• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh, 2 aardbevingen in Groningen vannacht. Gelukkig niets van gemerkt.

    Windigo schreef:
    (...)

    Waarom ben je tegen Zwarte Piet? Het zijn geen slaven of zo. . . Ze heten alleen maar zo, omdat ze zwart worden van de schoorsteen waar ze doorheen kruipen om pakjes in huizen te dumpen. Ik snap die hele haat jegens Zwarte Piet echt niet. Desnoods gaan ze ze wel Roet Piet noemen, maar laat ze lekker bruin geverfd blijven.

    *Insert thank you gif*

    Geen discussie tho, vraag mij gewoon af waarom ze tegen Zwarte Piet is en geef mijn eigen mening er ook even over ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ALRIGHT YOU PUSSIES.
    Wat is het probleem met deze soundtracks? Waarom staat nergens "Human Again" tussen? Is dat soms een extra scène geweest die er niet bij hoorde? Want er staat op de Tangled Soundtrack ook een deel van "When Will My Life Begin" en "Mother Knows Best" die niet in de final cut voorkomen. EN DAN NOG IETS: I distinctly remember this scene. SO WHY?!


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee snap ik, maar in het verleden is het altijd zo snel zo vurig en hatelijk geworden dat ik het onderwerp het liefst helemaal vermijd hier haha.


    i put the fun in funeral

    Ugh, ik heb honger. Hopelijk is het eten gauw klaar :C


    Stenenlikker

    Overkill schreef:
    Nee snap ik, maar in het verleden is het altijd zo snel zo vurig en hatelijk geworden dat ik het onderwerp het liefst helemaal vermijd hier haha.


    Snap ik ook wel. Vorig jaar liep het flink uit de hand. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig ^^
    Ik ga er ook niet verder op in en zo straks als ik antwoord heb, hehe.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 18:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoeveel mensen gaan me haten als ik in mijn aankomende column de daddy kink door het slijk ga halen? :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Priestess schreef:
    Hoeveel mensen gaan me haten als ik in mijn aankomende column de daddy kink door het slijk ga halen? :W


    haha
    doe het


    i put the fun in funeral

    Priestess schreef:
    Hoeveel mensen gaan me haten als ik in mijn aankomende column de daddy kink door het slijk ga halen? :W


    Wie? :W


    26 - 02 - '16

    Absoluut geen zin in morgen. Ik wil dat het al donderdag is.


    16 - 09 - '17

    Overkill schreef:
    (...)

    haha
    doe het


    Oh yas hij is ook bijna af

    @ erieka: is zo'n hype these days


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wil zo graag op mijzelf wonen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    je staat op een fucking armlengte van me


    ik versta je ook wel zonder dat je loopt te schreeuwen op me ja ok chill moatje


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Er is gewoon eten voor mij over. Het zijn maar 5 happen, maar het is in ieder geval iets.

    Priestess schreef:
    Hoeveel mensen gaan me haten als ik in mijn aankomende column de daddy kink door het slijk ga halen? :W

    Yep. Waarschijnlijk wel :X
    Ik kan hem beter dus niet lezen. (: