• Gebruik dit topic om aan te geven wat jij vandaag geleerd hebt. Dit kan iets kleins zijn, iets bijzonders, of iets wat iedereen stiekem al wist maar jij nog niet.
    Ook handig voor andere Q-ers, misschien leren we elkaar wel interessante en leuke dingen. ^^

    Ik begin wel:
    Today I've learned... Wanneer je Word-document compleet uit proportie is en het geen normaal A4 formaat heeft, kun je het terugzetten door hem niet op Weblay-out te hebben staan, maar op afdrukweergave. (Heeft me ongeveer tien minuten van mijn leven gekost (cat).

    Today I've learned... Dat je beter voor de zekerheid even kan checken of je alle spullen wel hebt als je ergens mee hebt. Voorkomt een rot eind teruglopen om je spullen alsnog op te halen. (cat)


    26 - 02 - '16

    Today I've learned... Je niet op tien plekken tegelijk kunt zijn, wat betekent dat je soms afhankelijk bent van je vertrouwen in anderen. Dat kan soms best lastig zijn.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Today I've learned dat ik soms wel even boos mag worden als andere daardoor sneller gaan werken

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 20:52 ]


    --

    Today I've learned dat ik niet zo koppig moet zijn met het slikken van pijnstillers wat ik eigenlijk allang wist, maar even aan herinnert moest worden of zoiets. Au hoofdpijn...

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 20:57 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Today I've learned... Dat je al je afspraken zwart op wit moet hebben, zeker als het om bepaalde kosten gaat.


    26 - 02 - '16

    Today I've learned dat alle planeten van het zonnestelsel tussen de Aarde en de maan passen.


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    Today I've learned dat alle planeten van het zonnestelsel tussen de Aarde en de maan passen.

    Wait wat

    Kendol schreef:
    Today I've learned dat alle planeten van het zonnestelsel tussen de Aarde en de maan passen.

    Nee wow wacht wat???


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kendol schreef:
    Today I've learned dat alle planeten van het zonnestelsel tussen de Aarde en de maan passen.


    WHAT?!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ja ja het klopt. Zoek maar op. :Y)


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb vandaag geleerd dat zoetwatervissen meer plassen dan zoutwatervissen. #fishfacts (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Today I've learnt dat smart tv's eigenlijk toch wel heel chill zijn. #cadeautjevanmijnouders :9~


    oi, suzy

    Today I've learnt dat het zo ontzettend frustrerend is als je favoriete personages uit een serie niet bij elkaar komen en zij dus niet haar verloofde verlaat voor hem.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 23:17 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Today I've learned dat het Notting Hill is en niet Nothing Hill en nu voel ik me stom omdat ik altijd dacht dat het Nothing Hill was .


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Today I've learned dat je niet normaal kunt functioneren op vier uur slaap.


    Deep inside, I've never felt alive