• Ik krijg vaker de nieuwsbrief van de week binnen via de mail terwijl ik dat niet heb aangegeven. Hebben jullie dat ook? Ik zou het erg fijn vinden als de nieuwsbrief niet meer via mijn mail komt, want ik lees het altijd gewoon op het forum zelf. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb wat voor je uitgezocht. Je hebt een pb van mij. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb hier ook last van.


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Ik heb hier ook last van.

    Ik ga jou ook een pb sturen. ;-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb wat voor je uitgezocht. Je hebt een pb van mij. ^^


    Ik zag het maar ik denk niet dat dat het probleem is aangezien Lucens er ook last van heeft. (Mijn andere account was ik trouwens vergeten. Ben ik een paar jaar niet opgeweest haha)


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Ik zag het maar ik denk niet dat dat het probleem is aangezien Lucens er ook last van heeft. (Mijn andere account was ik trouwens vergeten. Ben ik een paar jaar niet opgeweest haha)

    En stond het daar wel aangevinkt?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    En stond het daar wel aangevinkt?


    Weet ik nog niet hahaha. Ik weet mn ww niet meer dus even opnieuw instellen denk ik


    The sun will rise and we will try again.

    Okay, daar stond het inderdaad aangevinkt. Dat heb ik weggehaald en daarbij ook mijn andere account opgezegd (omdat die al 4 jaar niet meer van belang is haha).


    The sun will rise and we will try again.

    Goed, dan neem je zondag de proef op de som en kan je zien of je het inderdaad dan niet meer krijgt. ;-)
    Ik stuurde btw een privébericht omdat er accountnamen in stonden. ^^

    Dus, wie er nog mogelijk last van heeft: het kan zijn dat je nog een extra account met hetzelfde e-mailadres hebt. Bij dit account kan het per ongeluk wél aangevinkt staan. Dan moet je dit uitvinken. ;-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Goed, dan neem je zondag de proef op de som en kan je zien of je het inderdaad dan niet meer krijgt. ;-)
    Ik stuurde btw een privébericht omdat er accountnamen in stonden. ^^

    Dus, wie er nog mogelijk last van heeft: het kan zijn dat je nog een extra account met hetzelfde e-mailadres hebt. Bij dit account kan het per ongeluk wél aangevinkt staan. Dan moet je dit uitvinken. ;-)


    Ik hou het in de gaten ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Scandal schreef:
    Goed, dan neem je zondag de proef op de som en kan je zien of je het inderdaad dan niet meer krijgt. ;-)
    Ik stuurde btw een privébericht omdat er accountnamen in stonden. ^^

    Dus, wie er nog mogelijk last van heeft: het kan zijn dat je nog een extra account met hetzelfde e-mailadres hebt. Bij dit account kan het per ongeluk wél aangevinkt staan. Dan moet je dit uitvinken. ;-)


    Aah dat verklaart waarom ik het dubbel heb gekregen, hehe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik had hier een tijd geleden ook last van, maar uiteindelijk stopte het.


    16 - 09 - '17

    Goldberg schreef:
    Ik had hier een tijd geleden ook last van, maar uiteindelijk stopte het.


    Had ik ook, toen stopte het een hele tijd en begon het weer opnieuw.


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Had ik ook, toen stopte het een hele tijd en begon het weer opnieuw.


    Oh, vreemd.


    16 - 09 - '17

    Dat het een hele tijd stopte, lag aan het feit dat ik admin werd, haha. Bij mij werkten de knoppen niet naar behoren, dus als ik het activeerde, kwam er enkel een topic en kreeg alleen ik een mail met de nieuwsbrief. :')
    Sindsdien werkte Rutger aan een automatisch proces. Nu is de nieuwsbrief al 2x automatisch online gekomen en krijgt iedereen ook mail. (Eigenlijk 3x maar de eerste keer ging het fout)

    Ohja, het kan goed zijn dat er nu nog meer mensen opeens een nieuwsbrief ontvangen van een oud account, bedenk ik me net. Door het geautomatiseerd proces kunnen er meer mensen bereikt worden. Maar dat moet opgebouwd worden gezien de mailboxen anders zeggen dat het spam is. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het komt er dus op neer dat iedere week meer en meer oude accounts (die al langer niet online zijn geweest) ook e-mail gaan krijgen met de nieuwsbrief tot dat alle leden een nieuwsbrief krijgen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Eh ik heb nu maar liefst drie meldingen van de nieuwsbrief in mijn inbox haha :')


    Every villain is a hero in his own mind.