• Hoihoi!

    Ik ben deze ochtend opgestaan en ik heb gezien dat ik een Snapchatstreak van 272 dagen kwijt was. Dus op dit moment ben ik daar best rouwig om, aangezien ik er echt veel moeite voor gedaan heb.
    Maar ik vroeg mij ook af hoe lang jullie langste streak ooit was. Vertel het me. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb geen snapchat. Maar het lijkt me dat dat elke dag een foto sturen is?
    Ik had wel een 260+ inlog streak op een Cooking Fever (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 11:37 ]

    Ik denk ongeveer een maandje haha. We hadden de afspraak om telkens terug te snappen als je eentje kreeg, maar dat is op één of andere manier fout gelopen.
    Maar 272 holy cow! You da Queen of snaps.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    66 Op dit moment. Al is dit de eerste keer dat ik er ook echt op let haha.

    38 met iemand die ik niet eens kende :') Ja van naam en gezicht maar verder niet


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Volgens mij was mijn langste Snapchatstreak twintig dagen met mijn zusje. Ik vind dat best knap aangezien ik amper foto's verstuur met Snapchat.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Oh damn, dat is lang. Volgens mij was de mijne ergens in de 30. Ik voelde mij ook wat down toen dat fout liep. (:


    Take me to wonderland

    Huh maar ben ik nou dom of verwijderd snapchat altijd je foto's weer? :P
    Ik heb die app nooit kunnen doorgronden x'D


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Op dit moment 97 and going strong


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DociIe schreef:
    Ik heb geen snapchat. Maar het lijkt me dat dat elke dag een foto sturen is?
    Ik had wel een 260+ inlog streak op een Cooking Fever (:


    Jep, binnen de 24u naar elkaar een foto sturen, anders ben je je streak kwijt. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hooverphonic schreef:
    Huh maar ben ik nou dom of verwijderd snapchat altijd je foto's weer? :P
    Ik heb die app nooit kunnen doorgronden x'D


    Ja, maar het concept is dus dat je naar elkaar een foto stuurt, elke dag opnieuw, en per dag komt er 1 bij. Dan krijg je zo'n vlammetje en daarnaast het aantal dagen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Frodo schreef:
    Ik denk ongeveer een maandje haha. We hadden de afspraak om telkens terug te snappen als je eentje kreeg, maar dat is op één of andere manier fout gelopen.
    Maar 272 holy cow! You da Queen of snaps.


    Thanks. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    365 en toen ging die persoon op vakantie hahahaha


    I just caught the wave in your eyes

    HAHAHAHHA NOMOPHOBE IS DE NIEUWE QUEEN OF SNAPS

    mijn record is 2 dagen


    Heaven is a place that we all have

    Op dit moment heb ik 98, 93, 92, 39, 33, 29 en 25. :') Mijn record is 105, maar hopelijk komen we deze keer verder, haha.


    "Don't knock it till you try it."

    Nomophobe schreef:
    365 en toen ging die persoon op vakantie hahahaha


    Da's echt balen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.