• De stelling van vandaag luidt:
    Nederland zou eigenlijk geen multiculturele samenleving moeten zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Niet mee eens
    het zou ook lekker saai worden als iedereen in Nederland dezelfde cultuur heeft.
    Weg met de turkse pizza's (ja ik ben verslaafd:Y)), chinese thee, sushi. And what so ever. cultuurverschillen moeten er zijn, en als je cultuurverschillen zou verbieden.
    zou je de wet geen discriminatie tegenwerken want wie bepaald wát de goede cultuur is? en als je de goede cultuur hebt bepaald die dan standaard zou moeten worden, discrimineer je automatisch de overige.
    x']


    Don't just dream, make them come true.....♥

    waarom niet?
    het is juist goed dat je andere culturen leert kennen


    dress me, i'm your mannequin.

    Niet mee eens.
    Maar ik vind wel dat ze het aantal emigranten mogen terugbrengen.
    Dus dat er nu geen nieuwe mensen meer bij komen.
    Want Nederland is al zo'n geweldig land als het gaat om criminaliteit, en já Nederlanders zelf kunnen er ook heel wat van.
    Maar hoe meer mensen er komen, hoe voller het word, hoe meer mensen dakloos en arm raken, dus hoe meer criminaliteit om te moeten overleven.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Deze stelling was toch al eens geplaatst?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Freakdog schreef:
    Niet mee eens.
    Maar ik vind wel dat ze het aantal emigranten mogen terugbrengen.
    Dus dat er nu geen nieuwe mensen meer bij komen.
    Want Nederland is al zo'n geweldig land als het gaat om criminaliteit, en já Nederlanders zelf kunnen er ook heel wat van.
    Maar hoe meer mensen er komen, hoe voller het word, hoe meer mensen dakloos en arm raken, dus hoe meer criminaliteit om te moeten overleven.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    BUBBLEBLOWER schreef:
    waarom niet?
    het is juist goed dat je andere culturen leert kennen


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Niet helemaal mee eens, maar ook niet helemaal eens.


    Happiness hit her like a train on a track

    Nah. Dan word het ook zo saai en ik houd van buitenlands eten. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    tuurlijk wel ;o


    Fooled ya!

    Oneens.
    Ik heb vanmiddag nog een tekst daar over gelezen bij nederlands.Het is geschreven door een Fin.In Helsinkie zijn er ongeveer 2,3% imigranten dus die man was verbaats over het aantal imigranten in Amsterdam.Hij schreef er over dat het goed is dat er zo veel culturen zijn en dat we ze allenmaal moeten respecteren en omarmen.Zonder die verschillen zoude we geen goed leven kunnen leiden(of zo).Vooral de laatse 2 zinnen vond ik mooi.
    'We moeten niet degene die zich moeten aanpassen de schuld geven,we kunnen wel beter'.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    umm.. waaromniet?

    Over een tiental jaar hebben wij tekort aan de actieven (dus degene die gaan werken tussen 20-50 jaar) en dus komen wij ook mensen te kort voor allerlei jobs. Het is goed dat mensen naar hier immigreren, dat maakt het ons gemakkelijker. Dan hebben wij meer kans om een moeilijke periode te voorkomen.
    Dus niet mee eens.
    Trouwens, mij storen die culturen niet.


    Where there is a sea there are pirates...

    BUBBLEBLOWER schreef:
    waarom niet?
    het is juist goed dat je andere culturen leert kennen


    Just a simple "I love you" (:

    BUBBLEBLOWER schreef:
    waarom niet?
    het is juist goed dat je andere culturen leert kennen


    It's not the same without you.

    Multicultureel is cool, daarom hebben we pizza's :D


    Life is hard and then we die