• Hierbij het officiële fan-topic voor #Boos.

    Voor de mensen die dit niet kennen; het is een YouTube kanaal van onder andere Tim Hofman waar elke donderdag (en binnenkort ook om de twee weken op de dinsdag - gaan ze de politiek benaderen) video's online komen. Lang verhaal kort: Mensen zijn boos op iets/iemand en Tim gaat het dan proberen op te lossen.

    Hier de allereerste aflevering:


    Tim Hofman is een held en ik ben heel blij dat hij binnenkort een dagje bij ons (opleiding) langs komt. :Y)

    JAJAJJAJA IK LEEF VOOR BOOS OHMYGOD.

    Vergeef mijn enthousiasme, thanks. c:


    "Don't knock it till you try it."

    Jaaa i love #Boos


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik ben #blij dat er een fantopic is, het is echt geweldig (: Ik weet niet meer waar ik het voor het eerst ben tegengekomen, maar samen met Zondag met Lubach is dit een programma dat op mijn ik-wil-iets-kijken-maar-ik-ben-te-ongeconcentreerd-voor-Netflix-lijst staat.

    Ik vind de NS-video ook wel erg goed. Doet hij het?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 18:37 ]


    oi, suzy

    Ik wist helemaal niet dat er zoveel #BOOS fans waren op Q, hoe geweldig! Ik kijk het sinds die aflevering met rapper Sjors en zit sindsdien elke donderdag klaar voor een nieuwe aflevering.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    HALLOOTJS


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik kijk het sinds de eerste aflevering airde omdat ik echt van Tim hou en oh HET IS ZO LEUK.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben hier stiekem fan van, maar gewoon omdat je ziet dat vaak als mensen camera's erbij halen en het imago beschadigd zou kunnen worden er dan meestal wel een oplossing is.

    Wat vonden jullie trouwens van die aflevering waar die man bij de Maza wel noten bij zijn eten kreeg terwijl er aangegeven werd dat hij allergisch was en de hoofdmananger zei dat hij ze wel eens zou kunnen oplichten? Ik bedoel dat was eigenlijk net zoals die aflevering met Stefan waar ik dacht van; Komop zeg doe eens niet zo stom.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik vind het zo leuk. "je mag niet naar binnen hoor!"
    "oke"
    *sneekt een minuut later naar binnen*
    of:
    "Nee, je wacht hier!"
    "nee."
    *loopt achter iemand aan*
    ik lach me altijd kapot!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Kamerling schreef:
    Ik ben hier stiekem fan van, maar gewoon omdat je ziet dat vaak als mensen camera's erbij halen en het imago beschadigd zou kunnen worden er dan meestal wel een oplossing is.

    Wat vonden jullie trouwens van die aflevering waar die man bij de Maza wel noten bij zijn eten kreeg terwijl er aangegeven werd dat hij allergisch was en de hoofdmananger zei dat hij ze wel eens zou kunnen oplichten? Ik bedoel dat was eigenlijk net zoals die aflevering met Stefan waar ik dacht van; Komop zeg doe eens niet zo stom.

    Ja jezus die hoofdmanager moet niet zo zeiken, het ging over één gerecht en waarom zou je iemand oplichten over een notenallergie? Het slaat nergens op en het is zo verschrikkelijk tegen alles wat je volgens mij geleerd wordt als je in de retailhandel gaat werken. Hij wilde hem niet eens zijn verontschuldigingen aanbieden, kom op zeg. Een foutje kan gebeuren, natuurlijk, maar om dan vervolgens zelf in de slachtofferrol te springen en iemand verdenken van oplichterij terwijl hij letterlijk in het ziekenhuis heeft gelegen? Ik heb me echt enorm over die man lopen opwinden, wat een vreselijke rotvent.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Naesheim schreef:
    (...)
    Ja jezus die hoofdmanager moet niet zo zeiken, het ging over één gerecht en waarom zou je iemand oplichten over een notenallergie? Het slaat nergens op en het is zo verschrikkelijk tegen alles wat je volgens mij geleerd wordt als je in de retailhandel gaat werken. Hij wilde hem niet eens zijn verontschuldigingen aanbieden, kom op zeg. Een foutje kan gebeuren, natuurlijk, maar om dan vervolgens zelf in de slachtofferrol te springen en iemand verdenken van oplichterij terwijl hij letterlijk in het ziekenhuis heeft gelegen? Ik heb me echt enorm over die man lopen opwinden, wat een vreselijke rotvent.


    Denk dat die manager niet heeft opgelet ook tijdens de les, als je een notenallergie hebt weet ik vrijwel zeker dat je echt binnen een paar minuten al het gaat voelen als je een reactie krijgt. Ik bedoel oké soms zeggen mensen dat ze iets niet mogen omdat ze het niet lusten maar ik was eens in Italië op vakantie en ik bestelde een ijsje en ik zei: "Geen noten ik vind ze niet lekker" en de serveerster kreeg een halve hartaanval want ze dacht dat ik het zei omdat ik allergisch was want ze had mij eerder hetzelfde ijsje gegeven met noten, en dat ik niet durfde te zeggen dat ik er allergisch voor was. Ik heb haar wel gerust gesteld maar toen dacht ik: Huh wat een rare reactie, maar van haar kant begrijp ik nu zo erg dat het fout had af kunnen lopen als ik zon allergie had.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    (...)

    Denk dat die manager niet heeft opgelet ook tijdens de les, als je een notenallergie hebt weet ik vrijwel zeker dat je echt binnen een paar minuten al het gaat voelen als je een reactie krijgt. Ik bedoel oké soms zeggen mensen dat ze iets niet mogen omdat ze het niet lusten maar ik was eens in Italië op vakantie en ik bestelde een ijsje en ik zei: "Geen noten ik vind ze niet lekker" en de serveerster kreeg een halve hartaanval want ze dacht dat ik het zei omdat ik allergisch was want ze had mij eerder hetzelfde ijsje gegeven met noten, en dat ik niet durfde te zeggen dat ik er allergisch voor was. Ik heb haar wel gerust gesteld maar toen dacht ik: Huh wat een rare reactie, maar van haar kant begrijp ik nu zo erg dat het fout had af kunnen lopen als ik zon allergie had.

    Ja, dat is nou een normale reactie. Het absurde van die manager is dat hij - de klant - letterlijk in het ziekenhuis lag!!!! en zeker wist dat het nergens anders door kwam!!!! en nog steeds geloofde de manager hem niet!!! Het heeft geen zin om zo respectloos te reageren, mensen krijgen een slechter beeld van je bedrijf en je bent gewoon een ongelooflijke eikel als je niet eens even je excuses wil aanbieden maar in plaats daarvan grapjes maakt.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Naesheim schreef:
    (...)
    Ja, dat is nou een normale reactie. Het absurde van die manager is dat hij - de klant - letterlijk in het ziekenhuis lag!!!! en zeker wist dat het nergens anders door kwam!!!! en nog steeds geloofde de manager hem niet!!! Het heeft geen zin om zo respectloos te reageren, mensen krijgen een slechter beeld van je bedrijf en je bent gewoon een ongelooflijke eikel als je niet eens even je excuses wil aanbieden maar in plaats daarvan grapjes maakt.


    Ik zou daar niet willen eten, zeker omdat je niet zeker zou kunnen zijn wat er in zit, oké een foutje kan maar als dit nog een keer gebeurd dan zou ik echt wel oppassen wat ik bestel.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    BOOS, IK HOU VAN BOOS.

    Ik kijk het sinds de eerste aflevering want ja, Tim Hofman is geweldig.

    Ik was eens in Toverland en toen was die jongen die de bloemen had gekregen in de Walibiaflevering (ofzo) daar ook en toen probeerde ik sneaky foto's van hem te maken om naar Tim te snapchatten :'D Een paar weekjes later was ik met de leerlingenraad in Walibi en zo'n meisje dat altijd bij mij in de klas heeft gezeten (nu helaas niet meer) is ook helemaal fan van Boos en toen zagen we dus die jongen en zij helemaal zo naar hem toe rennen "BEN JIJ DIE ENE JONGEN VAN BOOS" en toen kregen we een high-five. Tsja, we zitten in 5VWO maar Boos is gewoon geweldig dusja :'D de rest vond ons 'kinderachtig' maar ja zij kennen Boos niet


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hedone schreef:
    Ik vind het zo leuk. "je mag niet naar binnen hoor!"
    "oke"
    *sneekt een minuut later naar binnen*
    of:
    "Nee, je wacht hier!"
    "nee."
    *loopt achter iemand aan*
    ik lach me altijd kapot!


    HAHAHA dat zijn ook mijn favo momenten.

    "Je mag niet naar binnen."
    "Ja maar ik doe het toch."

    Zo droog, heerlijk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb me echt de tranen in gelachen met rapper Sjors. IK HAD HET NIET MEER TOEN HIJ WEGRENDE. En die rap voor die vriend: echt een toffe gozer niet voor even maar voor het hele leven heeft het niet altijd makkelijk gehad,


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.