• Zomer staat bij mij gelijk aan één ding: enorm veel boeken lezen. Vroeger kreeg ik het wel eens voor elkaar dat ik +7 boeken las in twee weken en zorgde ik dat ik van tevoren uitzocht welke boeken ik in de bieb moest reserveren. Dit jaar gingen we er natuurlijk weer volledig voor (al kon ik op vakantie niet echt als een stoomtrein lezen omdat mijn vriend een weekje langskwam, en ja, dan ga ik niet 24/7 met mijn neus in een boek zitten) en heb ik in de maanden juli en augustus tot nu toe 8 uit. En ik zeg tot nu toe omdat we nog maar op de helft van de maand zitten en ik er nog minstens twee verwacht te lezen :Y)

    Dit zijn de boeken die ik tot nu toe heb gelezen:
    - The Ballad of Songbirds and Snakes van Suzanne Collins
    - Norse Mythology van Neil Gaiman
    - To Kill a Kingdom (al ben ik wel op de helft gestopt, maar had toch wel al flink wat achter de rug) van Alexandra Christo
    - The Grace Year van Kim Ligget
    - Schim en Schaduw van Leigh Bardugo
    - Dreiging en Duisternis van Leigh Bardugo
    - Val en Verlossing van Leigh Bardugo
    - Harry Potter and the Cursed Child van J.K. Rowling &co

    Welke boeken hebben jullie tot nu toe gelezen? Welke was je favoriet? Nog aanraders?
    Mochten er mensen zin hebben om te contacten op Goodreads, dan is dit mijn profiel. Drop vooral ook je eigen (krul)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wow, jij gaat er wel echt voor! Ik heb iets minder boeken gelezen deze zomer:
    - Vruchteloos van Bes Ceyssens
    - Supernerd van Emmy van Ruijven
    - Toxine van Rani De Vadder
    - Bijna echt van Lisa van Campenhout
    - De executie van Daniëlle Bakhuis
    Ik zit nu even in een dipje met lezen, want van al die boeken vond ik er maar één goed (en dat was Bijna echt, echt een aanrader, mooie cover ook!) :') Anyway, nu lees ik dus 'A Man Called Ove' en 'A Darker Shade of Magic' en hoewel ik die boeken wel goed vind, vind ik het dus moeilijk om terug in het lezen te raken.
    We zijn al vrienden op goodreads, maar als iemand anders hier me wil toevoegen; klik!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2020 - 11:49 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    O jeetje dat is echt veel! Ik heb er dit hele jaar nog maar 3 gelezen en ik ben nu in 2 boeken bezig... ik heb trouwens je GR toegevoegd.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2020 - 9:26 ]

    Om overigens even te noemen wat ik dit jaar (oeps) heb gelezen: Beat (Jared Garrett), Heads you win (Jeffrey Archer, aanrader) en Metro 2033 (Dmitry Glukhovsky). Op dit moment ben ik bezig met The city we became (J.K. Nemisin, heftige afrader!) en Retribution falls (Chris Wooding, holy shit, dit is fantastisch!).