pianoboeken mijn lievelingsliedje van Disney spelen: Be Our Guest c:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 17:28 ]

    jip wordt het niet eens tijd dat je

    je weet wel

    dingen gaat doen voor je toekomst in plaats van alleen maar ijs eten en fic schrijven en stilletjes huilen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lekker laat.

    / Soms wil ik er wel eens iets van zeggen , maar kan beter wijselijk mijn mond houden. Het gaat gewoon zo oneerlijk hier.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 17:41 ]

    Morgen solliciteren bij Netflix, damn.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Morgen solliciteren bij Netflix, damn.

    Hoe solliciteer je daarvoor o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mwhihihi so happy. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pepper_Potts schreef:
    2.5.20.20.5.18 _ 15.6 _ 4.5.1.4 tho

    // Hey, hey, ik kan dankzij deze geweldige pianoboeken mijn lievelingsliedje van Disney spelen: Be Our Guest c:

    Jaaaaaa, dit vind ik leuk om te lezen! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Windigo schreef:
    (...)
    Hoe solliciteer je daarvoor o.o


    Via Indeed, haha.


    Your make-up is terrible