• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Priestess schreef:
    (...)

    Oh yas hij is ook bijna af

    @ erieka: is zo'n hype these days

    Damn ik leef echt onder een steen lol


    26 - 02 - '16

    (no_chears)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 18:59 ]

    Jip je bent MOE en nu heb je ja gezegd om aankomende vrijdag op te passen tot 1 uur? terwijl je daarvoor een etentje hebt met de klas? en je de dag erna naar een open dag gaat? EN TERWIJL JE NOG ZO VEEL TE DOEN HEBT

    aan de andere kant, geld


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik word gek van die Eugenia Cooney discussie... Ga haar niet haten, maar spoor haar aan hulp te zoeken voor haar probleem. Ook al negeert ze het, ze gaat zichzelf uiteindelijk wel tegenkomen en dan is ze iedereen die haar wilde helpen dankbaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toen moest ik een nieuwe oplader. Of naja, dat kabeltje. Hopelijk houdt mn andere oplader het nog vol tot en met vrijdag.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Please, je zegt al 5 minuten lang hetzelfde. Hou je mond eens, hij verstaat je toch niet.

    Windigo schreef:
    Ik word gek van die Eugenia Cooney discussie... Ga haar niet haten, maar spoor haar aan hulp te zoeken voor haar probleem. Ook al negeert ze het, ze gaat zichzelf uiteindelijk wel tegenkomen en dan is ze iedereen die haar wilde helpen dankbaar.


    Ik vind het vooral hypocriet, lol. Alsof obese mensen die voor de camera eten geen eetstoornis is. Dat vind ik nog veel erger, zij doet er volgens mij niks mee voor de camera.


    Your make-up is terrible

    Zahkriisos schreef:
    Er is gewoon eten voor mij over. Het zijn maar 5 happen, maar het is in ieder geval iets.

    (...)
    Yep. Waarschijnlijk wel :X
    Ik kan hem beter dus niet lezen. (:


    Ik heb er niets tegen wanneer je meerderjarig bent en het niet alleen maar voor de 'a e s t h e t i c s' doet. Oh en dat je bij elk persoon dat je remotely leuk vindt 'CHOKE ME DADDY' schreeuwt. Dat soort 'little girls'. Als je je kink serieus neemt, hoef je je niet echt aangesproken/gevallen te voelen. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 19:10 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Priestess schreef:
    (...)

    Ik heb er niets tegen wanneer je meerderjarig bent en het niet alleen maar voor de 'a e s t h e t i c s'. Oh en dat je bij elk persoon dat je remotely leuk vindt 'CHOKE ME DADDY' schreeuwt. Dat soort 'little girls'. Als je je kink serieus neemt, hoef je je niet echt aangesproken/gevallen te voelen. :Y)

    Gelukkig (: dan ben ik wel benieuwd wat je er van gemaakt hebt ^^
    Ik schaam me ervoor dat er dat soort mensen bestaan.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Ik vind het vooral hypocriet, lol. Alsof obese mensen die voor de camera eten geen eetstoornis is. Dat vind ik nog veel erger, zij doet er volgens mij niks mee voor de camera.


    Anorexia en Obesitas zijn beiden dingen waar mensen aan kunnen sterven, dus ik vind het beiden echt super erg. Ik spoor mensen juist aan hulp te zoeken. Zelf heb ik ook overgewicht en ik wil er ook echt wat aan gaan doen, maar ik heb er nu niet zoveel tijd voor. Zodra ik klaar ben met school ga ik er wat aan doen, en dan drastisch.

    Maar even over Eugenia; Zij wuift alle hulp die zij kan krijgen ook weg en ze zegt dat ze oké is en dat er niets aan de hand is. Als je haar ziet, hoe haar botten zowat door haar huid heenkomen, haar armen zonder vet... ik heb medelijden met haar en ze heeft echt hulp nodig, maar video's over; How long has Eugenia left vind ik te ver gaan. Echt... desnoods ga je inrichtingen bellen zodat ze haar kunnen overhalen om hulp te krijgen, maar ga haar niet zo voor het blok zetten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pffff, ik krijg hoofdpijn van al die spraakanalyses, maar het verslag moet af ):
    Ik wil huilen. Of slapen. Of allebei. Waarom denk ik nou altijd dat ik dit soort dingen in minder tijd kan dan ik daadwerkelijk kan?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 19:37 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    20 minuten bezig geweest met aantekeningen maken. Crasht word. Doeg aantekeningen ;_;


    Seasons will change, but I shall remain

    YAAAAAAS, BROOKLYN NINE-NINE SEIZOEN DRIE BESCHIKBAAR :33333
    En ik ga vanavond Beauty and the Beast kijken, daar heb ik nu echt heel veel zin in gekregen :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Eindelijk inspiratie!


    Your make-up is terrible

    Ik ben net 1 minuut online op de desktopversie en ik ben nu al schijtziek van die vlaggetjes XD
    En dit blijft zeker nog tot 10 november staan?