• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Jennah
    Kamer 6
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Whitesnake • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Kowalski • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • OIive • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • OIive • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Caligosus • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • OIive • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Whitesnake • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Jennah "Jah" Dunphy • Weet alles • Sarah Hyland • ModernFamily • 1.18
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • OIive • 1.2
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Caligosus • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • ModernFamily • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Caligosus • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Caligosus • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Whitesnake • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • OIive • 1.9


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic 1 || Actief
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || VOL
    • Speeltopic 4 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 11:43 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hayy!
    Hier ben ik weer, mag ik 2 jongens en 1 meisje?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Meisje graag (cat)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Yay, sure!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Zou ik een jongedame mogen?

    (Aan wat voor gaves moet ik denken voor deze RPG?)


    Do I look like Mother Teresa?

    Aan, wel, praktisch gezien alles. Maar dan hebben we het nog steeds gewoon over mensen, dus iemand is niet meteen een vampier of een weerwolf.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    "Iratus" Quinn Alena Eaves

    ❝They tried to bury us. They didn't know we were seeds.❞

    ••• ••• •••
    n a a m

          Naam Iratus - Quinn - kreeg haar naam omdat haar ouders de betekenis wel interessant vonden. Ze hoopten dat het meisje later erg intelligent zou zijn - en dat was uiteindelijk ook zo. Alena was een naam uit de familie, die van Iratus' grootmoeder om precies te zijn.
          Betekenis Quinn betekent 'intelligent', Alena betekent iets als 'knap, vredig' en van Eaves weet Iratus het zelf niet eens, en dat kan haar ook geen donder schelen.
          Bijnamen Iratus heeft niet echt bijnamen, alleen het simpele 'Ira'. Ze vindt het wel leuk om andere mensen bijnamen te geven.
          Als je personage suggesties heeft, laat het me weten ^^

          Iratus is een schuilnaam, dat had je vast al door. De naam 'Quinn' doet haar denken aan thuis, aan haar familie. Ook is het meisje van mening dat de persoon die Quinn was anders is dan Iratus. Zwakker.
          Iratus betekent 'woede'. De naam past volledig bij haar, daar heeft Iratus wel voor gezorgd. Het is een reputatie die ze heeft opgebouwd, snap je? Ze is kwaad op de wereld, wat haar is overkomen. Haar kracht, dat vindt ze dan ook maar niets, maar toch moet ze ermee leven en ook de gevolgen die het teweegbrengt.
          Gosh, noem dit meisje alsjeblieft niet 'Quinn' want dan slaat ze om van een fiere vrouw naar een zwak kind dat niet weet wat ze moet zeggen. Ze zal sowieso van je wegvluchten, en later, als ze zichzelf weer is, wraak nemen. Bovendien heeft ze nooit aan iemand verteld dat Iratus een schuilnaam is, al valt dat wel te raden. Maar wat is dan haar echte naam?



    g e s l a c h t

          Iratus is 100% vrouwelijk. Qua gedrag zweeft ze tussen wat mensen als 'jongensachtig' en 'meisjesachtig' bestempelen in, aangezien ze echt niet het persoon is dat alleen maar bezig is met het vooroordeel 'ik-zit-iedere-dag-te-kletsen-en-te-roddelen-en-mijn-makeup-te-checken'.


    l e e f t i j d

          Geboortedatum 21 januari
          Sterrenbeeld Waterman.

          Iratus is nu zeventien jaar en eigenlijk gedraagt ze zich ook gewoon zo, of juist net iets volwassener of kinderachtiger. Het ligt eraan in welke bui ze is en wie jij bent, of ze je mag of niet.



    r e l a t i e s

          Robin Kay Goodfellow "Puck" Iratus' beste vriend :Y) En misschien, heel misschien is ze ook wel een klein beetje bang voor hem omdat zijn karakter vrij onvoorspelbaar is en hij kan haar zwaar irriteren met zijn gave. Ik bedoel, Iratus gebruikt zelf bijna nooit haar gave, alleen als ze echt de controle over zichzelf verliest omdat iemand haar woedend maakt, dus zij kan niet goed wraak nemen.




    ❝Can you remember who you were, before the world told you who you should be?❞



    k a r a k t e r
    + Intelligent
    + Beschermend
    + Creatief
    + Moedig
    + Ambiteus
    + Zelfverzekerd
    + Nieuwsgierig
    + Avontuurlijk
    + Charmant
    + Uitdagend
    - IJdel
    - Arrogant
    - Egoïstisch
    - Impulsief
    - Wantrouwend
    - Sarcastisch/sadistisch
    - Manipulatief
    - Brutaal
    - Eigenwijs
    - Koppig
    - Licht aangebrand
    - Wraaklustig
    - Dramatisch

          Eigenlijk wilde ik het kopiëren van Irane Zhouis, een ander personage van me, maar hemel, ik heb dat echt slecht uitgeschreven, zie ik nu. Dus hier de half herschreven versie daarvan.

          Het eerste wat je denkt als je Iratus ziet is dat ze gebroken is. Het valt eigenlijk aan alles te zien, haar houding en de blik op haar gezicht. Misschien is Iratus ook wel gebroken, dat weet ze zelf ook niet. Maar in ieder geval, ze is vuriger dan ze lijkt en veel gevaarlijker ook. Iratus heeft van haar verleden geleerd dat ze niemand kan vertrouwen, dus dat doet ze ook niet zo gauw. Haar vertrouwen winnen is erg moeilijk en je zal er veel voor moeten doen voordat ze je accepteert. Als ze dat echter heeft gedaan zul je een meisje zien dat misschien niet zozeer gelukkig is, maar dat ze dat wel probeert te zijn en dat ze zich daar ook voor inzet. Haar gedachten zijn over het algemeen vrij positief, behalve als ze in de put zit.
          Misschien omdat haar binnenste tenminste één keer in stukken is gebroken door een ander persoon, heeft Iratus een lichte bindingsangst ontwikkeld. Ze is bang dat mensen haar weer zullen verraden met alles dat ze van haar weten, daarom houdt ze ook veel voor zich. Zij kan zelf, als vriendin, wel veel van jou hebben en je kan haar alles vertellen, als je wilt. Als je dat gedaan hebt moet je wel echt letten op hoe je met haar omgaat. Als je haar iets maakt, van haar weggaat, dan zal ze jouw geheimen tegen je gebruiken als wraak.
          Als Iratus je iets over zichzelf vertelt - haar naam, bijvoorbeeld - dan mag je je gelukkig prijzen. Ze is over het algemeen gesloten en dat ze haar geheimen verklapt is een teken dat ze je volledig vertrouwt en dan heb je ook veel aan haar als vriendin. Ze is slim en creatief, een echte plannenmaakster, en die eigenschappen toont ze graag als anderen daar behoefte aan hebben.
          Iratus lijkt bijna een voorliefde te hebben voor problemen; hoewel zijzelf een gesloten boek is vindt ze het erg leuk om haar neus in andermans zaken te steken. Deze nieuwsgierig heeft meer dan eens tot een stom avontuur geleidt waar ze maar ternauwernood is ontsnapt uit de klauwen van de politie, aangezien haar ietwat sadistische gevoel voor humor haar ook verplicht om iets uit te halen.

    ❝Some people are just born with tragedy in their blood.❞

    u i t e r l i j k

    FC: Barbara Palvin
          Grootte 1,65. Ze vindt zichzelf klein, gosh. Néé, ze is gewoon gemiddeld, maar ze wil niet zijn zoals de rest dus laten we moeilijk doen.
          Figuur Zandloper, maar dit eerder omdat ze nogal aan de magere kant is.
          Huidskleur Erg licht.
          Wenkbrauwen Gemiddeld, niet bijgehouden.
          Oogkleur Smaragdgroen.
          Bril of lenzen Geen.
          Neus Vrij recht, gemiddelde grootte.
          Lippen Vol.
          Haren Bruin, reikend tot net over haar schouders, dik met een lichte slag erin. Iratus vindt het zelf leuk om met haar haren te spelen, dus om er allemaal verschillende kapsels in te stoppen. Meestal eindigt het meisje er dan alsnog mee dat ze het los heeft want de lengte werkt een beetje belemmerend voor Iratus. Haar haren zijn geknipt in laagjes door een kapper, ooit, en nu heeft ze het zichzelf aangeleerd om haar haren netjes te knippen dus ze behoudt dit kapsel ook. Eens in het seizoen vindt deze knipbeurt plaats.
          Kledingstijl Meestal draagt Iratus gewoon een zwarte, strakke broek met een trui of shirt erbij, meestal donkerrood of donkergroen gekleurd omdat ze dat mooie kleuren vindt. Over het algemeen draagt ze suède, volledig zwarte gympen, laag en merkloos.
          Accessoires Heeft ze niet. Of tja, ze had wel accessoires maar die komen van thuis, en alles wat van haar thuis komt heeft ze weggegooid of verkocht.
          Littekens Een smal litteken boven haar rechterwenkbrauw - daar heeft een mes ooit een snee gemaakt -, enkele op haar armen, een groot brandmerk in de vorm van een sierlijke bloem op haar schouder met dank aan een paar sadisten en een klein litteken in haar zij. Ooit is ze daar met een mes gestoken en eh, wel, de dader heeft het er niet goed vanaf gebracht. Iratus ook niet, overigens.
    Piercings Geen.
    Tatoeages Geen.




    ❝You know they’re going to use things you love against you.❞


    v e r l e d e n

    Moeder Elina Eaves-Jackson
    Vader Francis Johann Eaves
    Zus Ariane Eden Eaves
    Broertje Daniël Augustus Eaves


          Vroegere vrienden van Iratus zouden kunnen zeggen dat het meisje op een doodnormale manier is opgegroeid in een doodgewoon gezin. Niets is echter minder waar, want Iratus' familie hield iets verborgen: de oudste dochter, Ariane Eaves. Iratus' zus heeft altijd al een probleem gehad, een angststoornis waardoor praktisch gezien alles haar bang maakt.
          Er is van alles geprobeerd. Psychologen, doctoren, niets heeft gewerkt.
          Er was enkel dat dagelijkse gesprek dat Ariane voerde met haar zusje. Ariane kalmeerde. Ze at, dronk. Iratus, in haar Quinn mood, wist met haar zachte en vriendelijke karakter haar zus te kalmeren. Maar Iratus vond dat niet leuk, in tegendeel. Dag in dag uit maar gesprekken voeren met haar zus, terwijl ze er niets over mocht zeggen. En ze kon niets anders doen! Ze kreeg zelfs slaaptekort omdat ze 's avonds haar huiswerk moest maken en leren voor haar toetsen. Het lukte haar in ieder geval wel om haar cijfers op peil te houden.
          Hoe dan ook, op een gegeven moment liet ze Ariane merken dat het haar steeds meer irriteerde, dat dagelijkse gesprek dat zo lang duurde. Ariane nam dit niet bepaald fantastisch op en wat er uit kwam was een ruzie, een vrij dramatische en heftige. Het keerde erop uit dat Iratus machteloos wegvluchtte van haar huis en een nieuwe naam aannam.
          Daarna heeft ze een tijdje op straat geleefd, wat niet zonder gevaar was. Daar zijn al haar littekens ook vandaan gekomen. Nadat het een paar maanden zo door ging, leven door te stelen en gevechten uitlokken, heeft Iratus zich aangesloten bij een klein groepje tieners. Zij zouden de eerste leden van de Kwaadaardige Club worden.

    ❝You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.❞

    g a v e

          Illusies. Maar ook voor haar heeft dit zo zijn uitwerkingen. Maar ik leg eerst even uit hoe het gaat. Haar illusies zijn als wilde dieren die uit een kooi willen ontsnappen, en Iratus is die kooi. Dus als ze een heftige emotie ervaart door iemand anders, zal die kracht er met alle macht uit willen, en ze vindt het nog altijd erg moeilijk om dit onder de controle te houden. Als ze de illusies er uit wíl gooien dan doet ze dat wel met gemak. Maar goed, wanneer die kracht is vrij gekomen, hoe dan ook, tast het de geest van het slachtoffer af naar dingen die - emotioneel gezien - het pijnlijkst zijn. Wanneer dat is gevonden start de illusie, als een film die zich in je hoofd afspeelt, alleen dan sta je er echt in, al kun je niets doen. Iratus is daar ook.
          Maar er zitten zware nadelen aan voor Iratus. De pijn die haar slachtoffer ervaart voelt zij ook, en als haar illusie is uitgewerkt zal ze doodmoe en heel zwak zijn, misschien zelfs in bewusteloze toestand verkeren.
          Haar illusies zijn niet echt en tastbaar, en dat zullen ze ook nooit worden.



    e x t r a

          Standpunt Eerste persoon, tegenwoordige tijd.
          Angsten Extreme weersomstandigheden, dat is iets waar je Iratus mee in een klein, kwetsbaar en bang wezentje kan veranderen. Een heftige sneeuwstorm, een enorme regenbui, veel te koud of veel te warm, ze kan er niet tegen.
          Verder heeft Iratus een lichte bindingsangst en ze is bang om geconfronteerd te worden met haar verleden. Ze verstopt zich ervoor en ze wil niet dat mensen erachter komen. Ze heeft haar familie dan ook al vijf jaar niet meer gezien.



    ••• ••• •••

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 17:16 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Dan ff als face claim Miranda Kerr en als gave claim ik het hacken


    Do I look like Mother Teresa?

    TWEE MEISJES EN ÉÉN JONGEN POUR MOI
    Emily Bador, Georgie Henley en Robbie Kay please


    obsessive rage

    Oh damn nu moet ik mijn face claims zeggen:
    Cameron Dallas
    Anna Speckhart persoon,
    en nog een, alleen ik weet de naam niet, maar die is niet zo bekend dus dat komt goed x'D


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Was dat nou Maciej Grubich? Of is het geen Jackson haha


    obsessive rage

    Is dit al begonnen of niet? Ik ben een beetje in de war door die RPG's die in de beginpost staan. Als het nog niet is begonnen, wil ik graag een jongen.

    Tjaa, dit was er al veel langer, snap je? Het begon met een story en toen kwam de niet erg proffesionele RPG. Dit staat misschien een beetje los van sommige dingen die in de story staan en ook het speeltopic gaan we pas echt gebruiken als we genoeg rollen hebben.

    Hierbij trouwens een stop op de meisjes!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Bouncing schreef:
    Was dat nou Maciej Grubich? Of is het geen Jackson haha


    Ja die gast is het idd


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mag ik mijn meisje niet meer :'(

    Zit in een hoekje te huilen


    Trouwens ook een jongen alsjeblieft (flower)

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 14:34 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    🚬 Nicotine      'Nicolette'      MariGold 🚬
    "Nicotine? Yesh, Thats My Name And If You Don't Like That, Please F*ck Yourself..."


    NAAM


    Nicotine 'Nicolette' MariGold
    Nicotine | Nicotine zit in tabak en is een zeer krachtig vergif dat eerst opwerkt en daarna verlammend werkt. Logan en Jane wouden niet echt een kind, daarom hebben ze haar zo'n naam gegeven.
    Nicolette | Dit is een 'bijnaam' voor Nicotine. Het betekent Overwinnende Mensen. Een paar kinderen van de basisschool hadden dit voor haar bedacht zodat ze haar echte naam niet hoefde te vertellen. De naam lijkt wel op Nicotine. Nicotine had geen probleem met haar echte naam, maar soms noemen mensen haar nog steeds zo.
    MariGold | Marigold is een Bloem. Deze naam heeft ze gekregen van haar vader, Logan.
    'Nikki' is nog een bijnaam voor de mensen die ze aardig vind. Als ze je niet aardig vind mag je haar géén Nikki noemen.


    LEEFTIJD


    Nicotine is 17 jaar oud. Mentaal zit ze tussen de 10 en 20.
    Nicotine is 19 september geboren wat haar Maagd maakt.

    "Champagne, Cocaine, Gasoline..."

    INNERLIJK


    Positief
    - Behendig
    - Avontuurlijk
    - Energiek
    - Sociaal
    - Moedig
    - Mening
    - Stemmingswisselingen
    Negatief
    - Wraakzuchtig
    - Onserieus
    - Sarcastisch
    - Roekeloos
    - Stemmingswisselingen
    - Brutaal
    - Sluw

          - Nicotine trekt zich niets van anderen aan. Ze heeft een sterke persoonlijkheid en als ze iets niet wil dan wil ze het niet. Ze denkt niet na over de gevolgen. Ze doet maar wat. Te snelle beslissingen nemen. Ze heeft een sterke mening en is brutaal wat niet goed samengaat met haar roekeloosheid. Nicotine heeft vaak veel energie en uit het via sport. Ze houdt van hardlopen en boom klimmen. Wat gevaarlijk kan zijn want ze denkt niet na hoe ze bijvoorbeeld weer uit de boom moet komen.
    Nicotine zou in principe snel vrienden kunnen maken maar ze wil dat niet. Ze heeft geen behoefte aan veel vrienden, al is ze er sociaal genoeg voor. Van blij naar boos en van verdrietig naar druk is normaal voor haar. Ze kan zo maar van stemming veranderen, wat positief, maar ook negatief kan uitpakken. En meestal is dat negatief want mensen vinden haar snel raar of zelfs gestoord.


    💉

    UITERLIJK


    Gezicht
          - Nicotine heeft een ietwat langwerpig gezicht. Het is niet het allereerste wat je op zou vallen maar ze heeft geen rond hoofd. Ze heeft een bleke huidskleur waardoor je de sproeten op haar gezicht goed kan zien. Ze vind de 'zomer' sproeten mooi, en omdat ze geen make up op heeft zie je die ook. Nicotine heeft volle lippen. Niet enorm vol maar gewoon gemiddeld. Haar oogkleur is blauw wat erg opvalt bij de soms 'donkere' uitstraling van haar gezicht.
    Haar
          - Nicotine heeft donkerbruin of zelfs wel zwart haar waardoor haar huidkleur er lichter uitziet. Het is stijl en lang. Zelf heeft Nicotine niet door dat het zo lang is, ze vergelijkt zich altijd met een oude vriendin die het veel langer had. Nicotine kan veel met haar haar doen, moeite om het 'mooi' te maken neemt ze niet. Ze kamt haar haar misschien een keer in de 2 weken. Toch ziet het er verzorgt uit.
    Lichaam
          - Nicotine heeft een mooi, slank en gezond lichaam. Ze schaamt zich er niet voor en vind het prettig dat ze zo ligt is. Want dat is ze. Ze heeft lange, dunne benen. Heel veel heup heeft Nicotine niet, wat haar ook totaal niet uit maakt.
    Speciaal
          - Nicotine heeft een tattoo op de binnenkant van haar pols waar een twee handboeien op staan waarop staat: Freedom. Ze is erg op haar vrijheid gesteld. Ook op haar rechterhand middelvinger heeft ze een 'Sad Smiley' getatoeëerd.

    "You Don't Believe Me, Isn't It?"

    GESCHIEDENIS



    Nicotine had vanaf haar 3de tot 6de veel vrienden. Op haar basisschool had ze het erg gezellig maar wanneer ze naar huis moest werd en veel tegengewerkt. Nicotine heeft zich altijd overbodig gevoeld. Op haar basisschool had ze 2 beste vrienden, Eveline en Lieke. Ze was vaak bij hun thuis om zo van haar thuissituatie te vluchten. Op haar 6de jaar hadden de ouders van Nicotine bedacht om te gaan verhuizen. Kristine, haar jongere zusje, vond het goed, en zo zijn ze verhuisd naar een andere stad, ver weg van het verleden. Daar veranderde alles. De vader van Nicotine werd werkloos en begon het weg te drinken terwijl haar moeder harder begon te werken en daardoor nooit thuis was. Nicotine heeft er nooit zoveel van meegekregen, ze was vaak buiten op straat te vinden. Maar dan zonder vrienden. Want zolang ze hier woonden kreeg ze geen vrienden. Kristine daarentegen kreeg een beste vriendin, die ook wel eens mee naar huis kwam. Nicotine wou hier niets mee te maken hebben, al kon ze het altijd goed vinden met Kristine, ze waren best wel hetzelfde, en praatte ook niet meer met haar.
    Wanneer Nicotine 14 was kreeg ze een paar vrienden onder andere Joey. Ze kan het goed met ze vinden en gaat nog vaak naar ze toe. Op dat moment speelde ook veel thuis, Kristine kreeg de laatste tijd regelmatig ruzie met haar ouders en ging daarom vaker naar haar beste vriendin. De vader van Nicotine vond het leuk om Nicotine als boksbal te gebruiken, wat hij dan ook regelmatig deed. Toen Nicotine 15 was liep ze weg van huis en kwam bij de kwaadaardige club met Joey.


    "It Wasn't An Accident..."

    ANGSTEN


    Leven
          - Wanneer je aan Nicotine zou vragen wat nou haar angst is zou ze niet eerlijk zijn. Ze zou oppervlakkig 'spinnen' zeggen. Toch heeft Nicotine maar één echt grote angst. En dat heet leven. Nicotine heeft in jaar jongere jaren altijd meegekregen dat je je fiets op slot moet doen, anders is het 100% zeker dat hij word gestolen, je moet je huis op slot doen, anders word je bestolen en heel belangrijk, kom voor jezelf op want anders word je sowieso gepest, etc. Nicotine is bang om het fout te doen, ze weet dat het niet waar is, heb je je fiets niet altijd op slot, het is niet zeker weten weg. Toch hebben mensen haar wel erg bang gemaakt voor 'het leven'.




    "And? What Did You See?" She Looked Into The Boys Eyes, "You're Broken..."
    "I Know."






    "But No One Knows The Truth, Under The Spell Of Evil.
    Choose Is Trickier Than Judge Afterwards. Some Were 'Wrong',
    Others Committed Suicide.
    The Reality Is Much More Complicated, Right Or Wrong Is Too Absolutely.
    They Got More For Themselfs Than The Others.
    They Called Sharp Responses, With 'They' I Mean, Myself,
    Welcome To The Underground..."
    RELATIES


    Logan MariGold | The Trust
          - Logan is de vader van Nicotine. Nicotine praat niet veel met hem want hij was altijd dronken. Het is haar verteld dat hij te vertrouwen was en ze heeft persoonlijke dingen met hem gedeeld, dat was het domste wat ze kon doen want hij heeft haar ermee bedreigt.
    Jane MariGold | 'Mom'
          - Ja, het is haar moeder, maar dat betekent niet dat ze dat ook graag wil. Nicotine heeft geen goede relatie met haar moeder. Allebei hebben ze een 'kort lontje' zo er komen veel ruzies uit. Veel tijd wil Nicotine niet met haar besteden, gewoon om een urenlange preek te voorkomen.
    Kristine MariGold | Black Water
          - Ook al zo'n prachtige tweede naam. Kristine is Nicotine's zus. Nicotine is een jaar ouder dan Kristine. Ze gaat niet veel met haar om waardoor ook weinig mensen echt weten dat ze familie is. Toch hebben ze geen haat relatie.
    Joey Mortem | Crucio
          - Joey is een goede vriend van Nicotine. Hij is vaak op straat te vinden, net zoals Nicotine zelf.
    Puck Goodfellow | Forvo
          - Nicotine is erg op hem gesteld. Ze beschouwd hem als een goede vriend en hij mag ook, als bijna de enige, haar Nikki noemen. Je zou toch bijna zeggen dat ze hem leuk zou vinden. Misschien later...
    Iemand?

    "Do You Like Yourself?"
    "Yes"
    "Do You Love Yourself?"
    "Yes"
    "But Why Want You Death!?"
    "Because Nobody Likes Me, Nobody Loves Me..."

    WAPENS



    Tastbaar
          - Nicotine heeft geen echte wapens die je kan pakken en vervolgens kan gebruiken zoals een pistool, zwaard of knuppel. Ze ziet het nut er niet van in om eentje te hebben. "Als je vermoord word, word je vermoord. Simpel toch. Waarom zou je dat tegengaan?" is een zin die ze gebruikt als iemand vraagt waarom ze geen wapen heeft. Deze zin kan enige depressie laten zien.
    Lichaam
          - Nicotine is erg lenig en snel, in een woord, behendig. Ze klimt zo in een boom of rent zo snel dat ze je afschud. Nicotine is ook sterk, dat zou je op het eerste gezicht niet zeggen, maar dat is ze wel degelijk. Het zou zo kunnen dat je een vecht partijtje van haar verliest of dat ze je afschud met een sluw trucje.
    Stem
          - Nicotine is niet zwak, ze durft alles te zeggen, wat achteraf erg dom blijkt te zijn. Ze zegt alles wat ze denkt, meestal. Omdat ze bijna alles zegt wat ze denkt kan ze ook erg bot zijn.
    Magie
          - Nicotine kan dingen verplaatsten van plek, telekinese heet dat.


    "I Dare You To Climb Into This Three."
    "Okay, And Then?"
    "Jump..."


    EXTRA



    Likes
          - Drugs - Drank - Avond - Zwart - Grijs - Foto's maken - Koude Koffie - Warme Koffie - Ice Thee - Suiker - Joey - Puck - Jong zijn - Bomen - Klimmen - Hardlopen - Panic at The Disco - Melanie Martinez
    Dislikes
          - Logan - Jane - Kou - Hakken - Spinnen - Bril - Gedachten - Buikpijn - Winter - Verplichtingen -
    Lievelingsboek
          - Wij Zijn, Maar Wij Zijn Niet Geschift
                - Nicotine vindt dit een mooi boek omdat je alles van een andere kant bekijkt.
    Lievelingsdier
          - Zwarte Panter
                - Nicotine heeft dit altijd al fascinerend gevonden hoe ze eruit zagen en vergeleek zichzelf er ook altijd mee.
    Lievelingskleur
          - Grijs
                - Het is niet te donker maar ook niet te licht.
    Hobby's
          - Hardlopen - Klimmen
    Extra Angsten / Zwaktes
          - Seksuele aanraking - Gevangen zitten - Geclaimd zijn - Familie - Thuissituatie - Falen - Liefde
    Club
          - Voordat ze bij de Kwaadaardige club kwam zat Nicotine bij de organisatie: The Underground
    "With Your Perfect Skin And Your Beautiful Laugh. Your Perfect Body And A Nice Personallity. All The Girls Likes You Vampire Looks, Not Of Me, They Hate Me..."

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 19:17 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]