• Want die reclame van de Disney voorleesboeken komt steeds voorbij en ik heb een excuus nodig om er 50 euro aan uit te geven. Wie herkent mijn probleem?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    HAHAHAHA ik dacht ff eerst aan de titel dar dit een troll is

    Anywayz heb de reclame niet gezien nee


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gewoon lekker schaamteloos kopen en vraag erbij of ze het willen inpakken.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kijk de vlogs van Stellig! Die vloggen over zwanger zijn en ze is gisteravond bevallen. Dus deze week volgen heel veel babyvlogs (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha, ik herken het. Wel met andere dingen, maar ik herken het. :')
    Ik heb het alsnog op mijn kerstlijstje gezet. (krul)

    Je kan ook altijd zeggen dat je deze cadeautjes alvast inkoopt voor wanneer het uit komt. Doe ik ook en stiekem hou ik ze zelf ook wel eens, haha. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, ik dacht serieus dat dit een topic was van een één of andere tiener die niet goed nadacht en graag kinderen wilde hebben!

    Perzik schreef:
    Haha, ik dacht serieus dat dit een topic was van een één of andere tiener die niet goed nadacht en graag kinderen wilde hebben!


    HAHA, neeeee. Ik heb nog wel een beetje verstand over! (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb nog oude boeken liggen van de Disney voorlees club. Misschien op marktplaats kan je ze voor nog goedkoper vinden?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik dacht dat je echt kinderen wilde (door de titel) en dat het nu even aankodigde op Q. xD

    Ik herken je probleem, als ik naar de bioscoop ga om een kinderfilm te kijken. Dat was de eerste twee keer, nu kan ik het me echt niks schelen wat mensen denken als ze zien dat ik naar een kinderfilm ga.

    Je kan het gewoon kopen. Als er iemand een vraag stelt, kan je altijd zeggen dat het is voor als je neefje/nichtje komt logeren.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Ik dacht dat je echt kinderen wilde (door de titel) en dat het nu even aankodigde op Q. xD

    Ik herken je probleem, als ik naar de bioscoop ga om een kinderfilm te kijken. Dat was de eerste twee keer, nu kan ik het me echt niks schelen wat mensen denken als ze zien dat ik naar een kinderfilm ga.

    Je kan het gewoon kopen. Als er iemand een vraag stelt, kan je altijd zeggen dat het is voor als je neefje/nichtje komt logeren.


    Eerlijk ik ben bijna 20 en ik ga ook gewoon naar kinderfilms. Of iets anders zelf bij de Efteling of een ander park en een van die leuke entertainers is er dan ga ik er heel leuk mee op de foto. En mijn nichtje is 6 jaar en door haar heb ik nu ook een beetje een excuus om mee te kleuren met nieuwe kleurplaten van PéPéTéVé van Center Parcs, wat nu Orry & Friends heet.

    Schaam je niet hoor het is heel vaak ook hartstikke leuk om het te doen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ach joh wat kan het jou het schelen. Koop het toch als je dat leuk vindt, wat andere mensen er van vinden is toch gewoon hun probleem? Zij hoeven het niet te kopen dus hun mening boeit niet. (':


    i wanna die with you once or twice.

    ... Ik ben het helemaal met jullie eens, maar mijn portemonnee niet. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    ... Ik ben het helemaal met jullie eens, maar mijn portemonnee niet. (cat)


    Je kan het altijd voor Kerst vragen. Denk niet dat je portemonnee daar iets tegen in kan brengen.


    Physics is awesome

    xSakuraKissx schreef:
    (...)

    Eerlijk ik ben bijna 20 en ik ga ook gewoon naar kinderfilms. Of iets anders zelf bij de Efteling of een ander park en een van die leuke entertainers is er dan ga ik er heel leuk mee op de foto. En mijn nichtje is 6 jaar en door haar heb ik nu ook een beetje een excuus om mee te kleuren met nieuwe kleurplaten van PéPéTéVé van Center Parcs, wat nu Orry & Friends heet.

    Schaam je niet hoor het is heel vaak ook hartstikke leuk om het te doen.


    Ben laatst nog naar een kinderfilm geweest. Totaal geen probleem, bij sommige kinderfilms staat juist alle leeftijden en als het er niet staat, dan jammer. Want het zijn vaak hele vrolijke films met een goed einde.

    Je hebt tegenwoordig kleurplaten voor volwassenen, of nou ja van die boeken met kleurplaten voor volwassenen.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Ben laatst nog naar een kinderfilm geweest. Totaal geen probleem, bij sommige kinderfilms staat juist alle leeftijden en als het er niet staat, dan jammer. Want het zijn vaak hele vrolijke films met een goed einde.

    Je hebt tegenwoordig kleurplaten voor volwassenen, of nou ja van die boeken met kleurplaten voor volwassenen.


    Ja die heb ik vorig jaar voor de kerst gekregen, alleen ik ben er best snel doorheen omdat ik eigenlijk ook nieuwe stiften en potloden moet vragen voor kerst haha.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Eledhel schreef:
    Kijk de vlogs van Stellig! Die vloggen over zwanger zijn en ze is gisteravond bevallen. Dus deze week volgen heel veel babyvlogs (:


    Ik dacht dat ik de enige was die de vlogs van Stellig keek!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.