• Hallo iedereen.
    Ik weet dat hier al een topic over was maar aangezien die al meer dan 100 dagen oud is start ik een nieuwe.
    Het is al een poosje zo dat de viral van de dag een random uitkomst heeft. Om dit te checken heb ik meerdere keren bij de Virals van de dag dezelfde antwoorden gegeven, toch kwam ik telkens op iets ander uit. Dit vind ik een beetje raar, kan dit misschien worden opgelost?

    (typing)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Het zou ook kunnen dat de maker van de quiz geen scores bij de uitkomsten gezet heeft. Dan krijg je altijd een willekeurige uitkomst.

    Toch niet, de quizversie ervan geeft wel steeds dezelfde uitslag.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 17:57 ]

    Jinsoyun schreef:
    Het zou ook kunnen dat de maker van de quiz geen scores bij de uitkomsten gezet heeft. Dan krijg je altijd een willekeurige uitkomst.

    Toch niet, de quizversie ervan geeft wel steeds dezelfde uitslag.

    Het zou fijn zijn als je gelijk het echte antwoord zou krijgen..


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb dit probleem ook gehad, en ik heb er al een topic over gemaakt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heb je er meer plezier van, je weet nooit waar je op uitkomt!

    Toch is dit niet helemaal gezond en zullen we maar even kijken of we de Viral naar dokter Rutger kunnen sturen, om te kijken of we hem van zijn existentiële crisis af kunnen helpen.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 15:49 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dit zou opgelost moeten zijn. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dit zou opgelost moeten zijn. ^^


    No offence, maar waarom duren dit soort dingen altijd 6/14 maanden?


    You were born original, don't die as a copy.

    Op zich heb ik daar een logische verklaring voor: een te lange lijst. x'D

    Voorheen hadden we een topic achter de schermen waar ALLE suggesties en klachten in stonden. We hadden daar ook een 'kopje' met de meest prioritaire zaken. Dingen die echt belangrijk waren. Maar dat zijn er maar weinig tegenover alle andere suggesties en bugs. Dus eerst werden altijd de meest urgente zaken gedaan en indien tijd over, ging het meer van oud naar jongst.

    Nu zijn we stukje bij beetje aan het overschakelen van dat topic naar een nieuw intern systeem. Alle nieuwe suggesties komen meteen op die interne lijst en stukje bij beetje zetten we er ook oude dingen bij op.
    Er zullen nog veel gebumpte topics van vroeger moeten volgen hoor. Er zijn er nog best wat, maar die staan nog niet allemaal op die nieuwe lijst. Kwestie van die interne lijst overzichtelijk te houden en niet Rutger/Tristan te overrompelen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury