• Ik voel me hier buiten gesloten. Ik heb het gevoel dat ik hier niet meer welkom ben, en wat vind jij?

    Moet ik stoppen, omdat ik volgens andere stom ben?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Van mij hoef je niet te stoppen, nee. Ik snap het nut van dit topic ook niet zo, eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Ik ken je geloof ik niet, maar ik vind dat iedereen hier welkom is. Dus jij ook! (en je bent niet stom)
    Vervelend dat je je buitengesloten voelt, vooral voor jezelf.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dit is een keuze voor jezelf, denk ik c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je bent vrij in je eigen keuze.


    Heaven is a place that we all have

    Ik zie je af en toe weleens voorbij komen op het forum maar ken je niet, dus echt goed oordelen kan ik niet. Random mensen aanspreken om een gesprek mee te starten, helpt dan niet wat om het gevoel dat je buitengesloten wordt een beetje te verdrijven?

    En dat je volgens andere stom bent zal vast niet zo zijn hoor. Ik denk dat niemand wil dat jij je niet thuis voelt en dat je weggaat omdat anderen je het idee geven dat je niet welkom bent.

    Maar het is je eigen keuzen dus doe waar je je goed bij voelt. (:


    i wanna die with you once or twice.

    Als je dat gevoel hebt, zou je misschien eens moeten nagaan waar dat door komt? Ik ken je persoonlijk natuurlijk niet en weet ook niet waarom jij je zo voelt, maar ik ben persoonlijk voorstander van dingen uitpraten en oplossen.
    Hoef je nog niet gelijk de site te verlaten. ^^

    Je bent heus niet stom. En ik denk ook niet dat andere users dat vinden. Ik ken je verder niet en we hebben geen gesprekken gehad, maar ik zou het zelf persoonlijk jammer vinden als je weg zou gaan. Vooral als je dat doet met de reden dat je hier niet op je gemak voelt.
          Over dat andere punt (dat je het gevoel hebt je niet meer welkom te zijn) is vooral van wat ik opvang van topics, ik denk dat het eerder komt doordat je doorgaat met een bepaald punt (en dan neem ik het LJH als voorbeeld, omdat dat vooral het recentste is), en je over een grens van een ander gaat. Als een user bijv zegt dat je moet stoppen met iets, vind ik het persoonlijk asociaal dat je doorgaat, en je over de grenzen van een ander heengaat. Dan zou ik zelf ook echt me ergeren aan die bepaalde persoon.
          Blijf gewoon gezellig op Q. Het is natuurlijk jouw beslissing. Maar dan moet je er geen topic voor aanmaken om het aan andere users te vragen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 21:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe kom je alleen al op het idee om weg te gaan!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ik denk niet dat wij dat wij dat voor jou moeten beslissen.


    <3

    Hufflefluff schreef:
    Hoe kom je alleen al op het idee om weg te gaan!


    Ik denk vanwege het topic over een mening over zijn/haar profiel en veel vonden het niet zoveel denk ik?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Leef je uit


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Misschien kan je hier even zeggen waarom je je buitengesloten voelt? (:
    Misschien is het maar een gevoel en kan het je al heel wat helpen als andere mensen je op een andere manier zien. Als je daarover open wilt zijn, uiteraard. In ieder geval beloof ik dat ik heel tactvol met je gevoelens zal omgaan. (:
    Het is wel zo dat mensen botter kunnen worden bij meningsverschillen op het forum, maar dat heeft zeker niet met jou te maken! Dat ervaart iedereen wel, maar je let er alleen op van jezelf, denk ik. (:
    Als het echt een negatieve omgeving voor je is, dan is het misschien wel aan te raden om die omgeving te vermijden, dat is met alles zo in het leven. Toch zou het jammer zijn, moest je hier weggaan. Eventueel kan je ook wat vrienden maken hier. Dan kun je persoonlijke dingen die je anders in topics zetten persoonlijk bij mensen kwijt. (PB, GB) Bekenden doen veel begripvoller naar elkaar toe, vind ik, misschien zul je je dan meer geaccepteerd voelen?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Who cares wat anderen denken? Doe wat jíj wilt.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh