• Normaal start ik dit topic vroeger op, maar ik ben depressief door mijn examenrooster dus ik had er helemaal geen zin in. Anyway, hier is-ie. Als je dingen kwijt wilt (zoals waarom je examenrooster kut is), of wilt zeuren over dingen (zoals je examenrooster) of wilt zeggen hoe je examens gegaan zijn (of niet gegaan zijn door je examenrooster) of enig iets anders verkeerd is (zoals je examenrooster), dit is het topic!


    Heel veel succes, iedereen! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben nog niet eens begonnen met de examens. :') Maandag begin ik. Moet bijna 600 Latijnse woordjes kennen. Ik. Ga. Dood.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Alvast veel succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Uh mijn leerkracht geschiedenis heeft echt een probleem ):
    Vorig jaar had ik één uur geschiedenis per week en die man maakt een examen op 130 punten. 130. Evenveel als mijn wiskunde en bijna zoveel als mijn Latijn, en dat had ik respectievelijk 4 en 5 uur per week.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Firgun schreef:
    (...)

    what. oké. dat is nog een gradatie erger.
    maar bio, fysica, wiskunde en frans in één week is ook tranen met tuiten huilen. :''''(


    weet je wat tranen met tuiten huilen is? :')

    ik ben gisteren begonnen met wiskunde en chemie op een fucking dezelfde dag :') vandaag had ik fysica en biologie heavy heavy heavy
    maandag heb ik wiskunde en dinsdag latijn samen met nederlands like dat is zelfs voor een sadist te erg

    in juni heb ik wiskunde en latijn op dezelfde dag niet op een maandag criecrie :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    weet je wat tranen met tuiten huilen is? :')

    ik ben gisteren begonnen met wiskunde en chemie op een fucking dezelfde dag :') vandaag had ik fysica en biologie heavy heavy heavy
    maandag heb ik wiskunde en dinsdag latijn samen met nederlands like dat is zelfs voor een sadist te erg

    in juni heb ik wiskunde en latijn op dezelfde dag niet op een maandag criecrie :')


    Zijn Latijnen Nederlands geen examens van vier uur? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    weet je wat tranen met tuiten huilen is? :')

    ik ben gisteren begonnen met wiskunde en chemie op een fucking dezelfde dag :') vandaag had ik fysica en biologie heavy heavy heavy
    maandag heb ik wiskunde en dinsdag latijn samen met nederlands like dat is zelfs voor een sadist te erg

    in juni heb ik wiskunde en latijn op dezelfde dag niet op een maandag criecrie :')


    Is dat geen rooster om spontaan dood te vallen?:')

    Ik heb maandag Toeristische organisatie. Als je dacht: Leuk! Toerisme! Think again. Da's 150 pagina's campuscursus (= een cursus die dus ook op de hoge school wordt gegeven) + nog een stuk of twintig bijlagen waarvan 20 havens in het Middelandse zee, 12 cruisegebieden en een stuk of 30 ferryroutes.


    Queer zijn is gewoon alles

    weet je wat echt hilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarisch is.


    geen.
    fucking.
    leerstofoverzicht.
    dus wtf moet ik gewoon plantenseks weten ofzo


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    weet je wat echt hilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarisch is.


    geen.
    fucking.
    leerstofoverzicht.
    dus wtf moet ik gewoon plantenseks weten ofzo


    Wil je dat begrip meteen eens uitleggen?:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Ledecky schreef:
    (...)

    Zijn Latijnen Nederlands geen examens van vier uur? :')


    latijn wel nederlands niet maar ze vinden het plezant om dat uit elkaar te trekken

    like ik heb mijn wiskundedelen ook verspreid staan over drie dagen (enerzijds gelukkig tho maar anderszijds staan ze nu gewoon met andere vakken welke sadist doet dat)

    @adnane ik heb bij geen enkel vak een leerstofoverzicht
    'je moet alles kennen wat we hebben gezien in de les'


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wil je dat begrip meteen eens uitleggen?:')


    leerstofoverzicht of plantenseks

    plantenseks is als de wind of insecten stuifmeelkorrels gaan droppen op de stijl van een andere bloem maar dezelfde soort en dan vormt het stuifmeelkorreltje een stuifmeelbuis in de stijl en vervolgens boort het zaadcelletje (stuifmeelkorrel) een poortje in het omhulsel van de eicel en dan versmelten ze en dan gaat het vruchtbeginsel groeien tot een vrucht.

    @qing, christ the struggle is real honey

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 21:39 ]


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    leerstofoverzicht of plantenseks

    plantenseks is als de wind of insecten stuifmeelkorrels gaan droppen op de stijl van een andere bloem maar dezelfde soort en dan vormt het stuifmeelkorreltje een stuifmeelbuis in de stijl en vervolgens boort het zaadcelletje (stuifmeelkorrel) een poortje in het omhulsel van de eicel en dan versmelten ze en dan gaat het vruchtbeginsel groeien tot een vrucht.

    @qing, christ the struggle is real honey


    Ehh, ik bedoelde leerstofoverzicht.:$ Iedereen kent Plantenseks.(joehoe)


    Queer zijn is gewoon alles

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    leerstofoverzicht of plantenseks

    plantenseks is als de wind of insecten stuifmeelkorrels gaan droppen op de stijl van een andere bloem maar dezelfde soort en dan vormt het stuifmeelkorreltje een stuifmeelbuis in de stijl en vervolgens boort het zaadcelletje (stuifmeelkorrel) een poortje in het omhulsel van de eicel en dan versmelten ze en dan gaat het vruchtbeginsel groeien tot een vrucht.

    @qing, christ the struggle is real honey


    'maar ik was twee weken afwezig of zo'

    'kijk in je cursus en vul dat zelfstandig aan. je moet heel je cursus kennen'

    *komt op examen en ziet dat leerlingen extra notities hebben bij de cursus*
    rip


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ehh, ik bedoelde leerstofoverzicht.:$ Iedereen kent Plantenseks.(joehoe)


    overzicht van alle leerstof die je moet kennen opgelijst

    in de eerste graad had ik bij elk vak een blad waarop letterlijk al mijn kennen en kunnen opstonden maar nu is het van ja leer alles :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wat wat wat dus mijn uitgebreide uitleg was nergens voor nodig

    rude
    rude
    so much rudeness
    fydfrgyrf

    maar ja dus wat qing zei basically, maar @qing no joke tho mijn leerkrachten zijn allemaal ongesteld en ze zeggen bij elke les van ja ken dit ken dat fuck em

    also ik moet bewijzen kunnen maken bij wiskunde fuuuuuuck im s boned


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    wat wat wat dus mijn uitgebreide uitleg was nergens voor nodig

    rude
    rude
    so much rudeness
    fydfrgyrf

    maar ja dus wat qing zei basically, maar @qing no joke tho mijn leerkrachten zijn allemaal ongesteld en ze zeggen bij elke les van ja ken dit ken dat fuck em

    also ik moet bewijzen kunnen maken bij wiskunde fuuuuuuck im s boned


    Ehh, officieel dus niet. Maar hé, je hebt het nu wel al herhaald voor het examen!*O*


    Queer zijn is gewoon alles