• Ik heb het gevoel dat het hier elk jaar minder wordt en dat vind ik echt jammer. :(


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Bij mij geen. Tbh ben ik er maar blij mee. Ik haat kinderen :')


    26 - 02 - '16

    Bij ons wordt Sintemerte (Sint-Maarten) de zaterdag voor de 11e gevierd (waarschijnlijk omdat bij ons carnaval losbarst op de 11/11) en dan komen er geen kinderen aan de deur, maar wordt er een enorme optocht georganiseerd die eindigt bij een enorm kampvuur waar Sint-Maarten en de bedelaar hadden komen schudden van de kinderen. O, en er worden gratis oliebollen uitgedeeld. Heel anders dan wat ik hier allemaal lees. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Standal schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik toen ik vroeger liep, dat de mensen gewoon aan de deur bleven staan omdat het zo druk was. Ik had zo gehoopt dat toen ik opgroeide ik zo ook zal staan, maar er is nog geen 1 kind geweest. Zo jammer.

    Het is een oud topic, maar ik moest er toch even op reageren. Dit dus.... totdat ik erachter kwam, ik haat kinderen. Hehe.
    Ik vind het een leuke gedachte en ik vind het wel schattig als ze langs huizen gaan, zolang ze maar geen ruiten ingooien vind ik het goed.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 5:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.