• Naam: Tijmen Gideon Pels, maar zeg maar Gideon (cool)
    Leeftijd: 13
    Woonplaats: Belgie, Antwerpen, op de grens tussen gemeente Borsbeek en gemeente Deurne-Zuid.

    Ik ben dus Gideon, Gies, Gidi, Gi of hoe je me ook maar wil noemen, als het maar geen Tijmen is, dat kan ik alleen toestaan als je een dokter of leraar bent (A)
    Ik schrijf al sinds ik me herinneren kan, en het is altijd mijn droom geweest om auteur te worden!
    Ik zit op middelbare school in het tweede jaar op het Stedelijk Lyceum de Waterbaan.
    Voor de belgen die het begrijpen, want ik denk niet dat Nederlanders iets snappen van Belgische schoolsystemen, ik doe ASO Moderne Wetenschappen, en ben van plan in het derde jaar Humane Wetenschappen te doen.
    Ik ben een Potterhead, Ravenclaw, Demigod, pokemon-trainer en nog veel meer, dus dit soort dingen zul je dan ook vooral mij zien schrijven!


    Al mijn verhalen zijn nog bezig dus:

    Fanfictions:


    A Fresh New World (Pokémon)
    Gestart ergens in Juni denk ik :p


    Sol is een jongen van twaalf jaar en woont in Kinto, een nieuwe regio in het pokemon universum.
    In deze regio is veel anders dan in andere regio's.
    Sol wilt aan iedereen bewijzen dat hij geen zwakkeling is, oh nee, en zeker geen moederskindje, hij wil alle gyms hier verslaan, om dat te bewijzen,
    en misschien, heel misschien?
    Kampioen?

    genres:
    Fanfiction, Avontuur



    Opposites I Inazuma Eleven I
    Gestart 15/6/2016 denk ik weet ik niet meer zo goed

    Tegenhangers
    Tegenspelers
    Tegenstanders

    In elk universum, elke dimensie, elke wedstrijd.
    staan zij tegenover elkaar.
    Altijd vijanden.
    zo is het gezworen.
    En dus is dit onmogelijk.
    maar toch gebeurd het.
    Vrienden.



    The Four Houses [Harry Potter] [Next Generation]
    Gestart 30/9/2016

    Zij die de school creëerden
    Die elk hun eigen soort begeerden.
    Moesten werken, tesaam
    Als een werkend lichaam.
    Maar nu is de vrede verstoord
    Zweinstein heeft zichzelf uitgemoord.
    Daarom moet er nu een nieuw verhaal verteld
    Alleen dan word Zweinstein in zijn oude glorie hersteld.

    Sinds de slag om Zweinstein is de vrede die eerst tussen de vier afdelingen heersten verbroken.
    Mensen loeren nu naar Zwadderaars, en zij loeren terug.
    Kinderen zitten bij mensen op school wiens ouders elkaar (bijna) hebben vermoord.
    Maar de enige manier om de vrede te herstellen is om het verleden achter je te laten...



    De Legende Van Ha-Tin: Boek 1: Aanvaarding
    Gestart 6/1/2016

    Dit is een Avatar: De legende van Aang/Korra fanfiction, het speelt zich af na de tijd van Korra.

    In een klein dorp gelegen in het Aarderijk is een jongen geboren:
    Ha-Tin.
    Als hij vijf jaar is komt hij er achter dat hij de nieuwe avatar is, maar hij durft het niemand te vertellen..
    De wereld is veranderd, de technologie is nog nooit zo verfijnd geweest, en sturen is iets uit vervlogen tijden voor de meeste.
    Enkele mensen sturen nog, maar de meeste mensen met deze aangeboren gave schamen zich voor het anders zijn.
    Ha-Tin leert al vroeg aardesturen, maar hij verschuilt het voor de rest van de wereld, met enkel zijn trouwe Gordeltijger: Artran, die weet van zijn krachten.
    Maar als Ha-Tin's geheim zich openbaart veranderd het leven van deze jongen voorgoed.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2017 - 12:01 ]


    Die ene inspirerende quote -die ene beroemdheid.

    Holy Fuck jij woont vlakbij mij xD
    Zit je op het OLVE in Edegem? Want daar zitten een heleboel van m'n vrienden!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Woonplaats: Belgie, Antwerpen, op de grens tussen gemeente Borsbeek en gemeente Deurne-Zuid.


    Woooow ik woon dicht bij jou!!!

    Wel, je woont uberhaupt in België, dus das in ieder geval dichterbij dan nederland? :P


    The question is not if you believe in fate or not. The question is if you'll let fate decide your life or not.

    Wooooww je woont niet dicht bij mij! Oké, ik stop alweer xD


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."