• Sinterklaas komt eraan en dat betekent dus dat ik bezig ben met het creëren van leuke sinterklaas kadootjes voor de familie. Voor mijn zussen wil ik van die recepten in een pot maken(bv van die cake waar je alleen ei ofzo bij moet doen). Nu heeft mijn ene zus een eetprobleem en ben ik dus op zoek naar een gezonde variant hiervan, weet iemand hier misschien iets leuks?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Er is wel een 'gezonde' variant daarvan. Maar ik weet even niet hoe die heet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Je kunt altijd gaan voor dingen als havermout rozijnen koekjes. Daar zijn wel recepten voor te vinden zonder bv suiker! Banenenbrood zou kunnen. Cranberrykoekjes misschien.
    Of gaan voor iets van ontbijt, havermout en verscheidene gedroogde vruchten (let dan wel op dat het geen gedroogde vruchten met toegevoegde suiker zijn).
    En wellicht is dit ook nog iets.

    En als je niets voor eten kunt vinden, kun je altijd een bodyscrub zelf maken en dat aan haar geven! Ziet er ook superleuk uit in zo'n pot en is over het algemeen niet heel moeilijk te maken ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Je kunt altijd gaan voor dingen als havermout rozijnen koekjes. Daar zijn wel recepten voor te vinden zonder bv suiker! Banenenbrood zou kunnen. Cranberrykoekjes misschien.
    Of gaan voor iets van ontbijt, havermout en verscheidene gedroogde vruchten (let dan wel op dat het geen gedroogde vruchten met toegevoegde suiker zijn).
    En wellicht is dit ook nog iets.

    En als je niets voor eten kunt vinden, kun je altijd een bodyscrub zelf maken en dat aan haar geven! Ziet er ook superleuk uit in zo'n pot en is over het algemeen niet heel moeilijk te maken ^^

    Die bodyscrub vind ik een supertof idee, maar dat wordt hem helaas ook niet omdat ze alleen maar van die natuurlijke producten kan gebruiken, maar dat ontbijt vind ik ook wel een goede. Ik ga zoiezo superfood bestellen voor mijn broertje (die ook nog eens 2 dagen voor sinterklaas jarig is) dus dan kan ik dat combineren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je hebt in de biologische winkel van die cake/brownie/appeltaartmixen te koop van de Rit. Ik maak zelf heel vaak de browniemix en die is erg lekker.
    In calorieomvang is hij denk ik niet minder dan een normale cake, maar wel wat meer verantwoord. (geen e-nummers etc)

    Ik heb ook een keer deze gemaakt: http://www.laurasbakery.nl/vegan-brownies/
    Vond ik zelf ook erg lekker, was niet te zoet/vet maar ook niet te droog of smaakloos. (wat wel snel zo is bij bv brownies, zoet en vettig) En ook erg leuk om te ontdekken dat het heel makkelijk is om iets te bakken zonder eieren of melk te gebruiken.

    Heb je hier iets aan?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 0:14 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso