• Enkele dagen geleden kwam ik thuis van een dagje hapjes maken voor de verjaardag van mijn tante, bij mijn tante thuis. Zoals altijd riep ik Pim, maar hij kwam maar niet. Mijn ouders zeiden dat hij chagrijnig overkwam en blies naar de hond. Dat vond ik raar, want dat doet Pim eigenlijk nooit, hij is enorm lief. Uiteindelijk kwam hij dan toch. Hij liep langzamer dan ik van hem gewend was en zijn staart leek over de grond te slepen. Gelijk zag ik al dat het niet klopte en we hebben zo snel mogelijk een dierenarts laten komen. Deze vertelde dat Pim waarschijnlijk een tik van iets heeft gehad (een auto misschien). Zijn ene poot was ook wat dikker. Hij heeft pilletjes gekregen tegen de pijn en koorts en we hebben hem de afgelopen dagen goed de tijd gegeven om uit te rusten. Ook hebben we hem maar binnen gelaten, want ik vind het geen prettig idee als 'ie verzwakt naar buiten gaat. Nu, enkele dagen verder, gaat het weer beter met hem. Hij lijkt te herstellen. Z'n poot ziet er beter uit, zijn staart hangt minder en hij is weer wat vrolijker. Pfoeh. Wat schrikken zeg :/

    Deze foto heb ik vanochtend gemaakt, toen hij bij mij op bed lag (:



    Hebben jullie nog iets meegemaakt?


    26 - 02 - '16

    Oh neee, arm Pimmetje ): Fijn dat het weer iets beter gaat!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Oh neee, arm Pimmetje ): Fijn dat het weer iets beter gaat!


    Hij begon weer te rollen op z'n rug, dus ik denk dat de pijn ook al zo goed als weg is. Als hij veel pijn had gehad, had hij dat ook niet gedaan. Ik ben er maar blij van dat het weer goed gaat. De ergste scenario's gingen door me heen toen ik hem zo zag..


    26 - 02 - '16

    Nawh, geef hem maar een dikke knuffel van me. Arme schat.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ocherm, wat vervelend voor 't beestje. (no_chears)

    Ik was eerder uit (yay) en toen was er een storing op mijn traject met de trein(nay). Nu ben ik geloof ik nét iets eerder thuis dan normaal :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh jee, dat is iets waarvan je hoopt dat het nooit gebeurt. Ik ben blij dat hij al wat beter is en veel beterschap gewenst nog!


    What would Emma do?

    Ik zie ook dat z'n poot er nu beter uitziet dan eerst. Nu ligt hij naast mijn laptop. De komende dagen ben ik eigenlijk wel het grootste deel thuis, dus dan kan ik hem mooi in de gaten houden (:


    26 - 02 - '16

    Oh wat naar, maar fijn dat het wat beter met Pim gaat!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Oei, arme Pim. Wat goed dat het al beter gaat! Ik vind het ook erg lief dat je je zo'n zorgen maakt om je kat. ^-^

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 21:41 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Arme Pim :c hopelijk komt het allemaal snel weer goed met onze Q-kat!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Arme Pim :c hopelijk komt het allemaal snel weer goed met onze Q-kat!


    + knap dat jij doorhebt wat je ouders niet zagen. (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Pim is in goede handen (;
    Momenteel slaapt hij op de stoel en de staart ziet er weer wat beter uit


    26 - 02 - '16

    Ah arme kitty! Wat fijn dat het weer goed met hem gaat! c:

    Ik hou er eigenlijk niet zo van als mijn kat buiten is, en nu al helemaal niet nu het zo vroeg donker word ook al krijgt hij wel een knipper lampje om. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus