• I'm talking about Gaspard Ulliel.

    Ik heb gisteren Hannibal rising gekeken en in deze film vertolkt hij de rol van Hannibal Lecter. Voor ik deze film had gezien had ik nog nooit van mijn leven van die gehoord. Maar die gast kan acteren, niet normaal. Kent iemand hem nog? :9~

    And if you ask me, he's cute. ;x

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 16:01 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik niet.


    I need you like a heart needs a beat

    Nog nooit van gehoord ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Nog nooit van gehoord ;$

    Heel veel mensen wilden dat hij de rol van Edward zou krijgen in twilight. Voorderest heb ik hem nooit in films gezien maar op foto's is hij wel schattig ja :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Hij is echt goed! Hij heeft volgens mij meer van die gestoorde rollen gespeeld :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Nostalgia schreef:
    Heel veel mensen wilden dat hij de rol van Edward zou krijgen in twilight. Voorderest heb ik hem nooit in films gezien maar op foto's is hij wel schattig ja :')

    Serieus? ;O

    Ik zei gisteren dus letterlijk tegen mijn zus, die zou een geweldige Edward zijn. x.x


    We'll never be as young as we are tonight

    jaaaaa, ik had net hetzelfde, ik keek naar hannibal en ik vond hem geweldig dus ik heb hem gegoogleld
    op die sites stond er dat ar alleen maar franse films waren (want hij is frans) bhalve hannibal en een andere

    Ik ken hem niet, but he's cutee. ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Lekka Lekkahr!


    Some people make the world special just by being in it

    Goede acteur ;o


    All this dampness is damp.

    Ja, hij is wel een goede acteur en ook nog eens lekker knap! :9~


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    weetje ik had ook al een topic over hem.
    Ik hou van hem.


    We can only learn to love by loving.

    Ik ken hem niet, maar hij is knap. En die films heb ik op dvd dacht ik.

    Hij is wel knap ja (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Hij is inderdaad goed (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right