• Ik ben een nieuwe telefoon aan het uitzoeken en mijn twijfel is tussen de Iphone 5s of Samsung galaxy s5 mini. De prijs maakt mij niet zo veel uit. Ik vind het uiterlijk van de Iphone mooier, maar de Samsung ken ik al. De "terugknop" naast de "homeknop" van Samsung vind ik zeer praktisch. Wat zouden jullie doen? En waarom? Ik heb echt hulp nodig...:$

    Iphone 5s of Samsung s5 mini

    59.5% (22 stemmen)
     
    Iphone 5s

    40.5% (15 stemmen)
     
    Samsung galaxy s5 mini


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb zelf de iPhone 5s en heel erg tevreden mee. (behalve de prijs :') die is belachelijk haha) Ik had daarvoor de 5 en de 5c en die zijn echt veel slechter. Ik had ervoor ook android en die home knop is opzich snel wennen, denk dat je het binnen max een week wel doorhebt. :P


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik zou lekker bij het merk blijven waar je aan gewend bent. Zelf vind ik android veel fijner als besturingssysteem. Je kan er ook iets meer mee.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 11:59 ]

    Op zich vind ik persoonlijk dat het uiterlijk niet zo veel uitmaalt tegenover de praktische kant en de gebruiksvriendelijkheid, en je zegt zelf dat je op dat vlak de Samsung gemakkelijker vind. Dus op zich, zeker aangezien je de Samsung al kent, zou ik toch voor de Galaxy gaan.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    mijn broer had een samsung 5 mini en het ding kreeg al na een half jaar kuren en werd trager en trager + het kleine scherm vond hij onpraktisch. Over het algemeen hoor ik betere verhalen over iPhones alleen dat het zeer prijzig is

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 12:40 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb de s5 mini en heel eerlijk, het is de slechtste telefoon die ik ooit heb gehad. Hij loopt regelmatig vast of start ineens uit het niets opnieuw op, de camera is erg traag en de batterij vertoont ook regelmatig kuren. Eerste 3 maanden was er nog niks aan de hand maar hoe langer ik hem heb hoe erger het wordt. Moet er helaas nog 6 maanden mee doen voor ik een nieuwe uit mag zoeken haha.

    Tomas schreef:
    Ik heb de s5 mini en heel eerlijk, het is de slechtste telefoon die ik ooit heb gehad. Hij loopt regelmatig vast of start ineens uit het niets opnieuw op, de camera is erg traag en de batterij vertoont ook regelmatig kuren. Eerste 3 maanden was er nog niks aan de hand maar hoe langer ik hem heb hoe erger het wordt. Moet er helaas nog 6 maanden mee doen voor ik een nieuwe uit mag zoeken haha.

    ja mijn broer had exact hetzelfde


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Tomas schreef:
    Ik heb de s5 mini en heel eerlijk, het is de slechtste telefoon die ik ooit heb gehad. Hij loopt regelmatig vast of start ineens uit het niets opnieuw op, de camera is erg traag en de batterij vertoont ook regelmatig kuren. Eerste 3 maanden was er nog niks aan de hand maar hoe langer ik hem heb hoe erger het wordt. Moet er helaas nog 6 maanden mee doen voor ik een nieuwe uit mag zoeken haha.
    \

    Mijn zus heeft die ook, maar daar is niks mis mee...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Als je terug voor een Samsung gaat, ga niet voor de s5 mini, ik heb de mijne 1,5 jaar ondertussen en de batterij is een ramp. Hij hangt wel eens vast en dan moet je echt de batterij eruit halen. Ook mis ik bijvoorbeeld dingen zoals een fm radio.
    Met een Iphone 5s heb ik geen ervaring.

    Ik heb jaren Samsung gehad, sinds kort een iPhone 6. Vind het besturingssysteem van Apple persoonlijk fijner dan die van Android, maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Het is zeker niet moeilijk om van Samsung maar Apple over te stappen. Ik ben heel tevreden met mijn iPhone, het enige nadeel is voor mij dat ik eigenlijk geen muziek kan downloaden (behalve op iTunes en dat kost geld), verder qua batterij en dergelijke veel fijner dan Samsung. Ik zou nooit meer terug willen. Ik heb bijna geen negatieve verhalen gehoord over de iPhone 5s en hoewel de prijs vaak belachelijk duur is, blijft het wel materiaal van kwaliteit. (:

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 17:43 ]


    What's meant to be will find it's way

    Ik heb een iPhone (die niet zo best is omdat het een oude 4 is). Die nog prima werkt (op wat vastlopen van vijf minuten en woede aanvallen na dan ;) ). Dus daar ben ik tevreden mee hoewel ik nu graag een 7 wil. Ik zou in jouw geval een Samsung nemen omdat je dat al goed kent. Bij een iPhone moet je vast weer wennen. Dus mijn advies is een Samsung maar waarom een iPhone 5 als misschien keuze? De 6 en 7 zijn er al. Die zijn veel sneller en beter. Dat zelfde geld volgensmij bij de Samsung.

    Hou in ieder geval in gedachten dat sommige apps voor Android er niet op iOS zijn en andersom. Beide besturingssystemen hebben hun eigen kanten, maar ik vind het zelf bijvoorbeeld wel fijn dat je op een Samsung heel makkelijk muziek kan zetten. Dat is echter vast ook een zaak van wel of niet gewend zijn aan de diensten van Apple.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    GinnyWeasley8 schreef:
    Ik heb een iPhone (die niet zo best is omdat het een oude 4 is). Die nog prima werkt (op wat vastlopen van vijf minuten en woede aanvallen na dan ;) ). Dus daar ben ik tevreden mee hoewel ik nu graag een 7 wil. Ik zou in jouw geval een Samsung nemen omdat je dat al goed kent. Bij een iPhone moet je vast weer wennen. Dus mijn advies is een Samsung maar waarom een iPhone 5 als misschien keuze? De 6 en 7 zijn er al. Die zijn veel sneller en beter. Dat zelfde geld volgensmij bij de Samsung.

    Ja, maar ik moet het zelf betalen en 500 + euro is een beetje (heel erg veel) te duur voor mij. 310 is ongeveer mijn max


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gosh, als ik zo kijk naar de reacties is de Samsung niet zo'n goede telefoon. Kan je geen andere Samsung, bijvoorbeeld een A3? Heb ik zelf en het is echt wel een goede telefoon :Y)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Lg's doen het ook wel prima. je kunt ook bij de mediamarkt informatie opvragen en een lijstje maken en daarvan reviews zoeken of hier vragen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Laryanue schreef:
    Ik heb jaren Samsung gehad, sinds kort een iPhone 6. Vind het besturingssysteem van Apple persoonlijk fijner dan die van Android, maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Het is zeker niet moeilijk om van Samsung maar Apple over te stappen. Ik ben heel tevreden met mijn iPhone, het enige nadeel is voor mij dat ik eigenlijk geen muziek kan downloaden (behalve op iTunes en dat kost geld), verder qua batterij en dergelijke veel fijner dan Samsung. Ik zou nooit meer terug willen. Ik heb bijna geen negatieve verhalen gehoord over de iPhone 5s en hoewel de prijs vaak belachelijk duur is, blijft het wel materiaal van kwaliteit. (:


    Ik zet mijn muziek op mijn laptop en kan het zo gemakkelijk synchroniseren met mijn gsm (al heb ik ook een laptop van Apple, dus ik weet niet of die synchronisatie ook mogelijk is met andere merken). Zelf heb ik 3 jaar gedaan met mijn iPhone 4s, maar vanwege mijn achttiende verjaardag heb ik nu de 6s gekregen. Zoals Laryanue zegt; ik zou nooit meer terug willen.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon