• Normaal start ik dit topic vroeger op, maar ik ben depressief door mijn examenrooster dus ik had er helemaal geen zin in. Anyway, hier is-ie. Als je dingen kwijt wilt (zoals waarom je examenrooster kut is), of wilt zeuren over dingen (zoals je examenrooster) of wilt zeggen hoe je examens gegaan zijn (of niet gegaan zijn door je examenrooster) of enig iets anders verkeerd is (zoals je examenrooster), dit is het topic!


    Heel veel succes, iedereen! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    (...)

    Pestkop!D':


    huehue sorry jorane


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb volgende week examens :o


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Plato schreef:
    Ik was helemaal in de wolken omdat ik net 80% haalde in het totaal, maar dit is fucking goed :') Hoe doe je dat? XD

    Om eerlijk te zijn, ik zou werkelijk geen idee hebben XD
    Bij gebrek aan iets beter zal ik het maar geluk noemen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    nou qing, ik heb medelijden met je
    like wtf
    wij hebben bijna nooit twee examens op één dag
    we krijgen voor elk examen 3,5 uur (tenzij we bij uitzondering toch eens twee examens hebben maar dan is dat chemie en duits of zo)
    rip
    ik leef met je mee


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    nou qing, ik heb medelijden met je
    like wtf
    wij hebben bijna nooit twee examens op één dag
    we krijgen voor elk examen 3,5 uur (tenzij we bij uitzondering toch eens twee examens hebben maar dan is dat chemie en duits of zo)
    rip
    ik leef met je mee


    elk examenblok is bij ons 130 minuten en vanaf 100 mag je stoppen
    ik heb vier delen wiskunde omfg


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik ga buizen
    i mean als ik zelfs in aparte delen nog geen 7 haal
    hoe kan het dan in 1 keer
    en dit telt mee voor 200 van de 450 punten
    help

    Grieks: 61,5/80 ja ik haalde lekker 26/40 op een hhtoets en ze zei dat ze nog nooit een klas had gehad die ONDER DE 30 HAD. D:
    Latijn: uh ja 55,5/80
    aardrijkskunde: 70/80
    Nederlands: 65,5/80 ja dit vind ik eigenlijk best slecht voor zo'n vak
    wiskunde basis: 64,5/80
    wiskunde verdieping: 11,5/15
    Engels: 77/80
    natuur: 67/80
    godsdienst: 77/80
    Frans: 74,5/80
    geschiedenis: 70/80
    LO, TO, MO: allemaal 3/5 op werkhouding (het normale)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    we kunnen qing/metamorphoses massaal steunen met de volgende hashtags #prayforqing #prayforexamenlatijnennederlandsopééndag #praynietfordesukkeldiedatgeregeldheeft omdat ze morgen Latijn en Nederlands op één dag heeft en ze nu nog moet beginnen aan Latijn en nog een groot stuk moet leren voor Nederlands omdat Nederlands in het vijfde jaar enorm zuigt en fuck literatuurgeschiedenis en ontstaan van de taal t'en va argumenatie en drogredenenen, oh en god walewein, reinaert pls


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    we kunnen qing/metamorphoses massaal steunen met de volgende hashtags #prayforqing #prayforexamenlatijnennederlandsopééndag #praynietfordesukkeldiedatgeregeldheeft omdat ze morgen Latijn en Nederlands op één dag heeft en ze nu nog moet beginnen aan Latijn en nog een groot stuk moet leren voor Nederlands omdat Nederlands in het vijfde jaar enorm zuigt en fuck literatuurgeschiedenis en ontstaan van de taal t'en va argumenatie en drogredenenen, oh en god walewein, reinaert pls

    Vind het zo vreemd dat je die twee vakken op een dag kunt hebben midden in de week D: #prayforqing


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Metamorphoses schreef:
    we kunnen qing/metamorphoses massaal steunen met de volgende hashtags #prayforqing #prayforexamenlatijnennederlandsopééndag #praynietfordesukkeldiedatgeregeldheeft omdat ze morgen Latijn en Nederlands op één dag heeft en ze nu nog moet beginnen aan Latijn en nog een groot stuk moet leren voor Nederlands omdat Nederlands in het vijfde jaar enorm zuigt en fuck literatuurgeschiedenis en ontstaan van de taal t'en va argumenatie en drogredenenen, oh en god walewein, reinaert pls[/b]

    Oh gosh dat is echt wel heel erg. Latijn en Nederlands apart is al moeilijk, laat staan samen o.O
    Nu ja ik ken je eigenlijk niet ofzo maar dit is te erg dus ja #prayforqing en ik ben te lui voor de andere hashtags

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 17:16 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Plato schreef:
    (...)
    Vind het zo vreemd dat je die twee vakken op een dag kunt hebben midden in de week D: #prayforqing


    hahhaha altijd bij ons en weet je hahaha ik heb latijn deel II maandag (alleen, zonder ander vak, hoe hoe hoe frustrerend) en in juni heb ik latijn en wiskunde op één dag :') niet op een maandag #prayforeindexamens

    @scipio: thanks :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Holy christ, mijn examen Toeristische Organisatie vandaag.O.O


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb vandaag Socio-economische blabla & Wetenschappen.

    *nagelbijt*


    Heaven is a place that we all have

    Ik. Ben. Zo. Zenuwachtig.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    morgen rapport


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    morgen rapport


    Yup same lekker buizen op wiskunde en latijn


    I've hurt you again. How foolish can one man be?